1. leht 1-st
õlirõngad kinni!
Postitatud: 22.03.2010 12:05
Postitas 944T
mis vahenditega saaks rõngad lahti ilma mootorit laiali võttmata???
Postitatud: 22.03.2010 13:33
Postitas murjam
Mistahes vedelat õli lahustavat ainet küünlaaugu kaudu silindrisse manustada (mitte liiga palju, muidu võib tekkida käivitades hüdrolukk ja kepsu kõveraks lüüa) ning lasta tal toimida mõnda aega. Hiljem tuleb kindlasti kohe õli vahetada!!
Postitatud: 22.03.2010 15:01
Postitas KaroK
Peale toimimist võib ehk ilma küünaldeta ka paar ringi lasta(silindrid tühjaks) ja siis teelusikatäis õli veel silindrisse enne käivitamist ?
ise küsin, ise vastan.
Postitatud: 23.03.2010 13:15
Postitas 944T
kolvirõngaid kinnihoidvat nõge võib proovida pehmendada ka petrooli ja atsetooni seguga vahekorras 8 osa 2- le, segu valada küünlaaukudest silindrisse. Korraga ei tasu palju valada, vaid umbes 10 ml ühele silindrile. Protseduuri võiks korrata 4-5 korda paari-kolme tunni jooksul.
Postitatud: 23.03.2010 14:14
Postitas Mihkel
Altpoolt mootori remontimine on muidugi huvitav teooria.
Ma tahaks näha kuidas rõngad uuesti kokku pressitakse ja kolvid alt poolt silindritesse tagasi pannakse.

Postitatud: 23.03.2010 14:23
Postitas 944T
see oli muidugi lihtne copi paste teema aga olen kindel, et ka selliseid mehi leidub kes selle ära teevad muidugi iseasi kas iga sõiduauto mootoril:D
Postitatud: 23.03.2010 15:50
Postitas uzzac
seni pole veel ühtegi otto mootorit kohanud millel kolvid allapoole välja mahuvad

Postitatud: 23.03.2010 16:21
Postitas Mihkel
uzzac kirjutas:seni pole veel ühtegi otto mootorit kohanud millel kolvid allapoole välja mahuvad

Põhimõtteliselt sama siin aga eeldasin, et äkki on mõni selline mootor siiski olemas.
Tundub, et eelnev jutt on teoreetiku kirjutatud, kes pole ise mootorit seestpoolt näinudki.
Ainuke variant on ilmselt ujutada kuigi kui juba rõngad kinni on, siis mina pole veel kohanud keemiat, mis imet teeks.
Alati peab kõvasti leotama ja lihtsalt mehaaniliselt nühkima saasta lahti.
Postitatud: 23.03.2010 16:47
Postitas ahto10
Kunagi üks vanamees väitis et oli volgal kolvi rõngaid vahetand alt poolt kaant maha võtmata.
Postitatud: 23.03.2010 19:25
Postitas jeff01
se kaasi eemaldamata kolbide eemaldamine on jah selline asi mille võiks huumori alla liigitada kuna tänapäeva autodel ei käi see lihtsalt nii. Praeu päästis huumorinurka tõstmisest vaid see, et 1930nendatel oli vähemalt mootoreid millel käisid kolvid allapoole välja sest neil ei käinud lihtsalt plokikaaned maha....Tarkused discovery´lt
Ja kuna värskelt on meeles tänane töö (Väntvõlli vahetus mootorit maha võtmata) siis selles pole midagi hullu kui käigukast on kergelt eemaldatav aga pointi seda teha on vaid juhul kui selleks ei pea sillatala eemaldama sest se mootori riputamine ja kasti eemaldamine on samapalju aega nõudev kui mootori maha-peale lappamine.