1. leht 1-st

Tial BOV vedru tugevus?

Postitatud: 07.04.2010 10:57
Postitas Kpt. Trumm
Kas kellelgi on Tiali vedru, et saaks tugevuse ära mõõta. Ma ostsin Hiina koopia aga tundub, et on liiga jäik. Tahaks veenduda kas asi enamvähem õige. 11psi vedru oleks hea.

Postitatud: 07.04.2010 20:53
Postitas Laisu
Orig. Tialil saab tellida sellise vedru nagu ise soovid. Neid oli päris palju erinevaid.

Postitatud: 07.04.2010 22:27
Postitas Kpt. Trumm
Tean. Aga ei tahaks 500.- omast teadmatusest maha visata. Tahaks võrrelda töötava isendi vedruga. Lihtsalt minu loogika ütleb, et praegune vedru on raju tugev. Kahe sinise pöidlaga niisama lihtsalt lahti ei suru.

Postitatud: 08.04.2010 0:03
Postitas Kummitus
Oleneb ka wastegate suurusest 38, 44, 46 mm on kõik erineva jõuga !
Mul on 44mm väike roheline ja suur sinine olemas.

Postitatud: 08.04.2010 0:57
Postitas ivar
Endal kasutusel 50mm hiina BOV, milles Tial 7psi vedru. Just samal põhjusel, et hiinaka vedru oli liiga kange.
Konkreetne Tiali vedru oli tuntavalt pehmem. Tühikäigul 42kPa MAP näidu juures hoiab veel kinni, kuigi on suht piiripeal vist.

Postitatud: 08.04.2010 1:11
Postitas Fog
Mis referencega te neid BOV-e juhite et nii kriitiline see vedru värk on?
Minul on umbes 3psi vedru(lõigatud) ning ei leki ka 2bar juures, kuna alumise ja ülemise kambri diameeter on sama, ning all on rõhk sama mis üleval WOT asendis. Kinni hoiab see 3psi-d veel kenasti.

Probleemid vist algavad, kui BOV on enne coolerit ning cooleri restriction on maru suur?

Postitatud: 08.04.2010 8:27
Postitas rst
Tial replica BOV

Alguses kartsin samamoodi, et vedru on liiga jõhker kuna kahe pöidlaga vajutades suutsin vaevu liigutada seda klappi. Kuid pärast paigaldamist selgus, et tühikäigul gaasiga mängides avab ilusti BOV. Kuna tühikäigul gaasiga mängides ei suuda niis suurt vaakumit nagunii tekitada, kui täis gaasil pedaali vabastades, siis ei ole nagu probleemi. Niisama tühikäigul käies püsib kinni. Ennem auto külge paigaldamist soovitaks BOV klapi määrdega kokku teha, hakkab vähe libedamalt käima.

Postitatud: 08.04.2010 10:22
Postitas Kpt. Trumm
peabki vist nii tegema, et töötava mootoriga katsetama ja kui liiga jäik on siis keerde vähendama. Ma ei näe vajadust, miks peaks 5cm kambris olema 15cm pikkune vedru. 7 psi on liiga nõrk

Postitatud: 31.05.2010 21:52
Postitas murjam
Mul küll mingi teine BOV, mille vedru pingsus ei ole reguleeritav. Tahaksin panna veidi lahjemat vedru.
Küsimus järgmine: kust poest või millise Hiina mänguasja seest :-D võiks sellises suuruses/tugevuses vedrusid leida üldse?

Postitatud: 31.05.2010 23:09
Postitas Kpt. Trumm
Alas ja Kuul firmast tellisin uue vedru ja jäikus nagu rusikas silma auku. Tootekoodi aga enam ei mäleta. Vana vedru diameeter, traadi läbimõõt ja samm sai sama ning pikkuseks võtsin 10cm. Sobis. Maksis kui ma õigesti mäletan 150.- ja nädal tellimist