1. leht 1-st
MS1 ver3 Seadistamine
Postitatud: 03.06.2010 14:57
Postitas JLKK
Otsin kedagi kes aitaks seadistamisel soovitavalt L-Virumaalt.
Põhimõtteliselt vaja aju nullist seadistada.
Ühendust võtta, kas PS või maili kaudu, siis räägiks täpsemalt edasi.
janar@v-maarja.ee
Postitatud: 03.06.2010 16:40
Postitas murjam
Niipalju võiksid kirja panna, mis seisus mootor/aju praegu umbes on. Aju kokku joodetud? Mootorijuhtmed veetud? Käivitub?
Tahad seadistada - st tahad peenhäälestust või tahad, et keegi aitaks käima panna?
Postitatud: 03.06.2010 22:53
Postitas JLKK
Autoks siis E rühma VW GOLF II 8v
Aju on jootis kokku kasutaja Mart154 või keegi tema sõpradest peaks olema kõik OK. Mootor hetkel töötab karpaga ja jagajasüütega. Vaja uus plokikaan peale tõsta koos omavalmistatud sisselaskekollektori ja ITB tega. Paigaldatud VR sensor ja 36-1 triger wheel. Juhtmestiku materjal ostetud vaja ainult kokku joota(teen ise ära).
Põhimõtteliselislt oleks vaja nõu ja abi aju nullist häälestamisel.
Postitatud: 11.06.2010 0:06
Postitas JLKK
Vahepeal olen asja niipalju edasi liigutanud, et juhtmestik peaaegu valmis.
Sai provitud aju VR iga ühendada ja läbi megatune mootoripöördeid jälgida.
VR ja ratta vahe 3mm (starterit andes näitab pöördeid300rpm kuid 800-1100rpm hakkab vahepeal nulli kukkuma)
VR ja ratta vahe 0.8mm (starterit andes pöördeid ei näita, 800-1100 näitab ilusti,1100-2000rpm kukub vahepeal nulli). Mõlema andurivahega 2000-7000 tundub, et näitab korralikult.
Ossiga mõõtes läheb väikese andurivahega pinge amplituut päris suureks 6000rpm 80volti. Kas peaks katsetama mõnda takistit?
Postitatud: 14.06.2010 20:43
Postitas JLKK
Sai vahetatud VR anduri polaarsus, signaalijuhtmele takisti vahele, anduri ja trigrer wheeli vahe 1mm peale. Tundub, et praegu näitab pöördeid korralikult 0-7000rpm

Re: MS1 ver3 Seadistamine
Postitatud: 22.09.2010 10:38
Postitas JLKK
Vahepeal niipalju juhtunud, et kõik mis mootori tööks vajalik on oma kohale jõudnud ja oma suureks üllatuseks käivitus auto esimesel katsel.

Kuna kasutan ITBsid valisin AlphaN resiimi. Auto sõidab juba päris talutavalt aga mõned asjad on jäänud natuke segaseks, nimelt kuidas peaks täitma acceleration wizard tabeli? (miada tähendab Rate(V/S) ja Value(m/s)). Teine küsimus veel, mismoodi käib MSiga datalogimine, milliseid programme selleks vaja läheb ja kuidas neid kasutada?

Endiselt otsin inimest kes aitaks, nüüd juba peenhäälestuse juures.
Re: MS1 ver3 Seadistamine
Postitatud: 22.09.2010 23:10
Postitas murjam
Õnnitlused õnnestunud esmakäivituse puhul!
JLKK kirjutas:.. mismoodi käib MSiga datalogimine, milliseid programme selleks vaja läheb ja kuidas neid kasutada?
Datalogi saad tavaliselt salvestada mistahes programmiga, mis Megasquirtiga suhtleb. Datalogi faili avamiseks kasutan mina MegaLogViewer'it (MLV). Võib-olla ITB-dega on Alpha-N algoritmi kasutamine tõesti otstarbekas, muidu soovitatakse ikka alati
Speed Density'ga asi tööle saada. Vähemalt
Speed Density't kasutades (võimalik, et ka Alpha-N'iga) suudab MLV kenasti logi põhjal VE tabeli väärtused logis oleva WB lambda näidu ja segutabeli
target väärtuste põhjal täpsemaks arvutada. Paari-kolme tsükliga saab juba logitud sõitudes kasutatud VE tabeli alad päris talutavaks.
Arvestama pead ainult sellega, et varasemaid logisid ei ole mõtet MLV kaudu "tutvustada" VE tabelitele (või siis MSQ failile), mis on juba timmitud pärast logitud sõitu.
JLKK kirjutas:miada tähendab Rate(V/S) ja Value(m/s)
Arvatavasti on rate siis gaasiklapi asendi anduri näidu muutus. Olen kuskilt näinud, et seda mõõdeti "vanasti" V/s (volti sekundis), minul on asi igatahes %/s, mis tundub mõistlikum. Value all peetakse programmis ilmselt silmas vastava kiirusega gaasiklapi asendi muutusele (rate'le) pihustite lahtiolekuajale lisatavat aega millisekundites (ms). Võin ka eksida. Kuidas nende jaoks täpselt õigeid väärtuseid leida? Selle koha pealt olen ise veel toores ja ei oska eriti midagi soovitada. Selge on see, et kui vaikselt pöördeid (gaasi) lisades käitub mootor hästi ja segu on mõistlikus vahemikus ning järsu gaasivajutuse peale hakkab puterdama, tuleb vastava "järsudusega" :D (V/s või %/s) lisada rohkem kütust. Seda, kui suur see konkreetne rate nüüd konkreetse gaasivajutuse puhul oli, saab teada vastava kella pealt või näiteks TunerStudio programmi Megasquirtiga suhtlemiseks kasutades
acceleration enrichment aknast (graafiliselt näha)..