Compressori outflow
Postitatud: 13.05.2010 15:18
Mis on näidud kui turbo külmapoole tootlikus otsa saab?
Mul Subarul lihtsalt selline huvitav nähtus, et vahetult enne piirajat on TIP 3" otse läbi summutiga 1.2bar boosti juures ~2.0bar või törts peale.
Vahetasin 0.64 A/R kuumakoja 0.86 A/R koja vastu ning esmapilgul ei muutunud TIP absoluudselt aga spool-up on kuidagi tunudvalt hilisem.
Ja väga vahet nagu ei tunud olevat ka selles, et kas lasen algul 1.5bar boosti ja kukub 1.2bar peale ära MBC-ga või lasen 1.3bar boosti.
TIP-i login otse ajusse. Üli põhjalikult ei ole veel logisid uurinud aga kummaline tundus just see, et piiraja juures ei tundu mingit vahet neil kodadel.
Kogu probleem alge veel selles, et suurel koormusel 4-5 käik ei saa lihtsalt üle 5-6k rpm lasta kuna EGT on siis juba pea 1000 kraadi.
Süüdet ka varasemaks enam väga keerata ei saa, kuna juba oli detot kohati kuulda.
Varasemaga võrreldes mõned kraadid varasemaks sain eelmine aasta keerata ja EGT ka üli vähe langes aga see oli ka kõik.
Samuti ei aita asja vastu ~11.5 segu, kuna normaalse 12.3 seguga oli sama teema.
IMO ei ole 350hp küll veel jõud mille juures hakkaks sellised piirid pihta.
EDIT: Tegu GT2860RS turboga.
Mul Subarul lihtsalt selline huvitav nähtus, et vahetult enne piirajat on TIP 3" otse läbi summutiga 1.2bar boosti juures ~2.0bar või törts peale.
Vahetasin 0.64 A/R kuumakoja 0.86 A/R koja vastu ning esmapilgul ei muutunud TIP absoluudselt aga spool-up on kuidagi tunudvalt hilisem.
Ja väga vahet nagu ei tunud olevat ka selles, et kas lasen algul 1.5bar boosti ja kukub 1.2bar peale ära MBC-ga või lasen 1.3bar boosti.
TIP-i login otse ajusse. Üli põhjalikult ei ole veel logisid uurinud aga kummaline tundus just see, et piiraja juures ei tundu mingit vahet neil kodadel.
Kogu probleem alge veel selles, et suurel koormusel 4-5 käik ei saa lihtsalt üle 5-6k rpm lasta kuna EGT on siis juba pea 1000 kraadi.
Süüdet ka varasemaks enam väga keerata ei saa, kuna juba oli detot kohati kuulda.
Varasemaga võrreldes mõned kraadid varasemaks sain eelmine aasta keerata ja EGT ka üli vähe langes aga see oli ka kõik.
Samuti ei aita asja vastu ~11.5 segu, kuna normaalse 12.3 seguga oli sama teema.
IMO ei ole 350hp küll veel jõud mille juures hakkaks sellised piirid pihta.
EDIT: Tegu GT2860RS turboga.