M: Rohkem ja vähem huvitavat tagaveolisele Ladale
Postitatud: 13.02.2010 15:34
Panen müüki oma projektist üle jäänud varuosad.
Esimesena siis mootor mis sobib ideaalselt neile, kel plaan Ladat turbotama hakata:
Tüüp 21214, tagaveolisele n.ö. RDM/R-Spec mootor
; 1,7liitrit, OEM 4-punkti sissepritsega, läbisõit teadaolevalt ~35tkm.Hüdraulilise ketipinguti ning nookurikanduritega. Rikkealdis OEM süütepool asendatud Mitsubishi omaga. Hooratas kergendatud, korv mõistagi Niva ning ketas Pidurimeistri katetega. Dynomaxi stendis tõmbas 79,8hj tagarattast mis on veidi üle 90hj väntvõllilt tehasekonditsioonis (olemas dünograafik) koos reguleeritava juhtajuga, mõned hj'd on veel kütuse- ja süütekaardis kinni. Juhtaju MegaSquirt v2.2 mida on täiendatud kuni 4sil. süütejuhtimise võimaluse ning väntvõlli asendianduri lugemisriistvaraga. Kaasa vanakooli väike laptop Toshiba Protege ning 12->220V inverter. Lisaks Vems lairiba lambdaandur koos kell-kontrolleriga ning tutika, jämedama otsaga EGT anduriga.
Komplekti hind: 13 000 EEK.
Muud variandid:
Mootor + MegaSquirt ilma lambdaasjadeta - 9500 EEK
Mootor ilma MS ja lambdata - 6000 EEK
(Keskmine turuhind ainuüksi sellisel mootoril 10...12k EEK)
Viimati mõõdetud kompressioonid 12,8 ja 13,0 vahel.
Lisaks müüa Toyota 3S-GTE kepsud mis on peaaegu bolt-on lahendus ja kannatavad rohkem hj kui ükski muu detail selles mootoris. Saadaval ka tootlikum õlipump, hammasrattaga ketipinguti, 2 erinevat intercoolerit, vastavalt kas "kopika" või 04/05/07 ilurõve taha.
Tagasilla ülekanded:
3,9:1 - 800EEK
4,44:1 - 800EEK, vajab natuke hambumise regulli, muidu OK. Sees Kemppi lukk.
Käigukast:
5-käiguline kast - 800EEK. Veidi nõretab kuid toimis kenasti. Väikese lisaraha eest võin teostada tihendite vahetuse.
Bensiinipaak väljundavaga all taga + paagiväline Audi S2 el. bensiinipump suutlikusega ca 300hj ning neid ühendav vastava kujuga kummivoolik inimesele kel vaja pritsepaigalduse hõlbustamiseks valmislahendust - 300EEK
Vormeli 13" slikkrehvid. Esimesed 190, tagumised 230 laiad. Sõitnud ca 60 treeningkilomeetrit kuskil Saksamaa ringrajal, rehve pole üle koormatud ning on kulunud ühtlaselt, n.ö. peenike pikilainetus kogu pinna ulatuses ja nurgad teravad. Kulumislohud täiesti nähtavad veel. H: 1000EEK/jooks.
Kontakti saab minuga siin U2U vahendusel või telefonitsi numbrilt 56 495 963.
Asukoht Tallinn, Saue, Keila (kuidas kellelgi parem on)
Niiet, lennake peale.
Moss
Esimesena siis mootor mis sobib ideaalselt neile, kel plaan Ladat turbotama hakata:
Tüüp 21214, tagaveolisele n.ö. RDM/R-Spec mootor

Komplekti hind: 13 000 EEK.
Muud variandid:
Mootor + MegaSquirt ilma lambdaasjadeta - 9500 EEK
Mootor ilma MS ja lambdata - 6000 EEK
(Keskmine turuhind ainuüksi sellisel mootoril 10...12k EEK)
Viimati mõõdetud kompressioonid 12,8 ja 13,0 vahel.
Lisaks müüa Toyota 3S-GTE kepsud mis on peaaegu bolt-on lahendus ja kannatavad rohkem hj kui ükski muu detail selles mootoris. Saadaval ka tootlikum õlipump, hammasrattaga ketipinguti, 2 erinevat intercoolerit, vastavalt kas "kopika" või 04/05/07 ilurõve taha.
Tagasilla ülekanded:
3,9:1 - 800EEK
4,44:1 - 800EEK, vajab natuke hambumise regulli, muidu OK. Sees Kemppi lukk.
Käigukast:
5-käiguline kast - 800EEK. Veidi nõretab kuid toimis kenasti. Väikese lisaraha eest võin teostada tihendite vahetuse.
Bensiinipaak väljundavaga all taga + paagiväline Audi S2 el. bensiinipump suutlikusega ca 300hj ning neid ühendav vastava kujuga kummivoolik inimesele kel vaja pritsepaigalduse hõlbustamiseks valmislahendust - 300EEK
Vormeli 13" slikkrehvid. Esimesed 190, tagumised 230 laiad. Sõitnud ca 60 treeningkilomeetrit kuskil Saksamaa ringrajal, rehve pole üle koormatud ning on kulunud ühtlaselt, n.ö. peenike pikilainetus kogu pinna ulatuses ja nurgad teravad. Kulumislohud täiesti nähtavad veel. H: 1000EEK/jooks.
Kontakti saab minuga siin U2U vahendusel või telefonitsi numbrilt 56 495 963.
Asukoht Tallinn, Saue, Keila (kuidas kellelgi parem on)
Niiet, lennake peale.
Moss