Wauxhall Chevette 76/78 2,0T jeff01
Postitatud: 15.11.2005 21:10
Panen oma kotleti kah siia üles siis. Juba mõned ajad enne turboclubi avamist sai selle põveotsas projektiga algust tehtud ja siis tehtud ka palju vigu, kuna olin kärsitu ja polnud just palju inimesi, kellelt nõu küsida. Asi siuke ajalooline projekt, mis valmib kaua, kuna raha kaob alati enne ära kui meelde tuleb, mis autole oli vaja osta.
Chevettesid hakkasin vaatama seoses kerge kere ja tagaveoga, minu arust ka piisavalt omanäoline ja vb ka stiilne :P Esmalt võtsin õppelaenu ja ostsin omale tallinnast sinise vette, millele oli paigaldatud juba kõvem mootor (Nimelt 1,3mese asemele 1,8 liitrine) Auto oli tehtud ka automaat kasti peale ringi. Välja nägi ta umbes selline:

ja tõmmet tegi umbes nii:
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/1.AVI
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/2.AVI
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/3.AVI
Loomulikult oli vaja lolli mängida ja uks ära lõhkuda. Kuna auto mulle tõsiselt meeldis hankisin talle "uue" ukse ja lammutasin veidi laiali, et tehnilist seisukorda parandada. Lammutamise käigus mõtlesin aga juba suuremale mootorile. Saigi ostetud Omega 2,0, millelt 85kw-ne mootor kohe vettele peale rändas, seekord siis manuaal kastiga. Kui mootor peale sai oli auto juba pool aastat seisnud ja ka 115hp-d ei tundunud enam ahvatlevana (Isa sai just uue auto, mille 170 jõudu :D ) Saigi ostetud audi turbo (K26) ja väline wastegate, torupoest põlved ja aretamine võiski alata. Siis tuli aga järgmine pauk, nimelt pakuti vähe kõvedama kerega chevettet
Sai toogi ära toodud ja tehnika sinna ringi tõstetud. Sinist keret uurides langetasin raske südamega otsuse (Uus kere vajab varuosi ja sinine on omadega üsna läbi) Sai siis peaaegu et pisar silmil sinine pooleks lõigatud, et ei tekiks enam võimalust ümber mõelda (Hoovis pidevalt nimelt 6-7 autot) Uus vette nägi algselt väla siis selline
Nõustun arvamusega et värv on pehmelt öeldes rõve aga ostsin ta siiski tugeva kere tõttu (Vaid juhiuks on auguga) peal oli tal siis 1256 kuubikuline 35 kw ne mootor :

Mis peagi asendus sellega siin:

Kuna raha ei kasva puu otsas ja teen kõik ise oma väikesest palgast, siis on auto juures veel väga palju tööd vaja teha, aga mida pole, see on aeg ja võimalused. Hetkel näeb välja siis selline:
Ärge laske end eksitada sellest et kõrvits juba küljes (Tegelikult vaja veel maha võtta ja tihendid ja mõned torud ja voolikud välja mõelda. Planeerin järgmiseks suveks sõitma saada, aga see võib jääda ka vaid mu unistuseks, kuna aega tõesti ei ole ja garaazi kah mitte (Kõik seni ehitatu valmis heinaküünis :D )
Peale väikest pesu nägi ka vähe inimlikum välja
(Tegelikult on linnud juba ära sittunud nagu näha, Veidi paistab ka ette surutud audi cooler, mis väliselt tundub väike aga samas tubli, kuna on koguni 8cm paks 
Chevettesid hakkasin vaatama seoses kerge kere ja tagaveoga, minu arust ka piisavalt omanäoline ja vb ka stiilne :P Esmalt võtsin õppelaenu ja ostsin omale tallinnast sinise vette, millele oli paigaldatud juba kõvem mootor (Nimelt 1,3mese asemele 1,8 liitrine) Auto oli tehtud ka automaat kasti peale ringi. Välja nägi ta umbes selline:
ja tõmmet tegi umbes nii:
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/1.AVI
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/2.AVI
http://www.porsche-foorum.ee/pildid/chevette/3.AVI
Loomulikult oli vaja lolli mängida ja uks ära lõhkuda. Kuna auto mulle tõsiselt meeldis hankisin talle "uue" ukse ja lammutasin veidi laiali, et tehnilist seisukorda parandada. Lammutamise käigus mõtlesin aga juba suuremale mootorile. Saigi ostetud Omega 2,0, millelt 85kw-ne mootor kohe vettele peale rändas, seekord siis manuaal kastiga. Kui mootor peale sai oli auto juba pool aastat seisnud ja ka 115hp-d ei tundunud enam ahvatlevana (Isa sai just uue auto, mille 170 jõudu :D ) Saigi ostetud audi turbo (K26) ja väline wastegate, torupoest põlved ja aretamine võiski alata. Siis tuli aga järgmine pauk, nimelt pakuti vähe kõvedama kerega chevettet


Mis peagi asendus sellega siin:

Kuna raha ei kasva puu otsas ja teen kõik ise oma väikesest palgast, siis on auto juures veel väga palju tööd vaja teha, aga mida pole, see on aeg ja võimalused. Hetkel näeb välja siis selline:

Peale väikest pesu nägi ka vähe inimlikum välja
