1. leht 2-st
Väikest nõu :)
Postitatud: 10.03.2010 22:46
Postitas Palu
Postitatud: 10.03.2010 23:03
Postitas Mihkel
Honda-dele ilmselt kõige rohkem ja kõige odavamalt kõikvõimalike tuuningjuppe saada.
Ainuke mis veidi fun-i rikub on esivedu.
Tagaveolistest on valikus 200SX S13 aga selle üleval pidamine neelab suht palju raha nagu elu näidanud on.
Postitatud: 10.03.2010 23:14
Postitas Jaan
Osta mu 10v audi 200 ära. Suht vähe sõitnud amordid, vedrud all ja mõnisada km sõitnud pidurisadulad, kettad. Seisab niisama garaazis juba 1,5 aastat.
Postitatud: 11.03.2010 3:58
Postitas KaroK
Turbokatest vist tõesti ainult 200sx s13
Mis seal ikka peale bemmide üle jääb

E30 - tagavedu, ridamootor, kerge, tuunitav, lisaks hea ostu korral peaks hinda hoidma, või kui õnnestub korralik 325 saada, siis peaks hind isegi tõusma
2 liitrine rida 6 kupee:
http://www.auto24.ee/used/691795
ja jääb veel raha korrastamiseks.
Mootori saab alati suurema vastu vahetada

Postitatud: 11.03.2010 10:31
Postitas Mihkel
Nissani ja Hondaga võrreldes on Euroopa autode tuuningdetailid ikka kordades kallimad.
Kui näiteks Jaapani autodele kingitakse mootoriosi, siis BMW mootori juppide eest maksad ennast uutmoodi vigaseks.
Postitatud: 11.03.2010 10:45
Postitas Johnny
Jaan kirjutas:Osta mu 10v audi 200 ära. Suht vähe sõitnud amordid, vedrud all ja mõnisada km sõitnud pidurisadulad, kettad. Seisab niisama garaazis juba 1,5 aastat.
Tuunimise ja juppide saadavuse poolest väga nigel masin. Pooli originaal asju ei toodeta enam, veelvähem mingeid tuuning jubinaid. Aga kui müüki läheb võid privasse teada anda.
Postitatud: 12.03.2010 0:41
Postitas kilplane
Mihkel kirjutas:Nissani ja Hondaga võrreldes on Euroopa autode tuuningdetailid ikka kordades kallimad.
Kui näiteks Jaapani autodele kingitakse mootoriosi, siis BMW mootori juppide eest maksad ennast uutmoodi vigaseks.
olgu, ei ole ma autode tuunimisega kuigipalju kokku puutunud aga vanemate autode puhul julgeks väita et japsi jupid ikka kordades kallimad... VW 1.8 mootorile teeb kap remondi 5000 eek eest, datsuni 1.8 on oluliselt kallim üles ehitada.
Postitatud: 12.03.2010 1:00
Postitas Mihkel
No jutt oli tuuning/performance juppidest mitte stock tükkidest.
Näiteks Subaru performance tükid maksavad tihti kordades vähem kui stock jupid.
Postitatud: 12.03.2010 8:56
Postitas Palu
Hetkel on mõttes kas mõni crx või siis see musta sinisega turbokas punto mis tartus tiirleb, oleneb nüüd sellest kas see järgmise kuuni on alles

Keegi miskit punto kohta teab ka rääkida?
Postitatud: 12.03.2010 9:34
Postitas ahto42
Sellest puntost vist isegi teema selles foorumis. Vaata lugejate autod läbi.
Postitatud: 12.03.2010 10:15
Postitas taxu
Valik sõltub ju ka, mida autoga teha plaanid. Kas lihtsalt tänaval kulgeda ja tuunida, või vaatad ka ralliradade poole? Praegu hinnad all ja selle rahaga saab ka 4WD Celica. Üsna vastupidav masin ja juppe ka saada.
Postitatud: 12.03.2010 11:16
Postitas Ragnar
Palu kirjutas:Hetkel on mõttes kas mõni crx või siis see musta sinisega turbokas punto mis tartus tiirleb, oleneb nüüd sellest kas see järgmise kuuni on alles

Keegi miskit punto kohta teab ka rääkida?
Käisin proovimas. Väga kihvt aparaat. Kahjuks sai mõistus kirest võitu ja Punto jäi võtmata

Postitatud: 12.03.2010 16:51
Postitas kix199
taxu kirjutas:Valik sõltub ju ka, mida autoga teha plaanid. Kas lihtsalt tänaval kulgeda ja tuunida, või vaatad ka ralliradade poole? Praegu hinnad all ja selle rahaga saab ka 4WD Celica. Üsna vastupidav masin ja juppe ka saada.
ole hea ja viska infot pm-i mulle, kus pakutakse gt4 celicat 30k või alla! aitäh.
teemat ka, crx põnev masin, kuid tagaveolisi japse vist sinna hinnaklassi ei ole leida. eks sa vist peaksid jah selgeks tegema, mis sulle endale meeldib rohkem, esivedu, tagavedu. mis plaanid edaspidiseks on? siis kindlasti oskavad inimesed sulle omadest kogemustest parimad palad välja tuua. edu!
enda esimene auto oli BMW
tervitades Kristjan.
Postitatud: 12.03.2010 17:36
Postitas Taavi
http://www.auto24.ee/used/644603
See on päris edev pill selle raha eest :D musta värvi, valuveljed ja puha

ehk õnnestub 10k tingida ka.
Keegi müüs siin vist S14 manuaalkasti ka mingi 3 tonniga kui automaat ei meeldi. Romula juppe on ka saada, sest päris mitu S14 kere on praegu Eestis laiali, osta mis juppi tahad. Esimesel autol kohe mootorit tuunima ära hakka, sest see on kõige suurem must auk auto juures kuhu raha panna. Piisab kui on hea juhitavus, tagavedu ja LSD

Küll jõuad turbomootoriga variandi tulevikus ka soetada. S14 on niipalju tavalisest kupeest (nt 325) madalam ja sportautolikum, ning seda tunnetad ka sees istudes ja sõites.
heis
Postitatud: 12.03.2010 21:56
Postitas 635Driver
Ise mõtlen ka umbes selle summa eest või nats peale ühe auto ikka juurde soetada igapäeva autoks ja mis seal salata peale 325ix või 200sx polegi valikut eriti.Nissan 200sx-e kaks olnud ja tõesti popp ja äge pill hullamiseks. Väikese investeeringuga saab jõudu ka suht muretult juurde kuna seda orig siiski vähe võittu.Samas bmw 325 ix ehk rullnokk nelikveoga ei jää kiirenduselt 200sx palju alla ja talvel on eelised 100 kordsed

nissani ees.Kui tahad kohe tuunima ja nussima hakata siis osta 200sx aga kui tahad muretult sõitta s

iis osta bmw
