1. leht 1-st

1 silinder ei tööta, 200 sx s 13

Postitatud: 16.07.2010 15:33
Postitas maddox
Kuna üks silinder ei tööta,sis sai kontrollitud ja ümber tõstetud küünlad, süütepoolid, pihustid, töötavad k6ik ilusti, seega tahakski küsida mis võib kõige tõenäolisem viga olla,süütevõimendi?, või võib veel midagi olla?

Postitatud: 16.07.2010 16:10
Postitas murjam
Sai ümber tõstetud? Kas proovisid ikka teisi poole/pihusteid jms? Kuidas tead, et üks silinder ei toimi, üldse? Kõige lihtsam seda kindlaks teha on süütepoolidel ükshaaval juhe tagant ära võtta töötava mootoriga. Kui hääl muutub, paned tagasi juhtme ja võtad järgmise. Kui hääl ei muutu, tead, millises silindris ei sütti.
Edasi saadki vaadata, kas viga käib kaasas mõne konkreetse süütepooli, küünla või pihustiga või on alati ühes ja samas silindris viga.

Enamasti on CA18DET mootori puhul viga süütepoolis - eriti juhul kui külmalt toimib ja soojalt jätab vahele 1 pütt.

Kui viga on alati ühes konkreetses silindris, kontrolli silindrirõhud üle.. Ilmselt on siis viga mehhaaniline: klapp, kaas, kaanetihend või kolb katki.

Postitatud: 16.07.2010 20:27
Postitas maddox
Sai tehtud k6ike töötava mootoriga, ja sama silinder ei töödanud kui seal erinevaid süütepoole katsetasin ja küünlaid ja pihusteid, nii, et need asjad välistan ma kindlalt, ei toimi ta ei külmalt ega soojalt.
Pole millegagi mõõta rõhku hektel, klapp oli endalgi m6ttes, aga siiralt loodan, et tegu ikka süütevõimendi veaga, pääseks seekord väiksema vaevaga.
Kolb vast katki ei ole, oleks ka surve karteris seljuhul, kaanetihend on ka metallist, vaevalt mu tagasihoidlik rõhk sellele midagi teinud on.
Kuna töötava mootoriga tuleb tagant parajat bensakat ka , loodan süütevõimendi peale ikka, aga kõige õigem oleks surved ära mõõta jah, kui keegi teab kust vastavat manomeetrit osta, võiks lingi postitada.

Postitatud: 16.07.2010 20:40
Postitas jeff01
Olen näinud sxi millel kolb stock rõhuga sisse sulas....millest? pole senimaani aru saanud. Surve oli karteris aga mitte suur. Kas viljanis pole mõnd autopoodi? kompressiooni mõõtmise manomeetrit müüvad pea kõik varuosi ja tööriistu müüvad auto-poed.

Postitatud: 16.07.2010 21:45
Postitas ziim
Peaks leiduma Auto-Motos. Kui mujalt ei saa, võin laenata.

Postitatud: 16.07.2010 23:28
Postitas maddox
Tänud pakkumast Ziim, aga kui automotos olemas sis hüppan homme l2bi ja võtan ligi,tavaliselt kui ma olen mingeid t6mmitsaid ja muud stuffy otsimas käinud, sis tavaliselt pole nagu kunagi midagi saand.
Hmm kes teab, õige kütuse ja õhu vahekord rõhu all, kuni t2ielikku põlemiseni ,aitab juba tempi ülesse, pluss muud soodustavad tegurid, nii et kõik on v6imalik.
Hmm kui ikka mingi v2ike surve oli, sis igaksjuhuks vaatan hommikul endal ka üle.
Tänud k6igile vastamast , eks annan teada kui targemaks saan või sis tulen uuesti kurtma.

Postitatud: 17.07.2010 0:39
Postitas Astrona
33kraadi ilmaga pressida stock cooleriga, millest 95% masinate puhul õhk enam läbi ei käi, sattudes halvema kütuse peale, ja kulunud CAS nuudiga, mis omakorda keerab süüte valeks.... Palju pole vaja. Kes teab, mis asendis sul üldse süüde oli - CA'l saab ju seda näppida. Kui lisandub veel niivanal autol tüüpviga, benapump, siis lõpuks targem annab järele...

