1. leht 2-st
Kock anduri kohta küsimus
Postitatud: 30.03.2010 19:49
Postitas Whistle
Tervist,
Tahaks teada, kas oleks võimalik kasutada knock andurit autol, millel seda originaalist pole. Ehk idee selles, et oleks knock andur ja üks tuluke mis hakkaks detonatsiooni tulekul põlema? igasugused mõtted ja ideed oodatud. Kui kellelgi selline komplekt olemas siis oleks huvitatud selle ära ostmisel.
Postitatud: 30.03.2010 20:27
Postitas Aigo
põhimõtteliselt on see asi täiesti võimalik, Knok sensor ongi iseenesest" tõlkeseade mehaanilisest värinast elektrilise signaali edastamiseks. Kuid sinna vist siiski vaja mingit nn. kontrollerit mis selle ka selle tulukese jaoks ära tõlgendaks.
skeem iseenesest knok sensoril imelihtne, peaaegu kõigil on 3 klemiline ühendus(vool(12v/5v), maandus(kaitse) ning andmeedastus(0,5v...5v vahemikus)), kuid kas keegi tõlgendaks selle piisavalt lahti, et saaks selle 5KHz-12KHz kõikumise tõlgendada tulukesele nii, et seda oleks korralikult aru saada, mitte ei oleks õrna vibelemist ainult.
Postitatud: 30.03.2010 21:21
Postitas stif
http://www.viatrack.ca/
Sellist asja pakutakse ms-i jaoks.
Postitatud: 30.03.2010 22:24
Postitas Johnny
Postitatud: 30.03.2010 22:37
Postitas Whistle
Selle Saabi skeemiga peaks saama teha küll. Üks probleem on ka selles, et knock sensor saadab oma signaali ajule, kes oskab edasi toimetada, kuid auto millele plaanin süsteemi peale ehitada on karburaatoriga.
Postitatud: 30.03.2010 23:35
Postitas Astrona
Tuleb paigaldada ploki seinale võimalikult põlemiskambri lähedale.
Mul näiteks ootab paigaldust KnockSense jubin, mis või juhtida nii LED'i kui saab lasta signaali ka ajule sisendiks. Maksis vist koos saatmise jms'ga ~1500eek.
Andur peaks olema põhimõtteliselt piezo-elektriline mikrofon.
Ideaalne oleks kui andur oleks sama silindrimõõduga plokist. Ja tore oleks kui sel elektroonikal saaks regullida sagedust ja võimendust.
Aigo, mis 3-klemmiline??
On vaja massi, plussi 12v, andurist-sisend-signaali ja 2 otsa LED'i juhtimiseks. Tore oleks kui oleks ka 5V väljund ajule. Korralikul asjal oleks siis veel 1-2 otsa võimenduse regullimise potekale, ja 1-2 otsa sageduse regullimiseks.
Põhimõtteliselt võiks panna anduri otse ka mingisse võimendisse, ja kuulaks klappidest.
EDIT: Mul ongi põhimõtteliselt selline, ainult erinev karp.

Postitatud: 31.03.2010 0:42
Postitas Whistle
Leidsin ühe väga huvitava toote mis arvatavasti rahuldaks knocki leidmise probleemi, nimelt TurboXS KnockLite Knock Detection System sellele on ühendamis skeemid ainult ajule saadaval, kuidas karburaatori ja jagajaga mootorile ühendada. Hind pole ka kivist 100$ on Jebais. siis oleks veel vaja mõnd bosch knock andurit, või mõnd stock auto oma silindri läbimõõduga 79-80mm.
Intruction manual (pdf)
http://www.turboxs.com/uploaded_images/558.pdf
Toote kohta informatsioon
http://www.vividracing.com/catalog/turb ... 15475.html
Postitatud: 31.03.2010 1:24
Postitas Astrona
See antud KnockLite, peaks isegi mootori müraga kohanema - see on muidugi 2. level.
Võid proovida ka tavalise opeli 86mm ehk Boschi anduriga - see sama tootekirjeldus soovitabki seda, kuna too polegi kitsa sageduse vaid lai-riba-andur. Niikuinii testimise ajal tasub endal deto-klapid peas hoida. Ja tuluke jääb pärast lõpp lahendusse, kui asi testitud. Niisama seadistamise jaoks poleks seda vidinat vajagi.
Postitatud: 31.03.2010 4:25
Postitas Aigo
to.Astrona ma kirjeldasin enamus autode andureid mitte aftermarket jubinat, sellest see 3 otsaline.
Postitatud: 31.03.2010 14:21
Postitas Astrona
Aigo kirjutas:to.Astrona ma kirjeldasin enamus autode andureid mitte aftermarket jubinat, sellest see 3 otsaline.
OK. No piezo võib töötada ka 1 juhtmega, ja tavaliselt on 1 veel varjestuseks, boschil oli vist 3 otsa, ei teagi, milleks see 3.
Postitatud: 31.03.2010 16:42
Postitas hents99
Mul on pakkuda selliseid detonatsiooniandureid nagu esimeses postitatud lingis näha oli, selle komplektiga koos. Bosch andur, MB mootoritelt.
MB kasutab näiteks mootorikäppade küljes deto andureid - see muidugi kiviaja 80`ndate mootori puhul nii.
Postitatud: 31.03.2010 21:13
Postitas Aigo
Astrona kirjutas:Aigo kirjutas:to.Astrona ma kirjeldasin enamus autode andureid mitte aftermarket jubinat, sellest see 3 otsaline.
OK. No piezo võib töötada ka 1 juhtmega, ja tavaliselt on 1 veel varjestuseks, boschil oli vist 3 otsa, ei teagi, milleks see 3.
boschil on 1 vool, 1 andmed ja varjestus miskipärast jookseb sinna 12v sisse
Postitatud: 21.04.2010 14:18
Postitas Whistle
Arutasin erinevaid variante ja mõtlesin, ega kellelgi pole pakkuda KnockSense-i, mis seal esimeses postitatud lingis
http://www.viatrack.ca/ on.
nimelt, see esimene versioon kus on ainult siis:
Ground
Shield
Signal
LED minus
LED plus
+12V
See Standalone olekski väga sobilik, kuna ei vaja aju, ning olekski just seda LED tulukest vaja mis hakkaks põlema. Ning pakub ka huvi Teflon kattega signal cable, mis siis bosch knock sensori ühendamiseks vajalik on.
Postitatud: 21.04.2010 18:00
Postitas taxu
Whistle kirjutas: Ning pakub ka huvi Teflon kattega signal cable, mis siis bosch knock sensori ühendamiseks vajalik on.
Midagi analoogset oleks endalgi parajasti paar meetrit tarvis. Tundub et vana originaalkaabel vigane.
Postitatud: 21.04.2010 23:51
Postitas Motary1
Kock andur:
Sa vist pead silmas ikka knock andurit