1. leht 1-st

K: Fuel Surge Tank-i kohta

Postitatud: 28.04.2010 19:15
Postitas Whistle
Tervist,

Oleks siis selline küsimus. Fuel Surge tank vajab ette ande pumpa, mis täidaks tank-i et pea pump (El.pump) võtab sealt kütte ja liigutab selle edasi FPR-i ja mootorise. Küsimus oleks siis, et kas ette ande pump võib olla mootori originaal mehaaniline bensiini pump? mõtlesin, et meh. pump töötab siis kui mootor töötab, kuid el.pump siis kui süüde sees ja imeb selletõttu kütte läbi surge tank-i kus on ju tühimik, sest meh.pump ei tööta veel ja tõmbab äkki õhu vahele? segane jutt, kuid loodan et saab aru.

Mootor on muidu Lada 21011, ja plaan kurvilisi teid kiiremini läbida. Fuel Surge Tank hoiab ära igasugused kütuse loksumised, ning bensiin on nö kohe võtta. Kuna nimetatud mootor on ka ülelaetud, siis kardan et ilma fuel surge tank-ita võib äkki segu korraks vaeseks minna, kui mõni kurv või järsem tõus tuleb.

Postitatud: 28.04.2010 19:33
Postitas Whistle
Siin ka mingi pilt mis mõttes mõlgus.

Pilt[/img]

Postitatud: 28.04.2010 21:29
Postitas uzzac
jäta see mehhaaniline pump välja süsteemist. vähem vollasid vedada esiteks ja teiseks kõrgsurve pump ei tohi kuivale jääda. etteande pumbaks sobib see väga hästi..

Pilt

meil nii

Pilt

Postitatud: 29.04.2010 0:09
Postitas Whistle
Hmm. süsteem tundub väga hea. kuid kütuse süsteemis on maksimum rõhk umbes 2bar. ning tegelikult pole tootlikuse kohapealt lisa pumpa vaja, kuid tahaks just surge tanki kindlus tunde jaoks. Hetkel peal olev kütuse pump on civicu 1.5L 12v pgm mootori oma. Et siis oleks põhimõtteliselt veel vaja üht el.pumpa, mis annaks ette kütuse ennem pea pumba taha lülitamist, kuna enamus kütust läheb ikkagi läbi FPR-i tagasi surge tank-i. mis pumbal on vähe tootlikust mingi bar-i ringi. kuigi mõte oli ka jätta praegune el.pump etteande omaks ja bosch044 pump pea pumbaks, kuid sealt jookseks enamus kütust tagasivoolu, pritse puhul oleks väga mõeldav varjant. Seal suuremad bensiini surved, kuid blow through puhul sõltub rõhk baas rõhust ja turbo rõhust.