1. leht 4-st
Megasquirt GroupBuy
Postitatud: 25.05.2010 16:35
Postitas kaak
Plaanis teha suuremat sorti MSII V3.0 sisseostmine
Ehk leidub ka siin huvilisi MSII tellimisele (on olemas ka paigaldamise + häälestuse võimalus meie poolt-
http://cnk.ee )
tellimiskaaslased ja lisainfo VolvoClubist
http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?f=47&t=14212
PS / msn:
martin@voibla.ee / 55592369
Postitatud: 25.05.2010 19:52
Postitas zoom1
Mina olen kindel huviline.
Postitatud: 25.05.2010 20:42
Postitas murjam
Kas kõik peavad võtma sama konfiguratsiooniga kit-i?
Mul oli just plaanis üks säästuprojekt v2.2 plaadi peale, aga kui hind saadakse tõesti ~3k peale (kas selle sees on ka transport ja toll?), sobib loomulikult ka MS2 v3.0.
Ühesõnaga, huvi olemas

Postitatud: 25.05.2010 20:58
Postitas kaak
Kas kõik peavad võtma sama konfiguratsiooniga kit-i?
Kes oskab endale konfiguratsiooni soovida, sellele saab ju lisaks mõned kivid tellida, muudki nodi saab ju tellimusse lisada, pole probleeme!
(enamasti on see siis kas pwm juhtimine, fan juhtimine, boost juhtimine, COP juhtimised, LCD ekraan vms....)
Aga selge, nimi kirja pandud. (jah üritan kõiki kulusid minimeerida, 3k per kit lauale oleks eesmärk- täpne hind selgub järgmiseks nädalaks)
Postitatud: 26.05.2010 23:45
Postitas kaak
On selgunud nüüd mõned lisaasjad.
Megasquirdi KIT saab lauale alla 3500 eek(täpsem hind järgmine nädal), võimalik tellida lisaks megaview (LCD kuvamaks asju) mille groupbuy hind jääb alla 140 doltsi- eestlastele seega 2k eest lauapeale.
Loomulikult pakume ka kokkujootmise teenust neile, kes ise pole oma jootmisoskuses kindlad. Usun et 500 eek per komplekt kokkujootmine oleks õige hind (kui tellida kokkujoodetud MS siis see üle 150 doltsi kallim oleks per ms)
Postitatud: 27.05.2010 11:11
Postitas Ragnar
Millal tellimus lukku läheb ehk ära peaks otsustama ?
Postitatud: 27.05.2010 13:37
Postitas kaak
Kindlasti oleks vaja ostjatel ära otsustada tuleva nädala E/T, arvan et K hakkaks raha koguma. Maksimum lükkaks edasi seda järgmise nädala lõpuni- kui seda on paljudel vaja.
Postitatud: 27.05.2010 21:49
Postitas tarmo
Tere
Olen ka kindel võtja!!!
Postitatud: 27.05.2010 21:53
Postitas kaak
tarmo kirjutas:Tere
Olen ka kindel võtja!!!
nimi kirjas
Postitatud: 29.05.2010 14:21
Postitas SawyS13
Sooviksin ka 100% kindlalt tellimuses osaleda .
Postitatud: 29.05.2010 17:42
Postitas kaak
SawyS13 kirjutas:Sooviksin ka 100% kindlalt tellimuses osaleda .
nimi kirjas
Postitatud: 30.05.2010 9:14
Postitas kaak
Kuna siin on ka paljud, kes ei tea et mida megasquirt neil kontrollima/tegema peaks, oleks vaja et igaüks saadaks mulle Maili/PS vastustega.
