1. leht 1-st
K:Mis küünlaid kasutada?
Postitatud: 21.05.2010 23:02
Postitas kuks
Siis selline mure,et milliseid küünlaid peaksin autol kasutama?
Margiks siis BMW 2.5l m50b25 mootor.surveaste madaldatud 8.5:1 peale.
plaanitav rõhk on 1bar.
äkki keegi oskab head nõu anda?
Ette tändades
Urmas
hi
Postitatud: 21.05.2010 23:16
Postitas 635Driver
Tavalised NGK BPR7ES oli vist kood aga põhimõtteliselt jah tavalised 30 eek tk ngk 7da külmaastmega.Seal tuli vist küünlavahe väiksemaks teha.
Ise kasutasin M30B35l lõpus BPR8ES koodiga kuna seal oli vahe juba 0.6mm või oli 0.7mm ning polnud mingit muret.
Postitatud: 21.05.2010 23:26
Postitas Mihkel
Küünal on osaliselt kompromiss nagu turbo valik.
Liiga külm küünal ei põle linnasõidul korralikult puhtaks.
Mina sõidaks esialgu stockidega ning paneks sädevahe 0.8mm kanti, kui stockis suurem sädevahe peaks olema.
Seadistamisel on ka osaliselt näha, kas on külmemat küünalt mõtekas proovida või mitte.
Üle 1-e astme külmemaks ma isiklikult ei läheks.
Linnasõidul on igasugu 5 pealt 8-ale hüppamised IMO mõttetud.
Tahmab küünla ära ja mootori erksus kaob, vähemalt sellist tunnet olen ma ise oma katsetuste käigus tundnud.
Postitatud: 22.05.2010 9:59
Postitas kuks
Selge.
aga kui mul on 4-ja elektoodiga küünlad muudan kõigi vahet?
samas on tunne,et mingine küünla on mul peetis.et siis pean ikkagi küünlad ära vahetama.
seega ostan mingitd stock küünlad ikkagi esialgu?
samas võiks siis natuke külmemad äkki võtta,aga mitte liiga?
Postitatud: 22.05.2010 11:03
Postitas Mihkel
Kõigepealt otsi endale 1-e külgelektroodiga küünlad, et üldse sädevahet muuta saaks.
Max 1 aste külmemaid küünlaid julgeks mina esialgu võtta.
Enda Bemm läks 1 aste külmemate küünalde ja tiba rikkama seguga suhteliselt kiiresti uimaseks kätte ära.
Sai korra visatud stock küünlad tagasi ja auto läks IMO madalalt tunduvalt erksamaks.
Sellele viitas ka see, et nüüd tuli boosti all süütenurka veidi muuta, kuna kuumem küünal võtttis vähem kuuumust põlemiskambrist ära ning full load-il maanteel kohati õrnalt knockis.
1 aste külmemate küünaldega, mille järgi mootor seadistatud sai ei knockinud.