tühikäik liiga kõrge...
Postitatud: 14.04.2010 23:57
Palun loetlege kõik põhjused, miks tühikäik võiks kõrgele tõusta.
Probleem järgmine:
Põhimõtteliselt kevadel 1. käivitus ja kui mootor soojaks läks, tõusis tühikäik 1650 kanti ja kõikus seal korralikult.... MAP näitas 35KPa, u. sama vaakum, mis muidu 800rpm tühikäigul.
Gaasisiiber on ilusti algasendis.
Tühikäigumootorilt pistiku ära võtmine ei muuda midagi... Arvasin, et ju ta on siis ikka lahti kui voolu taga pole... Pressisin tal volla kinni, mitte midagi...
Kontrollisin ka muid sisselaske-kollektorist tulevaid vollasid - kõik ok.
Panin arvuti taha, ja näitas, et mul täpselt seal aeglustuse fuel-cut, kui TPS on alla mingi näidu...
Lülitasin fuelcuti <1350 peale, ja pöörded hakkasid seal mängima... Hmm, eeldasin, et kuna pöörded on kõrgemal siis too ei aktiveeru, aga see selleks.
Lülitasin fuelcuti üldse välja, ja pöörded tõusid ~2800rpm peale ja vaakum 25KPa peale(ei teagi kas 20KPa oleks õigem). Seal oli mul süüde ~40kraadi vms... panin ~30kraadi peale, pöörded küll kukkusid ~2000 peale, aga see pole lahendus vaid de-tuning.
Tühikäigu regullimine hakkab alla 1250rpm, seega see ei mängi.
Vaatasin ka muid andurite näite, aga ei lugenud sealt midagi ebanormaalset välja.
Lambda läks viimase sõiduga pekki, hetkel pole selle pistik kah taga. Aga lülitasin ajust kah välja.
No ja seda kah, et enne selle täheldamist sai tühikäigul paarutatud.
Õhufilter pole kah otsas, aga see ei tohiks lugeda.
Kuskil peale siibri-piiraja pole tühikäigureguleerimiseks mingit kruvi kah.
Mäletamist mööda ma nagu talve jooksul teda eriti ei näppinud... Hetkel tibake gripis kah ja võibolla lihtsalt ei hammusta läbi... Võibolla ikka keerasin seda sama viimast kruvi
kui nüüd mõtlema hakata, aga krt siis mäletaks seda vist 
Probleem järgmine:
Põhimõtteliselt kevadel 1. käivitus ja kui mootor soojaks läks, tõusis tühikäik 1650 kanti ja kõikus seal korralikult.... MAP näitas 35KPa, u. sama vaakum, mis muidu 800rpm tühikäigul.
Gaasisiiber on ilusti algasendis.
Tühikäigumootorilt pistiku ära võtmine ei muuda midagi... Arvasin, et ju ta on siis ikka lahti kui voolu taga pole... Pressisin tal volla kinni, mitte midagi...

Kontrollisin ka muid sisselaske-kollektorist tulevaid vollasid - kõik ok.
Panin arvuti taha, ja näitas, et mul täpselt seal aeglustuse fuel-cut, kui TPS on alla mingi näidu...
Lülitasin fuelcuti <1350 peale, ja pöörded hakkasid seal mängima... Hmm, eeldasin, et kuna pöörded on kõrgemal siis too ei aktiveeru, aga see selleks.
Lülitasin fuelcuti üldse välja, ja pöörded tõusid ~2800rpm peale ja vaakum 25KPa peale(ei teagi kas 20KPa oleks õigem). Seal oli mul süüde ~40kraadi vms... panin ~30kraadi peale, pöörded küll kukkusid ~2000 peale, aga see pole lahendus vaid de-tuning.
Tühikäigu regullimine hakkab alla 1250rpm, seega see ei mängi.
Vaatasin ka muid andurite näite, aga ei lugenud sealt midagi ebanormaalset välja.
Lambda läks viimase sõiduga pekki, hetkel pole selle pistik kah taga. Aga lülitasin ajust kah välja.
No ja seda kah, et enne selle täheldamist sai tühikäigul paarutatud.
Õhufilter pole kah otsas, aga see ei tohiks lugeda.
Kuskil peale siibri-piiraja pole tühikäigureguleerimiseks mingit kruvi kah.
Mäletamist mööda ma nagu talve jooksul teda eriti ei näppinud... Hetkel tibake gripis kah ja võibolla lihtsalt ei hammusta läbi... Võibolla ikka keerasin seda sama viimast kruvi

