1. leht 1-st
mootor kahte pidi kaldu autole peale?
Postitatud: 09.02.2010 17:58
Postitas plönn
küsimus siis selles, et mis tagajärjed on kaldu paigaldatud mootoril - 1. silinder kõrgemal kui viimane? Täpsemalt siis c20xe mootor ja omega kast => tagaveoline. Umbes kümme kraadi viltu.
Postitatud: 09.02.2010 18:35
Postitas cthen
Uuri kuidas omega peal need mootorid paiknevad... samamoodi viltu...
Re: mootor kahte pidi kaldu autole peale?
Postitatud: 10.02.2010 12:53
Postitas plönn
plönn kirjutas:... 1. silinder kõrgemal kui viimane
see võiks siis tähendada, et mitte kollektori suunas pole viltu, vaid väntvõll on ühest otsast kõrgemal. Pole nagu silma jäänud, et ühelgi originaalseades autol selline olukord esineks.
Postitatud: 10.02.2010 13:04
Postitas Oliver
http://www.youtube.com/watch?v=0wkCt2CCqc0
video vaatamisel ei täheldanud erilisi probleeme
Postitatud: 10.02.2010 14:15
Postitas taxu
Nii on väntvõlli laagerdus pikisuunas kindlasti suurema koormuse all, sest toetab pidevalt ühele poole. Kui palju ta niimoodi kiiremini kulub, ei oska küll pakkuda. A muidu ei tohiks töötamist mõjutada, sest kiirendamisel saab mootor samasuunalist koormust niikuinii.
Postitatud: 10.02.2010 15:10
Postitas RFL
Õlipumba asukoha võiks üle vaadata, et ei asuks kõrgemas otsas.
Postitatud: 10.02.2010 17:00
Postitas Miq
Ma usun, et paari kaadiga siia-sinna ei juhtu veel midagi. Kui näiteks madaldus vedrud panna, siis võib muutuda terve auto nurk, sellega koos ka mootori asend.