MAP: 250kpa / 400kpa
(kui teil puhub või hakkab puhuma turbo üle 2bar siis on mõistlik 400kpa map sensor võtta, kui ei, siis ei ole vajadust.)
ign drivers: 1 / ?
mitu süüteväljundit vaja on (kaasas on antud ainult 1- sobib jagajaga masinale. Et juhtida COP tuleb mulle öelda, mitu neid on- igale COP on vaja driverit juurde ( 9 usd on per tk, nt:
http://www.diyautotune.com/catalog/diyp ... p-387.html )
(kui masin tuleb meie juurde paigaldusele, siis me sebime COP + driverid hiljem)
Juhtmed:
http://www.diyautotune.com/catalog/1239 ... -p-43.html / või võtate ise siis Elfast pistiku ja juhtmed joodate ise külge (või meie joodame kui tuleb meile paigaldusse)
Andurid: IAT(intake air temperature); ?
vaja oleks jällegi teada et mis olemas juba on- hea kui te teakside, et mis on ja mis juurde oleks vaja. Megasquirt vajab: IAT(intake air temp; CLT (coolant temp); TPS(throttle position sensor- muutuv takistus gaasi vajutamisel); VR input (väntvõlli asendi andur, 60-2 ratas on mu lemmik)
(kes üldse ei tea, et mida ta teha tahab selle megasquirdiga, või siis pole midagi vaja muuta või juurde tellida lisaks, peab ka kirjutama mulle- vaja on saada kõigilt kinnitus ka lõpliku koguse arvestamiseks- selle alusel tuleb ka hind Teisipäevaks)
näidis skeemid:
http://www.finkbuilt.com/static/images/ ... Wiring.gif
http://www.mkosonen.com/mattsmswiring.gif
Postitatud: 30.05.2010 11:23
Postitas murjam
kaak kirjutas:MAP: 250kpa / 400kpa
(kui teil puhub või hakkab puhuma turbo üle 2bar siis on mõistlik 400kpa map sensor võtta, kui ei, siis ei ole vajadust.)
Täpsustan, et kuni ~2.5 bar absoluutrõhku ehk ~1.5bar boosti on see, mida 250kpa andur mõõta suudab. 400kpa andur tasub võtta siis, kui kavatsed mistahes hetkel kasutada boosti rohkem kui 1.3bar.
Viimati sain MS-2 kit-iga pistiku kaasa, samas ei leia diyautotune lehelt, et see neil alati kaasas oleks kit-iga.
Postitatud: 30.05.2010 11:35
Postitas jeff01
Mina olen sealt alati pistiku kaasa saanud aga see selleks, see ei maksa ka poes midagi. Küll aga soovitan päris algajail kes soovivad ise paigaldada ka juhtmekimp ligi võtta. DB37 on siiski arvuti pistik ja sinna 0,75 või 1 ruuduseid juhtmeid korralikult taha joota (Nii et seal kunagi probleemi ei tekiks) ei ole nii lihtne kui se esmapilgul võib tunduda. 250Kpa Mapi olen 1,7 bar peaki juures kasutanud....Sel juhul on boostikell kohustuslik ja peab arvestama sellega, et suurema rõhuga kui 1,5 bari saab mootor sama süütenurga ja küttekoguse mis 1,5 barise laaderõhuga. Igasuguste selliste asjadega on siiski alati soovitatav mitte maksimumi lähedal toimetada ja pigem suurem võtta kuid seda saab ka hiljem upgradeda.
Postitatud: 30.05.2010 21:25
Postitas kaak
murjam kirjutas:kaak kirjutas:MAP: 250kpa / 400kpa
(kui teil puhub või hakkab puhuma turbo üle 2bar siis on mõistlik 400kpa map sensor võtta, kui ei, siis ei ole vajadust.)
Täpsustan, et kuni ~2.5 bar absoluutrõhku ehk ~1.5bar boosti on see, mida 250kpa andur mõõta suudab. 400kpa andur tasub võtta siis, kui kavatsed mistahes hetkel kasutada boosti rohkem kui 1.3bar.
Sul on täiesti õigus, ma ei lugenud enda juttu teist korda läbi seekord. Ei tea miks kirjutasin 2bar.
Jah tõesti, kui teil on plaanis kasutada turbot, mis puhub või hakkab puhuma kunagi 1,5+ bar, on soovitav 400kpa MAP sensor valida.