1. leht 6-st
Nissan 200sx s13 Newborn
Postitatud: 08.03.2010 13:22
Postitas Newborn
Auto siis Sveitsist toodud:)
Pilte autost siis:

Auto24jast ka paar pilti:
Plaanid siis autoga drifti/rada sõitma hakata.Sellel aastal arvatavasti areng on minimaalne-järgmine talv võtaks midagi suuremat ette...
Välimus on Sveitsis olnud punane aga viimasel omanikul on mingi krõks läbi käinud ja mõttelõng pooleks murdunud.Nimelt punase värvi peale on lasknud jubedalt kollase peale ilma eeltöödeta ja pool purki värvi pani mulle päranduseks pagassi kaasa.Algul kohe kindlasti välimusele rõhku absoluutselt ei pane kuna tehniline võtab nagunii kogu raha ära.
Kellel väga väga ilusaid pilte ja wallpapereid on võib igakell siia panna:)
Kommentaarid/ootused/soovitused teretulnud:)
Tehtud:
Mootoril õli vahetatud
Õlifilter vahetatud
Küünlad vahetatud
Radikas roostest enamvähem pestud 20 liitri tosooliga
Termostaat vahetatud
uus radikakork
katuseluugi äravool puhastatud
Kellad ostetud-õlikell ootab veel paigaldust
talverehvid ostetud
Uus turbo paigaldatud
uued piduriklotsid vahetatud
El aknad tööle saadud
kat vahelt välja võetud
Plastmassist esitiivad ostetud(ootavad plekitiibade lõhkumist et peale keerata)
Vaja teha:
Amordid/vedrud vahetada
Uued puksid
bov
cooler ette
chip2
uus sidur
Newborn
Postitatud: 08.03.2010 16:45
Postitas Taavi
Vinge värv!
S14 pealt T28 peaks sulle algatuseks sobilik olema. Mõni kuskil ikka müügis on.
Postitatud: 08.03.2010 17:43
Postitas murjam
Drifti jaoks oleks hea (eriti esiosast) natuke kaalu alla saada:
* ABS pump eemaldada - driftides on ABS eriti mittevajalik
* aku pakiruumi
* tagaiste ja polstrid välja
* sisselaskekollektori toed jms mitte väga vajalik kapoti alt minema
Kui suuremat jõudu hakkad taotlema, lase kõigepealt mootori alumine pool korralikult üle vaadata, paigalda õlirõhu- ja temperatuuri näidikud ning pane parem vahejahuti. Õli vaheta võimalikult tihedalt.
Jaksu!
Postitatud: 08.03.2010 18:37
Postitas Newborn
Esiosast kindlasti on plaan kaalu vähemaks saada.Aku viin taha-olemas kaabel ka 50 ruudune:D kas on mõtet sellega vedada v väiksem kaabel?
Polstritega peaks ka tegelema lähiajal. Eks neid üleliigseid asju ikka on mida eemaldada kaalu suhtes ja teemasid ka õnneks piisavalt mida lugeda.
Hetkel siis rõhunäidik olemas ja töötab,paigaldust ootab õlitempi kell:)
Tänud heade soovituste eest:)
Postitatud: 08.03.2010 20:00
Postitas stockrider
värv on jah päris hirmus kui nii öelda
aga kui drifti söita plaanid siis olex mötekam nats veermiku ka investeerida jäigad puksid,coilid ja ilmselgelt lsd differ ilma nendeta pole nagu eriti kasu kui palju jöudu kapoti all
aga jöudu ja edu igal juhul ehitamisel

Postitatud: 08.03.2010 22:42
Postitas jeff01
50 ruuduse kaabli kohta niipalju, et kui se on akujuhtmeks mõeldud või muudeks elektritöödeks ja sisaldab palju vaske siis on se OK kui mitte overkill. Kui tegu on odava otsa toitekaabliga võimendile siis see on BS! vähemalt minul se juhe tõmbles autos kui starterit anda (Samas oli ka töömahtu 2x rohkem ja surveaste 2 ühikut suurem)
Karda nüüd oma mootori alumise otsa pärast

