1. leht 1-st
Narrow band AFR probleem
Postitatud: 28.11.2005 0:06
Postitas Rait
asi selles, et lambda annab välja pidevalt kõikuvat signaali. 0.14-0.7V ja seda stabiilsetel pööretel. Proovisin nii testriga kui näidikuga. Milles asi?
Postitatud: 28.11.2005 0:23
Postitas Mihkel
Peabki andma ju kõikuvat voolu, kuna aju reguleerib segu pidevalt.
Või sa arvasid, et üks led jääbki kellapeal põlema koguaeg?
Postitatud: 28.11.2005 22:24
Postitas Kuuno
väike pilt siis milline näeb välja se lamda hyplemine yles alla....
uus post kuna ommikul oli väike äpardus 
Postitatud: 08.07.2007 15:34
Postitas singervinger
Vana teema, kuid AFR NB probleem minulgi.
Nimelt AutoMeetri segukell ning tühikäigul ja vaakumialas gaasiga põleb viimane "Stoich" led, samas põleb koguaeg sama led, mitte ei kõigu nagu siin eelnevalt kirjutati? Või kõikumne käib selle alla, et vähe nõrgemalt põlevad ka +-3 led-i selle ühe kõige tugevamini põleva ledi ümbruses?
Täisgaasil põleb aga täiesti konkreetselt vaid üks LED, kõige viimane roheline ehk "Rich". Kas võib olla, et saab liiga palju kütet ja uputab? Pole vahet kas boosti on 0 või 1bar, viimane roheline põleb ikkagi.
Postitatud: 08.07.2007 15:49
Postitas Mihkel
Lambda ise korras?
Äkki aju annab fikseeritud väärtuse lambda rikke korral lambda otsale peale?
Testida saad nii, et võtad aju küljest lambda signaali otsa lahti ja mõõdad sealt tulevat pinget.
Mul on olnud juhus, kus soendusega lambda ei tahtndu ilma soenduseta üldse tühikäigul mignit signaali jagada.
Võid teha nii, et ühendad kella/testri otsa otse lambda signaali külgeja jätad originaal pistiku lahti.
Et lambda piisavalt soe oleks lähed sõidad veidike ringi ja samal ajal jälgid mida pinge teeb.
Postitatud: 08.07.2007 16:00
Postitas singervinger
Ei ta tühikäigul annab signaali küll, selle abil sain testriga teada, milline juhe on signaal. Külmalt on tühikäigul isegi üks esimesi Riche, kuid pärast natukest aega läheb "Stoich" peale, kuid sellist asja ei ole küll kunagi, et ühtlasel gaasil või vabakäigul signaal väga muutuks.
Aga ma lähen proovin siis nii, et panen kella signaali külge voltmeetri ja vaatan reaalselt, mis ta erinevates oludes teeb.
Ja tulemused on sellised, et just käivitades
0,983 , kõigub kuskil +-5
poole minuti pärast langeb kuskil 0,964 peale
rahulikult sõites on kuskil 0,844 peal
ringi lõpetades kohapeal ka 0,822 vms (viimane "stoich" põleb)
Imelik on aga see, et täis gaasil annab ta 11,89 stiilis näite, mis oleks sobilik akupinge jaoks, aga mitte lamba anduri väärtuseks.
Imelik on ka see, et lülitades autol tuled põlema, langeb väärtus orienteeruvalt 0,12 võrra allapoole.
Mass on võetud mootorist ja vool süütest.
Postitatud: 08.07.2007 22:10
Postitas Miq
kas mootori massi juhtmed on ikka korralikud?
Postitatud: 08.07.2007 22:16
Postitas singervinger
Massi võtsin suvalise kruvi küljest mootoriruumis, kuid kuidas see olukorda mõjutab? Kere ja mootori potentsiaalide vahega olen kursis, kuid nii drastilist olukorda ei tohiks ikkagi vist põhjustada.
Postitatud: 08.07.2007 23:34
Postitas Mihkel
Millal sa NB lambda andurit ennast viimati vahetasid (tutika vastu)?
NB lambda täpsus (niipalju kui seda on) hakkab ajapikku kaduma kuni lõpuks andur teibaid näitab või üldse pillid kotti paneb.
Postitatud: 08.07.2007 23:40
Postitas singervinger
Tundub, et peab vist tõepoolest mõne teise anduriga ka proovima, kuid see 12V näit jääb vähemalt esialgu painama, sest et nii mööda ei tohiks ka ju läbi olev andur näidata?
Postitatud: 08.07.2007 23:44
Postitas Mihkel
Sel juhul on andur omadega küpse.