1. leht 1-st
K: Turbo jahutus õliga.
Postitatud: 18.06.2010 8:34
Postitas haier
Tere,oleks selline küsimus raffale,et kuist võtta turbole õli pealevool bmw 3.0 138 kw R6 mootoril? Ja kas turbost tagasivoolu võib viia otse karterisse,või mismoodi oleks kõige õigem seda teha??
Postitatud: 18.06.2010 9:32
Postitas hents99
Kõige lihtsam on võtta õlirõhu anduri liinilt pannes näiteks kolmik vahele. Või otsid survekanalist mõne vaba punni.
Tagasivool karterisse ja võimalikult jäme toru. Kui voolik, siis võiks olla kofreeritud, et ei oleks võimalik kortsu minna.
Postitatud: 18.06.2010 10:54
Postitas kilplane
jah tagasivool võimalikult otse karterisse tagasi. võimalikult karteri ülevalt otsast.
Postitatud: 09.07.2010 0:37
Postitas Jaan
Kas kusagil müüakse Tallinnas voolikupõlvi ka õli tagasivoolule mis kuuma kannataks?
Postitatud: 09.07.2010 0:46
Postitas Mihkel
Gates-i plastikpõlved on ka õli ja kuuma kindlad väidetavalt.
On saada ka väikseid roostevaba põlvi, millest ka minu Sierra õli tagasivool tehtud on.
Postitatud: 09.07.2010 10:10
Postitas digimarket
Ise kasutasin selliseid asju. On saada 90, 45 jne kraadi.
http://www.hydroscand.ee/web/adaptors_2.aspx
Postitatud: 09.07.2010 11:07
Postitas Mihkel
Sinna keerasid veel kuused otsa?
Jube kolakaks läheb selline lahendus, koos kuuskedega.
Postitatud: 09.07.2010 12:56
Postitas Jaan
Ma proovin tööjuurest leitud 45 kraadise vaskpõlvega läbi ajada. Sellel sein 1mm ja ei ole nii robustne kärakas nagu need Gatesi plastpõlved.

Mul originaalkohas turbo ja seal on suht kitsas ja kuum see mängumaa.
Postitatud: 09.07.2010 17:17
Postitas digimarket
Mihkel kirjutas:Sinna keerasid veel kuused otsa?
Jube kolakaks läheb selline lahendus, koos kuuskedega.
Voolikul endal on mutrid otsas. Need põlved on keeratud otse vooliku külge ja flantsid on joodetud polvede külge.