Süütevõimendil on küll iga püta jaoks oma transistor. Samas need tüüpveana ei põle maha. Aga põhimõtteliselt peaksid saama süütepoole ümber tõsta nii, et tõstad ümber koos juhtmega (pikendad vajadusel).

Võimalus on veel aju või juhtmestik, tal tulevad kõikide püttide süüted ja pihtustid ükshaaval ajust välja.
1. asjana muidugi kompressioon ära mõõta. (ise ostsin kah alles täna vastava abinõu)

Postitatud: 21.08.2010 14:31
Postitas maddox
No nii, aega juba palju m66da l2ind ja aega pole old autoga tegeleda, sai manokas 2ra ostetud ja vaevu vaevu ulatas sellega m66ta, jalg sis on manokal veits liiga lühike, külmalt oli k6ikides püttides rõhk üle 9 bar, polnud aega hakata mootorit soojaks ajama , kuna oli kiire, kui oleks mootor soe old , ju sis seal kuskil 11 bar kandis vast oleks ka olnud, seega vist v6imalik aint, et pihustile ei tule vool peale , seega kas juhtmestik v6i aju seljuhul, v6i sis süütevõimendi, vaatab äkki õnnestub kellegi käest proovimise mõttes laenata.Kui kellegil on asjaga seoses mingeid m6tteid või oleks mulle proovimise mõttes laenama aju või süütevõimendit, sis see oleks väga tänatud!
(33kraadi ilmaga pressida stock cooleriga, millest 95% masinate puhul õhk enam läbi ei käi, sattudes halvema kütuse peale, ja kulunud CAS nuudiga, mis omakorda keerab süüte valeks.... Palju pole vaja. Kes teab, mis asendis sul üldse süüde oli - CA'l saab ju seda näppida. Kui lisandub veel niivanal autol tüüpviga, benapump, siis lõpuks targem annab järele...
)
Njah cooler on veel stock jah , CAS-i nuudid pole nii kulunud, et üle annaks keerata, viimati sai süüde talvel Liguri juures paika pandud ja peale seda pole ise näppimiseks põhjust old, bena pump on juba ammu tootlikuma vastu välja vahetatud.

Postitatud: 22.08.2010 1:53
Postitas murjam
Selline olukord viitab tõepoolest, et viga elektroonikas. Kas siis ajus või juhtmetes. Mul muidu täiesti üle üks CA18DET aju, kuid väga ei taha niisama proovimiseks laenata - on täiesti võimalik, et Sul juhtmestikus mingi lühis, mis aju ühe kanali ära lõhub..

Keera ajul kaas maha, kui midagi seal sees läbi on põlenud, peaks see lihtsalt visuaalselt ja lõhna järgi tuvastatav olema..

Postitatud: 22.08.2010 13:42
Postitas Astrona
maddox kirjutas:Njah cooler on veel stock jah , CAS-i nuudid pole nii kulunud, et üle annaks keerata, viimati sai süüde talvel Liguri juures paika pandud ja peale seda pole ise näppimiseks põhjust old, bena pump on juba ammu tootlikuma vastu välja vahetatud.
Kui proovisid erinevaid pihusteid ümbertõstes, siis kasutasid ikka selle sama püti pistikut. Kui mitte töötava püti pihusti-pistik on lahti, käib ta sul ikka ilusti 3 pütiga? Pane see pistik mõne töötava püti pihusti otsa. Kui jääb 2püti peale, siis oligi selles juhtmes viga. Ajust tulevad need kõik eraldi.
CAS-anduri-nuudi puhul pole küsimus, selle ülekäimises, vaid lihtsalt tihkuses. Selle nuudi ümbermõõt on mingi 20-30mm ja nuute on vist vähem kui 20-30, 1mm = ~25kraadi süüdet. Seega ilma "ülekäimiseta" võib süüde minna 10-20kraadi vabalt metsa, kui nuut on kulunud. Tühikäigul võib paigas olla, aga eri-koormuste ja rihma-vibratsioonide juures lahmib cas teibaid. Ise tegin kiir-paranduse, panin fooliumit vahele ja mõneks ajaks kindlasti aitas. Su ühe püti probleemi see muidugi ei lahenda.
Süütevõimu ma ei süüdistaks. Võta selle püti pool, pane küünal otsa ja vt kas säde on. Aju on kah neil töökindel. Bensuhais viitab sellele, et bensiini ikkagi tuleb.
Küünlaid vahetasid?

