1. leht 3-st
Ehk keegi aitab teostada...
Postitatud: 21.02.2010 0:53
Postitas Riisirakett
siis sellist asja nagu siduri survelaagri vahetus.Endal puudub esiteks koht ja teiseks oskused teadmised selle tegemiseks.Teeksin heameelega ise kui ainult oleks seda know-howd.Masinaks muidu S13 90a.
Postitatud: 21.02.2010 1:25
Postitas eclipse
Võime ikka aidata.
http://www.k1.ee
Postitatud: 21.02.2010 2:03
Postitas Riisirakett
Oleksin rohkem ikka nagu omakätega tegemisest huvitatud.Sedasi saab seda know-howd ka juurde

ehk leidub kedagi kes aitaks koha ja oma teadmistega selle teostamisel.
Postitatud: 21.02.2010 13:03
Postitas ejay
keeerulist midagi pole, võta ainult sõber appi kasti alt tõstma.
Kardaan lahti, siduri silinder kasti küljest ära, paar pistikut lahti ja spido tross lahti. Salongist võtad käigugangi küljest ja siis kasti polte lahti kruvima.
Kogu muusika. paar tundi alt ja alla tagasi.
Postitatud: 21.02.2010 14:49
Postitas Astrona
Näpuvahel vist laagrit laagrikorpuse otsast ära ja vastupidi ei saa.
Postitatud: 21.02.2010 15:12
Postitas Motary1
Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
Postitatud: 21.02.2010 15:22
Postitas IvarR
Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
Deem ja ma lootsin et RX7 on ikka jaapani auto aga näed spidomeeter on trossiga. Samas Berlingol pole ehk too on jaapanlane :D?
IvarR
Postitatud: 21.02.2010 20:40
Postitas Riisirakett
ejay kirjutas:keeerulist midagi pole, võta ainult sõber appi kasti alt tõstma.
Kardaan lahti, siduri silinder kasti küljest ära, paar pistikut lahti ja spido tross lahti. Salongist võtad käigugangi küljest ja siis kasti polte lahti kruvima.
Kogu muusika. paar tundi alt ja alla tagasi.
Ok,tundub,et ei ole keeruline ettevõtmine aga nüüd probleem kohaga.Koht kus ma seda saaksin seda teha on 130 km kaugusel.Ehk pakuks keegi siin linnas võimalust mul see asi ära teha?
Postitatud: 21.02.2010 21:09
Postitas LL
Postitatud: 21.02.2010 21:12
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
Vabalt on laagrikorpus kahvli vahel, ainult traatklamber hoiab teda. Aga laager ise on korpuse külge ikka pressitud.
NB! CA'l on kahte tüüpi laagreid.
Postitatud: 22.02.2010 20:22
Postitas Riisirakett
Aga kas on võimalik kuidagi mingite andmete järgi kindleks teha,et milline laager on?või ei saa enne teada,kui vana käes?nii ei oska ju ennem uut laagrit valmis ka osta

pärast ostan vale ja siis pole midagi teha.pane või omale kuhugile külge

Postitatud: 23.02.2010 0:24
Postitas KaroK
vahest küsivad poes VIN koodi, aastat ja kilovatti, aga ka neid andmeid teades satub tihti vale jupp kätte

Postitatud: 23.02.2010 10:34
Postitas ahto10
Kui ma ei eksi siis oli sellel orantsi mustaga sx-il kasti laager oopis läbi.
Postitatud: 23.02.2010 11:14
Postitas taxu
Astrona kirjutas:Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
Vabalt on laagrikorpus kahvli vahel, ainult traatklamber hoiab teda. Aga laager ise on korpuse külge ikka pressitud.
NB! CA'l on kahte tüüpi laagreid.
Pakud, et inimene hakkab seda laagrit sealt eraldama? Varuosana ju ikka kogu kompott- laager koos kerega ja klamber. Ja maksab piisavalt vähe, et kas on mõtetki laagrit eraldi otsida ja möllata. Muidugi, kui tead täpselt, mis laager käib, siis ehk veel.
Postitatud: 23.02.2010 13:06
Postitas Astrona
taxu kirjutas:Astrona kirjutas:Motary1 kirjutas:Siduri survelaager on ju seal suht vabalt? S13nel pole sellist asja nagu spidomeetri tross, see on ju siiski jaapani auto.
Vabalt on laagrikorpus kahvli vahel, ainult traatklamber hoiab teda. Aga laager ise on korpuse külge ikka pressitud.
NB! CA'l on kahte tüüpi laagreid.
Pakud, et inimene hakkab seda laagrit sealt eraldama? Varuosana ju ikka kogu kompott- laager koos kerega ja klamber. Ja maksab piisavalt vähe, et kas on mõtetki laagrit eraldi otsida ja möllata. Muidugi, kui tead täpselt, mis laager käib, siis ehk veel.
Küsisin poest laagrit, ja just nimelt oli too eraldi.
KaroK kirjutas:vahest küsivad poes VIN koodi, aastat ja kilovatti, aga ka neid andmeid teades satub tihti vale jupp kätte

Just nii. Vaatas VIN järgi, vist mingist vene keelsest kataloogist internetis, ja müüs mulle vale laagri.
Mis su laagril üldse viga on ja kas üldse?
Mul nimelt lendas laager otast ja 10cm jäi garaazi seinast puudu (laager ja korpus oli ok, lihtsalt klamber oli pahasti pandud vms). Peale seda kui jalakäijana vöötrada ületan, siis liigun selle taga ootavatest autodest võimalikult kaugel

Mõni ju ootab lahutatud siduriga
Kasti-laagrid neil suht tüüpiline asi, mis häält hakkab tegema, kui sidur all. Peale selle, mul sidur ise tegi kõrisevat häält, mis pidi ORC puhul kah ok olema.