1. leht 2-st
524 turbo bensukale?
Postitatud: 09.06.2010 23:04
Postitas haier
Kui panna 524 diisli turbo bensukale, nimelt 3.0 138kw mootorile. Küsimus ei ole mitte sobivuses vaid selles, mis pöörete juures turbo töötab? Mul sõber arvas, et umbes 2000-4500 pööret annab midagi ja peale seda tegur 0, sest tegu diisli turboga. Oskab keegi midagi kommenteerida?
Postitatud: 09.06.2010 23:06
Postitas Kaarel
tõenäoliselt annab ja lõpeb veelgi varem ja on liiiga väike siiski.
kaks tükki oleks juba bro.
Postitatud: 09.06.2010 23:06
Postitas vipman
Postitatud: 10.06.2010 8:26
Postitas haier
Selge,seda oligi vaja teada. Järelikult tuleb osta suurem turbo ja muu juurde kuuluv.
Postitatud: 10.06.2010 10:22
Postitas ahto42
Ideaalne oleks see diislioma alguses puhuma panna, et kohe jõud taga oleks, ja suurem valida nii, et algus jääks diisli oma lõppu, ehk siis bi-turbo.
Postitatud: 10.06.2010 12:41
Postitas jeff01
ahto42 kirjutas:Ideaalne oleks see diislioma alguses puhuma panna, et kohe jõud taga oleks, ja suurem valida nii, et algus jääks diisli oma lõppu, ehk siis bi-turbo.
Päris nii see asi siiski vist ei käi. Kui 2 erinevat turbot peavad kokku suurema kasuteguri andma siis peavad need ka selleks sobivad hübriidid olema mitte riiulis leiduvad suva jumpstükid. Sequential Twin Turbo setup nõuab ikka tõsiseid arvutusi et asjast pointi oleks. Lihtsalt BiTurbo on selle kõrval hulga lihtsam ja odavam teostada kuid erilisi eeliseid R6 puhul ei näe nii et soovitan Lihtuse, odavuse ja töökindluse mõttes ühe turbo teed minna. (Vähemalt mulle tundub nii, et sellest võiks saada teemaalgataja esimene turbo install)
Seda diisli turbot on kruvitud tagurpidi kollektoriga 2-2,5 liitriste m20nete külge aga juba 2,5sele on ta väike ja sobib vaid vanurile linnasõiduks kes üle 3-4k niikuinii peeneks ei lase.
Pmt on minu soovitus sama (K27) mida tehsest 3,4ljasele peale pandi ja mis minu teada 200kw produtseeris

kunagi liikus siin selliseid alates 1,5k hinnaga. Teda võib leida ka 6liitri kanti jäävatelt Volvo veoautodelt. Või holsetid....hx34 ja hx40ne erinevad variatsioonid peaks samuti üsna kättesaadavad olema kui veidi otsida ja oodata.
Postitatud: 11.06.2010 9:02
Postitas haier
Esimene turbo install saab see tõesti olema,sest kunagi on igal mehel esimene kord turboga tegeleda. No kui 1,5k eest saaks korraliku K27 oleks kohe ostja, praegu pakutud ainult 4-5k maksvaid holsete ja K26-te.

Postitatud: 11.06.2010 15:48
Postitas Astrona
Ära osta 1. asjana mingit vanat turbot. Noh 1. projekti puhul teadmisi tuleb nii palju, et iga päev saad poole targemaks

Seega enne kui see turbo boosti hakkaks tootma, soovid juba teist turbot. Ostmine jäta ikka viimaseks, eriti kui pole kohe 100k välja käia, siis vaata mis müüakse.
1. asi on aju, siis vaatad, mis kere peale selle tõstad, ja mis mootori sinna paned, ja siis vaatad, mis turbot on vaja

Postitatud: 12.06.2010 9:09
Postitas haier
Ma praegu juba uuringi ja saan iga päev targemaks. Aga turbo ostan ikkagi kõigepealt,siis väljalaske kollektor ja siis ülejäänu. Eks esimene turbokas ongi nö. õppimiseks. Ehk teine tuleb siis juba vägevam.
Postitatud: 19.06.2010 21:25
Postitas haier
Proovin siiski korra seda disla turbot,et oleks selge,mis ja kui palju ta siiski juurde annab ja mis pööretel jne. Aga natuke segane on see ühendamise asi. Kuhu suunata turbost tulev õhk`? Kas läbi õhulugeja või mismoodi? Oskab keegi puust ja punaseks rääkida?
Postitatud: 19.06.2010 21:40
Postitas KaroK
Postitatud: 20.06.2010 8:41
Postitas haier
Oskab keegi öelda kus see krdi õlirõhu andur asub? Kuskil sisselaske all?
Ja mis sisselaske kollektor pannakse peale m30b30 mootorile,et õhk läheb sisse juhipoolsest äärest,mitte kundepoolsest? Kõik seda tüüpi mootorid,mis ma leidnud olen, oleks nagu kollektor tesitpidi peal.
Postitatud: 20.06.2010 18:40
Postitas Allan L
M30 mootori õlirõhu andur on plokikaane taga otsas,sisselase kollektori pool.Trossel klapp tõstetaksegi vasakule poole ümber,siis lihtsam torustikku ühendada.
Re: 524 turbo bensukale?
Postitatud: 04.11.2010 22:56
Postitas haier
Kas on kedagi,kes paneks supra turbo, R6 mootoriga bmw 524 väljalaske kollektori külge? Soovitatavalt mingi vahejupiga ehk.
Re: 524 turbo bensukale?
Postitatud: 05.11.2010 0:28
Postitas wilson
pigem küsimus kas m30 mootori otsa istub diisli kollektor ?? kas kanalid on sama suured ? supra turboks siis ct26 3.0 mootorile peaks sobima küll