1. leht 1-st

M: 3 bar (300 kpa) MAP sensor

Postitatud: 03.08.2010 15:32
Postitas prj
Pilt

Müüa 300kPa Motorola MAP andurid.

Sobivad 1:1 Boschi 300-se anduri asemele.
Pinge väljund ja valem 5V juures on täpselt sama, nagu Boschil - 0.2V 20kPa ja 4.8V 300kPa. Pinout on sama (3 kontakti ühendatakse), soovi korral info.
Mahuvad rahulikult aju sisse, sest nad on Boschi andurist ca 5 korda väiksemad.
Kõik andurid on täiesti uued ja kasutamata.

Hind: 390 EEK koos postikuluga või 370 EEK käest-kätte (Tartus).

Kontakt: 58558860 või U2U

Postitatud: 03.08.2010 18:43
Postitas golf
300kpa on 2bar ülerõhku

Postitatud: 03.08.2010 20:30
Postitas jeff01
Variant ka MSile paigaldada?

Postitatud: 04.08.2010 14:23
Postitas prj
golf kirjutas:300kpa on 2bar ülerõhku
Mille kohta see nüüd käis?
100 kpa = 1 bar
300 kpa = 3 bar.

See, et tegemist on absoluutse rõhuga MAP (Manifold Absolute Pressure) anduri puhul, on täiesti loogiline ning on samuti täiesti loogiline, et ülerõhku suudab andur lugeda kuni 2 bar ehk 200 kpa, sest atmosfääris on rõhku ~1 bar ehk 100 kpa. Kokku 100+200 = 300.

Palun mitte lambist lahmida kuulutusse.
jeff01 kirjutas:Variant ka MSile paigaldada?
Ma tean, et MS oskab kasutada 4 barist andurit. MPXH6400A täpsemalt.
Mul ei ole MS-ga kogemust, aga kui seal on võimalus MAP anduri väljundit programmeerida, siis saab.
Sellel 3 barisel anduril on täpselt sama väljund, nagu 4 barisel, ainult, et 4 barisel on 4.8V 400kpa juures, aga sellel on 4.8V 300kpa juures.

Ehk siis peaks saama kasutada küll.
Siin on üks minu tehtud dokument, mis küll räägib sellest, kuidas Audi ajusse seda andurit panna, aga see info on arvatavasti ka MS-i kasutajale kasulik.
http://gm.mainframe.no/stuff/freescale.pdf

Postitatud: 04.08.2010 17:56
Postitas prj
Uurisin netist ja suhtlesin targematega.

Jah, neid andureid saab kasutada koos MegaSquirt-ga!
MegaTune-s saab isegi valida selle sensori.

Postitatud: 04.08.2010 23:07
Postitas jannyy
Kas MAP andurit on võimalik kasutada ka audi 1.8t (AEB) juures?

Postitatud: 04.08.2010 23:13
Postitas prj
jannyy kirjutas:Kas MAP andurit on võimalik kasutada ka audi 1.8t (AEB) juures?
Mis ajuga? Kui seal on stock Motronic 3.8.2, siis minu teada ei kasuta see üldse MAP andurit.
Tal on õhulugeja ning boosti arvutab ta selle signaali järgi, kuna ta teab mootori VE-d ja IAT-d. Edasi on juba pV = nRT...

Kui sa mõtled seda, et sa tahad asendada õhulugejat MAP-ga, siis on sul vaja mikrokontrollerit, mis VE tabeli, MAPi, RPMi ja IAT abil arvutab sulle MAFi signaali.
Iseenesest sellise mikrokontrolleri peale sobiks see andur vägagi hästi..

Postitatud: 18.08.2010 12:44
Postitas prj
:arrow:

Re: M: 3 bar (300 kpa) MAP sensor

Postitatud: 31.08.2010 16:45
Postitas prj
:arrow:
On veel andureid...

Re: M: 3 bar (300 kpa) MAP sensor

Postitatud: 28.09.2010 15:32
Postitas prj
Viimased 3tk järel.

Re: M: 3 bar (300 kpa) MAP sensor

Postitatud: 28.09.2010 19:35
Postitas prj
Müüdud kõik.

Re:

Postitatud: 29.09.2010 8:58
Postitas kilplane
prj kirjutas:
golf kirjutas:300kpa on 2bar ülerõhku
Mille kohta see nüüd käis?
100 kpa = 1 bar
300 kpa = 3 bar.

See, et tegemist on absoluutse rõhuga MAP (Manifold Absolute Pressure) anduri puhul, on täiesti loogiline ning on samuti täiesti loogiline, et ülerõhku suudab andur lugeda kuni 2 bar ehk 200 kpa, sest atmosfääris on rõhku ~1 bar ehk 100 kpa. Kokku 100+200 = 300.

Palun mitte lambist lahmida kuulutusse.
päris suvalt ta ju ei lahmi.
oli jutt et 2 bar ülerõhku.
ta lihtsalt eeldas, et foorumi lugejad on piisavalt targad, et liita atm rõhk ise juurde, kui absoluutset rõhku tahetakse.