1. leht 1-st

Probleem uue Turbo valimisega.

Postitatud: 04.05.2010 14:27
Postitas Whistle
Tervist, on selline probleem, et turbo on omadega läbi ja vaja oleks uut. Probleem ise selles, et Turbo on garrett T3 Intregeeritud WG-ga (väline on juba olemas) ja vaja oleks uut. kuna see turbo tuli välja mingi 83.aasta järgus VW Jetta 1.8 Turbo diislil, siis sellist on raske leida, millel veel keskosa oleks enam vähem normaalses korras. Mootori töömaht, millel see turbo on peal on 1.3L ja milline võiks olla samas järgus garretti turbo mille peale võiks mõelda. turbo enda specid on siis .42 A/R on Intake koda kuid kuumakoja A/R-i kahjuks ei tea. sealt tuleb 2" downpipe ja tiiviku mõõdud olid vist 42 ja 48mm. Kas Garretti T3T4 turbo suureks ei jääks? näiteks .48 külm pool ja .42 kuum pool. Ja kas T3T4 turbode keskjooks ühildub selle T3 diisli kuumakojaga? Võiks kuumakoja alles jätta, ja vahetada aind keskjooks ja külm koda suurema vastu? ei taha suuremat Lag-i antud turbo hakkab rõhku tootma umbes 3,5K RPM juures.

Mõningad pildid ( vajuta pildile, et näha suuremalt)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 04.05.2010 15:24
Postitas karel
Otsi mingit järgmist VW TD turbot. Flantsid on samad, nii garretti kui ka kkk puhul, kui ikka vw diisli pealt pärineb. Neile on paigaldatud veel garret t2, KKK K14, KKK K24, võibolla midagi veel. Kuuma ja külmakoja mõõtmed peaksid olema suht sarnased, kuigi isiklikult mõõtnud pole.

Postitatud: 04.05.2010 15:31
Postitas Whistle
Sisend flantsid ja väljalaske poole omad on samad. kuid kuumakoja ja külma koja tiivikute mõõdud, ja kodade kinnitused on K14 ja K24 enamvähem sarnased ja Garrett T2 ja T3 omavahel sarnased. Ma otsiks just pigem mõnd muud lahendust, teistsuguse turbo näol näiteks T3T4 varjant. et tahaks teada, kas mõni väiksema suurusega T3T4 Intake .48 ja Exhaust .42 A/R oleks piisav, et poleks liiga suur 1.3L mootorile?