1. leht 1-st

Süütepoolid ja kuumus

Postitatud: 10.08.2010 9:44
Postitas Astrona
On väike kahtlus, et kuumas võivad mul süütepoolid (COP'id) tõrkuma hakata? Äkki peaks poolidele vendi peale panema.
Kogemusi?

Postitatud: 10.08.2010 9:50
Postitas Siim
sxoc.com kommuunist meelde nagu jäänud, et CA originaal poolid pidid kuumaga küpseks minema küll.

Postitatud: 10.08.2010 10:06
Postitas Astrona
Siim kirjutas:sxoc.com kommuunist meelde nagu jäänud, et CA originaal poolid pidid kuumaga küpseks minema küll.
Mul on olnud õnne, ja ükski pole küpsiseks läind. Küll aga Murjam on käind COP'e küsimas.
On nagu nii, et jahedaga paneb ka 10.8 segu põlema, aga soojaga jääb 11.4'gagi jänni. Muidugi kuumal mootoril teised silindrirõhud kah, sama boosti juures, aga kahtlus püsib.

Postitatud: 10.08.2010 12:26
Postitas murjam
Mul on jah 2 pooli läbi läinud. Mõlemal juhul külma mootoriga toimis kenasti, kuid sooja mootoriga hakkas tõrkuma kuni selleni välja, et lõpuks juba alates poolsoojast mootorist enam üldse ei sütitanud.

Algul kartsin, et wasted spark'i (Megasquirti) peale üle minnes võib olukord hullemaks minna (kuna pooli laetakse 2x tihemini), kuid praeguse seisuga - ptui-ptui-ptui - tundub, et on hoopis vastupidine efekt tekkinud - Megasquirtiga sõites pole ükski läbi läinud. Ilmselt säästab poole suhteliselt väike laadeaeg (netist on silma jäänud, et keskeltläbi kasutatakse ca 3ms laadeaegu, mul töötab praegu laitmatult 1.7ms peal). Oleks huvitav teada, millist laadeaega originaalaju kasutab.

Ühesõnaga, kui Sul mõni pool õhtal ja jahutus-ventikas ei aita :-D, võin mõne oma varudest loovutada küll.

Postitatud: 10.08.2010 12:51
Postitas Astrona
stock dwell oli 2ms kanti. 1.7ms peaks täitsa stocki lähedane ja ok olema. Noh mul boschi coilpack oli kah kaane peal poltidega, ehk suht sama soojas kohas, ja erinevust ei märganud, seega eeldan, et poolid ise on korras. Aga just see soojus.
Kas poolidel pole nii, et mida raskem on süüdata (suurem rõhk silindris)seda raskem on ka poolil. Ja wasted puhul siis teine üldse praktiliselt puhkab??

Postitatud: 10.08.2010 14:00
Postitas murjam
Astrona kirjutas:Kas poolidel pole nii, et mida raskem on süüdata (suurem rõhk silindris)seda raskem on ka poolil. Ja wasted puhul siis teine üldse praktiliselt puhkab??
Jah, nii on. Kuigi "poolil on raske" mõlemal juhul ilmselt samapalju, lihtsalt suurema rõhuga ei ole säde nii kerge tekkima, mis minu loogika põhjal tähendabki seda, et pooli järgmisel korral laadima hakates on ta juba tegelikult laetud ja topeltlaadimine teeb pooli elu raskeks.

Keegi kindlama seisukohaga võiks seda muidugi konstateerida: kui sädet ei teki, siis pooli ei "laeta maha".

Postitatud: 10.08.2010 15:28
Postitas Astrona
Minu küsimus on pigem kuumuses.
Kui kuumus halvendab pooli tööd, miks siis juba tehasest neil pole peal radikaid, mingeidki ribisid? Vastupidi, hoopis mingi kaas pandi peale, et mingit ventilatsiooni poleks. Istuvad nad ju ~120C kaane sees, aga kapotialune õhk on palju jahedam. Pole nagu kuulnud sellest teemast, ju siis on see jama, ja viga alati kuskil mujal kui pooli temperatuuris, eriti kui dwell on madal ja sisemist kuumutamist ei toimu.

Postitatud: 10.08.2010 19:22
Postitas Maik
Pseudoprobleemi tekitad äkki lihtsalt... :roll:
Mul samamoodi suurte plastkaante all, kolled mõlemal pool suht kõrval - sõidetakse nii californias ja sõidab ka eestis nii... kui õues 35c+

Postitatud: 11.08.2010 0:58
Postitas taxu
Tempetatuur poolile mingit vahetut mõju ei avalda (kuni jutt käib numbritest, mis veel pooli magneetumisomadusi ei muuda). Küll aga mõjub see isolatsioonile vanandavalt ja see hakkab rohkem lekkima ja ka lõpuks äbi lööma. Ja läbilöök sõltub pingest. Pinge aga rõhust silindris. Ehk et esmalt hakkabki jamama suurel koormusel ja kõrge temperatuuri juures.

Postitatud: 11.08.2010 5:31
Postitas Mardo
astrona, sebi omale 115R COP'id (~300hp per cil.)
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=772

Siin ühed müüa
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=7829