1. leht 1-st
K:audi s4röhk
Postitatud: 18.08.2010 9:28
Postitas stockrider
tere
selline väike probleem audiga 2,2 s4 siis turboröhk oli kogu aeg 1,3 aga nyyd ei lähe körgemale kui 1,0 et on kellegil mingi kiire hea idee anda mis jama vöib olla ....
ette tänades sevn
Postitatud: 18.08.2010 9:33
Postitas RFL
Endal oli sama asi chipitud S4 biturboga ja süüdlasteks olid lambda ja egt andurid. Peale aju restarti hoidis mõni aeg 1,3 ,kuid kukkus siis 1,0 peale safe mode'i veakoodide pärast.
Postitatud: 18.08.2010 13:25
Postitas ranz
2,2 20VT-l ei ole EGT andurit, ehk siis selle viga olla ei saa.
Pigem on kõige tõenolisem nii vanal masinal hoopis leke sisselaske süsteemis, neid lõdvikuid ja asju on seal omajagu mis ajaga lihtsalt otsa saavad.
Kõige lihtsam meetod seda kontrollida on õhulugeja eest võtta, sinna adapter otsa ja lased kompressorist rõhu süsteemi, muud moodi sa jäädki seda katkist kohta otsima.
Postitatud: 18.08.2010 14:05
Postitas laager
Ja üks tüüpvigadest on veel too plastmassist bypass. Hakka teine läbi susisema.
Postitatud: 19.08.2010 19:48
Postitas laurz
Kõige lihtsam viga on see,et aju ei näe rõhku.Sisselaske koldest ajusse minev voolik on lahti tulnud,tulemüüri plastik katte all

Postitatud: 19.08.2010 19:50
Postitas ranz
laurz kirjutas:Kõige lihtsam viga on see,et aju ei näe rõhku.Sisselaske koldest ajusse minev voolik on lahti tulnud,tulemüüri plastik katte all

Tavaliselt hakkab siis ka auto jõnksutama või vahele jätma jne, lihtsalt väikse boosti kaoga on pigem tegu lekkega mõnes muus osas.
Postitatud: 19.08.2010 20:21
Postitas laurz
Ei pruugi häireid olla.Tegelt oleks hea teada, kas näit on vaadatud kompust või lisakellalt.