1. leht 1-st
Lancia Delta HF Integrale
Postitatud: 02.04.2010 21:35
Postitas sysinik
Tere
On Teil kellegil kokkupuudet sellise autoga?
On plaanis endal soetada kuid sooviks ennem teada täpsemalt mida tasuks esimesena kontrollida mis võib hiljem kurvalt kätte maksta.
Tänan
Postitatud: 02.04.2010 21:56
Postitas Maik
Huvitav mitmel inimesel see auto eestis on,veel vähem siin foorumis. e. google.com
võib ka selle tüübi käest küsida
http://epsilon.auto24.ee:8080/kasutatud ... ?id=179496
Postitatud: 02.04.2010 22:18
Postitas Aigo
ma arvan, et see mida osta tahad on seesama indreku oma musta värvi mis ainsana hetkel müügis? See tüüp teab omajagu sellistest autodest, oli minulegi väheke abiks fiati tegemisel nõuga, nimelt siis 16v HF intregale on sama mootoriga mis fiat coupe ja alfa romeo 155Q4 kuigi jah lancial on jagajaga süüde, fiatil ja alfal on nuka ja vända andurite pealt colidega Wasted spark süsteem, muidugi nagu ma siin wikipedias süvenesin nende erinevusse ja muudesse nüansidesse siis wasted spark on nõrgem süsteem kuna põletab küünlad ja süütejuhtmed kiiremini läbi kuid samas aitab kaasa owerlapil tuulutades põletada kütusejääke, mis parandab mootori performance faktorit. Lancial pole ka ajusse kodeeritud immot mis võib jebima hakata nagu fiatidel või alfadel. Kokkuvõttes see mis paberites kirjas 4 lisa kilowatti õigustab ennast ära fiati ees, samas ega 4wd coupe'sid eriti ei leia ka. Ning Alumiinium kere detailid on ka alati plusiks auto vanuse juures.
Postitatud: 03.04.2010 11:28
Postitas sysinik
kahjuks/õnneks ei soeta ma seda riistapuud endale eestist vaid toon itaaliast.mootori kohapealt ma tean seda et on 16V ja lisaks oma pikale nimele on ta veel Evoluzione.ütlen ausalt et olen suht võhik ja ei oska midagi kaasa rääkida.asi sellest et masin on põhimõtteliselt ära broneeritud ja nö.ostusoe ja kui toon eestisse ära siis tahtsin teada ehk keegi oskab oma silmaga üle vaadata ja soovitada üht koma teist mis mul endalgi peas mõlgub.kere kohapealt ma ei muretse üldse,keredetailid ma teen kohe vormideks endale seisma ja terve auto tõmban süsinikuks.et väikest viisi projekt mida pole siin mail nähtud, mind täitsa huvitab mis rakett see tulla võib kui ta kaalus kaotab ca 40% ja samas on kere tugevam kui algselt.
aga tänan teid tähelepanu eest.
Postitatud: 03.04.2010 15:42
Postitas Aigo
mootori osast niipalju, et uuri kõiki kes fiat coupe 16vt mootoriga tegelenud. sama mootor on. see evo ei tähenda seal lisak midagi täpselt seesama 14xKw mootor on peal mis fiatil see evo äkki oligi vist 16v turbo...
Postitatud: 03.04.2010 18:16
Postitas sysinik
evoluzione on on ainult väike mudeliuuendus väliselt(kapott ja ilivõre ning tuled ja taga antikas ka)
aga tänan.
Postitatud: 03.04.2010 20:12
Postitas Raimo
Olen ühe kollase Evo II isendiga mõned ringid sõitnud. Tore auto iseenesest

Evo versioonid on standartist siiski natuke erinevad ja maksvad selle tõttu ka rohkem.
Eero Pesur omas vahepeal sellist autot, soovitan ühendust võtta ja küsida. Kindlasti on nõus kogemusi ja infot jagama ning vajadusel hooldust/remonti/tuunimist teostama.
http://pesurmotorsport.ee/
Postitatud: 07.04.2010 14:25
Postitas sysinik
ega ta jah tavalisega päris 1:1le pole ja sõidurõõmu pakub küllaga,mitte nüüd muidugi sellist mugavust kui BMW aga jh paljudes muudes nüanssides on tore loomake.põhi ja tehnika on sama mis tava HF-l kuid tal jah standardis muudatusi ja facelift lõust ees natukene,tulede erinevused ja siused vidinad teised.