Postitatud: 24.08.2010 8:56
Postitas maddox
Sai eila pimedas, peale rasket päeva, garaazist läbi hüpatud ja aju visuaalselt üle kontrollitud, seal ei täheldanud küll midagi ebatavalist,silmaga just palju ei kontrolli ka ju seal.Siis sai natuke juhtmestiku uuritud ja näpitud igaltpoolt, ja panin auto käma, , muidugi lonkas nagu ikka.
Effekti v6imendavad veel ka kulunud mootoripadjad, sai sis väänatud igatepidi seda mitte töötava pihusti juhet ja pistikut, ja vahepeal nagu tundus, et hakkas ka see pütt tööle korraks, loodan, et pea polnud nii pulki täis ja niisama seal ette ei kujutanud, igaljuhul, praegu on natu mõni tund vaba aega lähen vaatan üle veel igaksjuhuks, äkki saab targemaks vähe.
Kui proovisid erinevaid pihusteid ümbertõstes, siis kasutasid ikka selle sama püti pistikut. Kui mitte töötava püti pihusti-pistik on lahti, käib ta sul ikka ilusti 3 pütiga? Pane see pistik mõne töötava püti pihusti otsa. Kui jääb 2püti peale, siis oligi selles juhtmes viga. Ajust tulevad need kõik eraldi.
Pistikud jäid samaks jah, aint pihustid tõstsim ümber, kui mitte töötava silindri pihusti pistik lahti sis töötab ikka sama moodi jah.
Ok proovin pistikuid ka vahetada, peale eilset tundub isegi suht reaalne , et viga seal.
Säde on kõikidel püttidel olemas kaasaarvatud ka sellel, mitte töötaval pütil, seega arvasingi algul, kuna tagant bensukat tuleb, et pihusti ok aga süütevõimendi kalab, sest säde on ju ikkagi olemas. Loodan, et pole mitme eri veaga tegemist, kuigi seda ei saa välistada ja poleks ka mingi ime 200sx puhul.
Nyyd pole küünlaid vahetanud, kuna neid ümber tõstes ei muutunud midagi, aga muidu peal iriidium küünlad(q22 oli tähis vist).[/quote]

Postitatud: 24.08.2010 10:45
Postitas Astrona
Mõõda pistikust. Testri otsad sisse ja seal peaks alalisvoolu (DC 20V multimeetri asendiga) isegi pinget nägema - ei tea, aga 2-8V näiteks.
Kui ei näita, siis mõõda ühe otsa ja massi vahelt (käigu pealt), kui 12V siis see on pihusti toide ja on korras. Kui pole siis mõõda sama otsa nii et testri teine ots plussi peal - kui näitab 2-8V siis see on pihusti "juht ots" ja on korras. Kui ei näita kummalgi juhul, siis ei teagi kumb ta on ja võta 2. pistiku klemm ette ja tee sama mõõtmine.
Kui saad selle kõikuva 2-8V kätte siis teisel otsal peab olema pidev 12V peal, aga ära otse seda sinna peale vea.
Kui saad 12V kätte siis on juht ots pekkis, ei soovita seda häkkida.

Aga veel enne otsi üles pihustite takisti, siuke
Pilt
ja kontrolli-puhasta pistik.
Võin sulle müüa selle takisti + aju + süütevõimendi 1K'ga

Re: 1 silinder ei tööta, 200 sx s 13

Postitatud: 12.09.2010 11:18
Postitas gaiar200
kunagi minu sx-il oli sama jama ja viga oli katkises kolvi rõngas vahest toimis aga enamus ajast silinder ei töödanud ja seda just sooja mootoriga jamasin sama moodi nagu sina praegu kui korda ei saa siis soovitan rõngad kontrollida.