Postitatud: 08.03.2010 23:02
Postitas Newborn
50 ruudune kasutamata võimu kaabel punase isolatsiooniga jäi mul eelmisest autost alles(kapote alla jagaja ka olemas), nagu tahaks seda kaablit ära kasutada aga see 6m pikk kaabel nii raske et vb on mõtekam peenem panna(6m pikaks ta kindlasti ei jääks muidugi autos...) hea turvaline vähemalt et kaabel põlema ei lähe-muidu 10 ruuduse kaabliga ka jama kui auto maha põleb vms:S
nüüd suht kindel, et tellin kolmapäeval turbo ka ära:) Jääb siis t28. LSD differ on autol olemas-vajab ainult kohendamist... jäikuse kohta niipalju, et taguamordid täitsa läbi ja ilma coilideta vist natuke raske drifti sõita:S kõik oleneb rahakotist, et kui kiiresti coilid alla saan.
Karta pole midagi-laiali ta lendab nii v naa varem v hiljem kui sisu tegemata... küsimus on KUNA ta laiali lendab:D eks ei ole mõtet nii palju jõudu pähe lasta algul, et kotti läheks mootori.Ideaalne oleks kui sügiseni moto vastu peaks saaks kätt harjutada ja vaadata kuidas läheb.Hooaja jooksul saaks siis jooksu paika, coilid õiged, kaalu paika ja nipet näpet väiksemad asjad mida kergem teha.Järgmine talv õige aeg midagi suuremat temaga ette võtta.
Tänud jõu ja edu eest:)
Postitatud: 09.03.2010 1:46
Postitas ValgeKotkas
murjam kirjutas: Õli vaheta võimalikult tihedalt

Postitatud: 09.03.2010 13:12
Postitas Astrona
murjam kirjutas:Drifti jaoks oleks hea (eriti esiosast) natuke kaalu alla saada:
* ABS pump eemaldada - driftides on ABS eriti mittevajalik
* aku pakiruumi
* tagaiste ja polstrid välja
* sisselaskekollektori toed jms mitte väga vajalik kapoti alt minema
Kui suuremat jõudu hakkad taotlema, lase kõigepealt mootori alumine pool korralikult üle vaadata, paigalda õlirõhu- ja temperatuuri näidikud ning pane parem vahejahuti. Õli vaheta võimalikult tihedalt.
Mina ei soovitaks polstreid ja istmeid välja visata. Esiteks kaaluvad need vähe ja teiseks pole nad ninas ning kolmandaks jääb see näha.
Enne tuleks ikka kõik "mitte nähtavad" kergendused ära teha. Või siis näiteks esituled (11kg) vahetada 2x500g tulede vastu. Esi bumperis on kah ballasti, aga kui drifti-plaanid, siis seda ei soovitaks näppida

. Istmed võid kergemate vastu vahetada, peaks kah 10kg kokku võitma. El-roolivõim pagassi - saad eest ..8kg vähemaks. Aga dirft ei mahu mulle ikka pähe - ehitad autol pidamise paremaks, ja siis sõidad ikka ilma pidamiseta

Postitatud: 09.03.2010 13:18
Postitas Marko_N
Sai siin ka just üks sx algosadeks võetud , need polstrid on klüll kergkaalus ja vaevalt et nende eemaldamisega nüüd hp/kg suhe heaks läheb.
Postitatud: 18.03.2010 0:00
Postitas Newborn
Update ka siis:)
Põhiline teema on see, et ootame turbot (Y).Tähtaeg kuna Tallinna peaks jõudma on järgmine esmaspäev:) Ei saa und ka enam:D
Täna sai siis ülevaatus ka ära tehtud...
No offence bmw gurud...

Kergemaks sai siis esikõlarite/maki/tweetrite/kondi/kliima näol siis tubli 20kg.kondi radikas veel peal ja ootab oma aega millal minema lendab.
Ülevaatusel selgus et amordid taga täitsa läbi:S praegu raha ei ole et coile tellida:S
Paigaldust ootab siis hetkel uued piduri klotsid, kat minema, elektrilised aknad tahaks korda saada.
Kellel s13nele pakkuda juhipoolset elektriliste lülitite komplekti normaalse hinna eest siis paluks teada anda.
Enamus asju siis raha taga:D oleks raha liiguks asjad jube kiiresti...
Postitatud: 18.03.2010 1:29
Postitas murjam
Mul samuti vahepeal juhipoolne elektriaken jupsis. Nuppu vajutades relee küll plõksus, aga mootorile voolu ei antud (ehk Sul samamoodi?). Probleem seega selles karbikeses seal samas juhiukse sees. Kakkusin lahti ja jootsin plaadi küljest lahti tulnud pistiku joodised üle ning toimib.
Kindlasti on asju, mis nõuavad väljaminekuid, kuid annab leida ka raha mitte nõudvaid tegevusi, eriti kui kaalulangetus käsil.
Postitatud: 18.03.2010 11:17
Postitas Motary1
Konditsioneeriga s13
Haruldus!
Postitatud: 18.03.2010 22:11
Postitas ejay
Motary1 kirjutas:Konditsioneeriga s13
Haruldus!
Naljaga ütlesid ikka seda???
Postitatud: 18.03.2010 22:58
Postitas Maik
Astrona btw, auto parem pidamine on alati üks driftijate eesmärke - saab läbida kurve kiiremini. Profid kasutavad ainult väga häid rehve sellejaoks .