1. leht 1-st

c20let ostueelne kontroll

Postitatud: 07.12.2005 5:13
Postitas tafka10
Plaanis siis selline mootor osta lähiajal ja sobiv pakkumine ka olemas.Äkki oskate öelda mida tasuks kontrollida enne ostmist eeldusel et mootorit juppideks võtma ei hakka ? Mootor siis auto pealt maha võetud mis muidugi kontrollimist lihtsamaks ei tee eriti.

Tänud

Postitatud: 07.12.2005 13:25
Postitas Priit
mina vaataks kindlasti ega sisselase õline pole, kui on siis surve karteris mis tähendab omakorda tavaliselt seda et rõngad läbi, keera küünlad maha, kui on märjad v liialt tahmand siis tead kohe ära et see mootor ei käinud päris õieti, võid veel silindrites surved ära mõõta. rohkem mul praegu küll midagi pähe ei löö mida võiks vaadata veel kui mootorit tööle ei saa panna.

Postitatud: 08.12.2005 13:30
Postitas Robo
Vaata igale poole jahutusvadeliku voolikute avadesse et seal seintel ei oleks beezi värvi vahu taolist ollust - emulsiooni,kui on võid arvestada kaaneremondiga :!: Surveid kontrolli raudselt-ja selle käiiamise ajal hoia kindlasti ka trossel(gaasi)klappi lahti,et tuleks ikka õiged andmed ja ,et oleks ka silindris õhku mida survestada :!: Keera karteripõhi alt ära ja kontrolli saaled kahh kindlasti üle,õlilekked ei tähenda ka midagi head - võimalikud mootorituulutushädad või läbi rõngad :!: Üleüldse soovitaks enne paigaldamist see mootor põhjalikult remontida - plokikaanes klapipesad,klapid,lutid,võimalusel tõukurid,kaanetihend,rihm ja rullikud,veepump,simmerid,saaled,ülejaand tihendid,kolvid ja rõngad üle vaadata,turbo wg ja by-pass kontrollida,õlivõttur puhastada jpm. Siis saab rahus ja suht problemidetta peenestada :) :!:

Postitatud: 08.12.2005 15:34
Postitas tafka10
tõenäoliselt lasen jah kapremondi teha enne peale panemist siis ikka kindel et midagi laiali ei lähe.

Postitatud: 08.12.2005 22:08
Postitas Samvel
Korraliku c20let mootorit pole lihtsalt võimalik osta. Seega ei ole absol vahet mis olukorras mootor on, igaljuhul tuleb algosadeks võtta kui tahad korraliku ja töökindlat mootorit. Parem olgu odavam. Samas mootor on väga hea, kui see oskuslikult remonditud ning omab ka performance potentsiaali vajadusel. Siinkohal tean rääkida et remontimisel ja remontimisel on suur vahe. Põhilised asjad mis peavad korras olema - plokikaan ja väntvõll.

Postitatud: 10.12.2005 17:40
Postitas tafka10
ja kuna minul nende oskustega on nagu on siis ise ma sellist tööd parem ette ei võta.Äkki oskate soovitada kus kapremont teha lasta ? Es-tuning vist sellise asjaga ei tegele päris ?

Postitatud: 11.12.2005 1:28
Postitas Samvel
tafka10 kirjutas:ja kuna minul nende oskustega on nagu on siis ise ma sellist tööd parem ette ei võta.Äkki oskate soovitada kus kapremont teha lasta ? Es-tuning vist sellise asjaga ei tegele päris ?
tegeleme ka mootori remontimisega. Võta ühendust väljaspool foorumit.
Samvel, 56209736

Postitatud: 12.12.2005 12:09
Postitas tafka10
kui moto olemas ja pangakonto ka veidi kogunud ennast võtan ühendust.

Postitatud: 21.12.2005 23:55
Postitas tafka10
üks müüb komplektset c20let-d eestis ja tahab 22000 selle eest ,mis arvate kas on enam vähem norm hind või küsib liiga palju ?

Postitatud: 22.12.2005 22:54
Postitas arno
saksas maksab komplekt umbes 35000.-

Postitatud: 23.12.2005 2:32
Postitas tafka10
jah tuleb vist leppida sellega et odavamalt nagunii ei saa.