1. leht 1-st

opel astrale piiratud libisemisega differ

Postitatud: 11.12.2005 23:46
Postitas Marko
räägitakse, et selle tekitamisega mingeid erilisi probleeme ei ole... aga kuidas teha?!
käigukasti ülekandesd mängin ringi kuna väidetavalt sobib F16WR ja F20 kasti ülekanded kombineeritult kiirendusele ideaalselt... pikemad käigud ja kiirem peaülekanne
F16 CR /F20 CR
Difri hambad: 3.55 (71/20)
1. 3.55 (39/11)
2. 2.16 (41/19)
3. 1.48 (37/25)
4. 1.13 (35/31)
5. 0.89 (33/37)
R. 3.33

F16 WR
Difri hambad: 3.94 (67/17)
1. 3.55 (39/11)
2. 1.96 (45/23)
3. 1.28 (43/33)
4. 0.89 (33/37)
5. 0.71 (29/40)
R. 3.33

kas keegi oskaks aidata difri osas, selline lahendus ei sobi... kui kast kulunud tekib ka nn differ kus mõlemad rattad kohalt kiirendades veavad.

Postitatud: 12.12.2005 23:08
Postitas GSI
ehh... nii ta on et teatud kastid tuleb kokkusobitada... annan sule muidugi tasuta nõuande ja ütlen et ära pane seda 3,55 esimest käiku. Täiesti pointless on selle kangema peaülekandega. Otsi parem mõni pikem esimene käik. Diffriluku saad nii, et võtad kastist difri välja, viid härra Pesurile Lakis ja teatud kronorite eest annab ta mingi aja möödudes tagasi difri, mis on pmtlslt lukuga asi. ;)

Postitatud: 14.12.2005 15:34
Postitas Marko
tegelikult seda ma taga ajangi et saada pikemaid käike ;) muidu esi veolisel pole tõesti esimese ja teise käiguga midagi teha. kui pikemad käigud siis kaotan mingi osa jõus kuid kui seda jõudu on nagunii liiast (rattad ringi) ehk pedaali põhja vajutada ei saa...

uurisin natuke ja "arno" teadis rääkida et Diisel astra-kadett-vectra on 1,6 mootori kk-l on peaülekanne 3,94 seega vaja leida just see kast :) õnneks mõni selline ka müügis. mis aga diffrisse puutub siis vaja midagi meisterdada et sattellite omavahed tihedamalt kinni saaks puua. keegi tark mainis, et vedrudele seibid alla, niipalju kui uurisin seal vedrusi polegi :?

http://www.hot.ee/vectra4x4/kkast.htm

üks loomnäide tehtud:
F20CR/F16CR 2 käiguga max kiirus 89km/h
F16WR kast 2 käiguga max kiirus 102km/h

Postitatud: 14.12.2005 15:42
Postitas Taavi
Mis üldse levinumate tänavasõiduautode 2 käigu maksimum kiirus on? Mul jookseb 2 käiguga piirajasse umbes 110km/h.

Postitatud: 14.12.2005 15:51
Postitas Kuuno
minul 100 poltisei radari järgi...

ja marko millise autoga kiirendades sa tglt ikka ni väga gaasi põhja lajatad kohe? arvan et võimas esiveoline võtab sul ikka ratta ringi käima...

Postitatud: 14.12.2005 16:05
Postitas Marko
ilmselt diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid :lol: see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima

Postitatud: 14.12.2005 16:22
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:ilmselt opelile diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid :lol: see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima
OT aga kui nüüd oletame valju häälega et on autol 300+hp ja 400nm väänet siis sa ei vajuta 2 käiguga pedaali põhju 60-70 pealt:)
(jutt tänava rehvidest)

Postitatud: 14.12.2005 19:51
Postitas erik
LSD toimib tänu sellele, et pooltelje sateliite pidurdatakse diffri korpuse suhtes friktsioonketaste abil, mille pidurdusvõimet saab seibide või kangemate vedrudega suurendada.

Postitatud: 15.12.2005 10:29
Postitas GSI
noh jah diffri tegemine opelile nii ei käi, kuid teha saab. Ma ju ütlesin, mine Eero juurde Lakisse ta teeb selle ära ja niipalju kui mina tean tahab ta ainult kerget taskuraha selle eest.

Postitatud: 22.12.2005 21:12
Postitas Marko
GSI enne kui kellelgi midagi teha lasta on tarvis 100% kindel olla et see lahendus ka asja väärt. maksta mingi X summa ja pärast selgub, et see lahendus toimib ainult 1 kuu on ka tobe?! kindlasti ei ole seal midagi rasket, et seda avalikustada ei taheta... kas Laki annab mingisuguse garantii ka et asi kestab?

Postitatud: 22.12.2005 22:47
Postitas Samvel
Marko, mine või helista Lakisse, räägi vahetult. Miks siin GSI peab kellegi vastutust vahendama.