1. leht 1-st
kord on ja kord ei ole
Postitatud: 04.12.2005 14:26
Postitas Toivoku
sai ostetud selle foorumi kaudi siit turbo, lõtk kuskil poolteistmillimeetrit, nagu vist aru saada on seda veidikese palju, okei tossab ja ajab õli läbi, aga ma ei saa sellest aru ,et kord nagu turbo töötab siis jälle mitte? sõidan näiteks 5ndak äiguga mingi 10km ja kui siis tahaks kellegist mööda kiirendada ja vajutan gaasi põhja siis nagu 2 sekundit läheb ja plõks ongi tavaline diisel jälle, ehk siis turbo ei tööta , lähen teen väikese pausi nii 2-3 mintsa ja siis jälle see turbo töötab, milles võib viga olla? tõesti ainult nendest puksidest? kui nii siis peaks selle kasutajaga rääkima, sest tema väitis,et töötab korralikult

Re: kord on ja kord ei ole
Postitatud: 04.12.2005 16:40
Postitas Toivoku
Toivoku kirjutas:sai ostetud selle foorumi kaudi siit turbo, lõtk kuskil poolteistmillimeetrit, nagu vist aru saada on seda veidikese palju, okei tossab ja ajab õli läbi, aga ma ei saa sellest aru ,et kord nagu turbo töötab siis jälle mitte? sõidan näiteks 5ndak äiguga mingi 10km ja kui siis tahaks kellegist mööda kiirendada ja vajutan gaasi põhja siis nagu 2 sekundit läheb ja plõks ongi tavaline diisel jälle, ehk siis turbo ei tööta , lähen teen väikese pausi nii 2-3 mintsa ja siis jälle see turbo töötab, milles võib viga olla? tõesti ainult nendest puksidest? kui nii siis peaks selle kasutajaga rääkima, sest tema väitis,et töötab korralikult

see asi saab lahenduse kohe, peaks olema siis viga selles regulaator klapis, et hoiab pidevalt poolkinni vms.
Postitatud: 04.12.2005 17:51
Postitas temp
minu vana turbo tegi sama lugu kui mul kulus liiter õli nädalas.
Ta lihtsalt poob kinni kuna lekib palju õli...
Postitatud: 04.12.2005 18:08
Postitas Toivoku
aga kurat ei leki eriti palju midagi, natukese seest õline ainult, või on ka juba see palju kui natuke silmaga näha? ja miks ta lahti ei tõmba kui pöördeid annad?
ja kui ta kinni jääb siis miks see turbiin ikka pöörleb?
Postitatud: 09.12.2005 2:29
Postitas Toivoku
jätkaks siis seda teemat. nii sai vahetatud turbo, võimsama vastu, kas võimalik,et lihtsalt kytust ei tule peale? turbiin käib kenasti ringi ja uus turbo tekitab tuule vihinat kaa. aga nyyd lihtsalt kadus ära ja tõmbab ainult madalatel pööretel, vaja seda klappi reguleerida? või siis kas on tõesti kõrgsurve pump või pihustid need mis on sellise rõhu juures otsad andnud?
Postitatud: 09.12.2005 11:13
Postitas zoom1
keera turborõhk sama suureks nagu originaalis on.
Postitatud: 09.12.2005 11:14
Postitas Ragnar
isegi vähemaks võiks keerata kui originaalis kuna turbo ju tootlikum nagu ma aru sain. see vuhisev õhu hääl võib olla ka lahtine või lekkiv lõdvik ja äkki on hoopis probleem wastegates.
Postitatud: 11.12.2005 17:50
Postitas Toivoku
nii uus turbopeal, keerati kytust juurde ja värki, toimib kyll, aga nyyd oleks vaja urbo rõhku vähendada, nyyd seletage ära kuidas seda teha, sellist eraldi wastegatet mul pole, ikkagi sisemine vms, kas sellest ylerõhuklapist saab siis rõhku suurendada ja vähendada vastavalt vajadusele? saan aru et seda rõhku mis ta sees hoiab saab varem välja lasta ja kinni hoida, aga,et seda survet mis ta puhub vähendada ma kyll ei oska. ikkagi vist peaks wastegate eraldi orgunnima omale?
Postitatud: 11.12.2005 20:14
Postitas jeff01
Sisese wastgate timmid mõne vedruga paika välja ulatuvast hoovast (Se vaid minu arvamus)
Postitatud: 12.12.2005 0:55
Postitas Toivoku
siis ikkagi on wastegate see mis arvasin. seda pikka raamatud inglis keeles eiviitsi ma läbi lugeda, kuna pootlest asjadest ei saaks ma niikuinii aru.