1. leht 1-st

vag 1,8t

Postitatud: 08.03.2010 0:22
Postitas aksberg
Peale cooleri torustiku ümber tegemist ja veel nipet näpet puhub k03 niipalju et enam kellal näite pole (üle 2bari), segukell näitab kiirendamisel et kõik on korras, k03 peaks puhuma max 1,5 bari. ei tahaks nuriseda et suur rõhk aga asi tundub kahtlane. Ei tahaks mootorit laiali ka lasta. Vahelt sai ka ära visatud n75 ja juhtima hakkas rõhku manuaalne boost controller. Mingit vahet pole kas kraan on kinni või lahti puhub 1-5 käiguni üle 2 bari. Ei julgenud lõpuni vajutadagi. kiirendus on ikka väga metsik hetkel. Rõhu tõmbab ka hetkega ülesse. See ei ole normaalne ju, või mis....

Postitatud: 08.03.2010 10:55
Postitas Mihkel
Kontrolli kas su boost controller suuga läbipuhudes töötab kõigepealt.
Mis tüüpi kontroller sul üldse on? Belleder või ball&spring? Hiinakas või homemade?

Lihtsalt teadmiseks, et ametlik chip tõmbab üle 4k rpm boosti järjest madalamaks ning 6k peal on boost ainult 0.2bar kuigi madalal otsas on boost ~1bar.
Seda siis K03-me olematu kuumakoja tõttu, mis ilmselt TIP-i galaktikasse tõstab.
Sai eile ühele sellisele mootorile TIP mõõtmiseks flants tehtud ja varsti näen reaalselt mis seal toimub.

Millega sa segu mõõdad? Minul testida olev mootor hoiab nii tehasest kui chipiga põhjagaasiga ~13.8 segu (ka 1.2bar boostiga),
mis on IMO lahja aga vajalik vast heitgaaside tõttu (aju hoiab süüdet deto piiril ilmselt).

Postitatud: 12.03.2010 21:15
Postitas aksberg
tuligi välja et boost controller seest juppideks. nüüd rõhk ilusti maha keeratud.