1. leht 2-st

Mazda F2 (2.2i) mootorile turbo panek

Postitatud: 09.11.2005 1:17
Postitas olx1985
ei osanud mujale seda teemat teha kui tehnilise alla. igasugune info oleks teretulnud ja kas eestis ka sellist turbo mazdat liigub ringi? soomes vist vähemalt üks on millest olen kuulnud. kogu selle tulemuseks ei peaks olema mingid meeletud kW/hp numbrid. tahaks lihtsalt esialgu rturbo peale saada ja siis vaataks edasi. tean, et sama mootor Ford Probe peal turboga 108 kW ja seal peal IHI turbo pidavat olema. mingid andmed on ka nende mootorite kohta ainus erinevus siis kolbides, turbomootori kolvid madalamad et surveaste alla saada ja muidugi ka tihendid teised aga see on juba teine teema. Plaan oleks kasutada siis diisli turbot. ok pikk jutt s**t jutt, eks küsige kui miskit arusaamatuks jäi, püüan vastata ja ehk keegi oskab ka aidata.

Re: Mazda F2 (2.2i) mootorile turbo panek

Postitatud: 09.11.2005 9:26
Postitas Kuuno
olx1985 kirjutas: eks küsige kui miskit arusaamatuks jäi, püüan vastata ja ehk keegi oskab ka aidata.
miks me kysime..sa tahad ju turbot...siin foorumis on juba nii palju selliseid teemasid ja nad kõik lähevad kinni..miks juba ei võeta õppust?

Postitatud: 09.11.2005 9:46
Postitas Miq
Olx, sa oled juba otsa peale saanud ju. !! :roll:

Re: Mazda F2 (2.2i) mootorile turbo panek

Postitatud: 09.11.2005 21:16
Postitas olx1985
panter kirjutas:
olx1985 kirjutas: eks küsige kui miskit arusaamatuks jäi, püüan vastata ja ehk keegi oskab ka aidata.
miks me kysime..sa tahad ju turbot...siin foorumis on juba nii palju selliseid teemasid ja nad kõik lähevad kinni..miks juba ei võeta õppust?
tund aega tagasi siim hoiatas mind juba selle posti eest, seega aitäh, eks ma otsin siis, kus on juttu sellele mootorile turbo panekust.

Edit: eks pange siis lukku

Aitäh

Oliver

Postitatud: 09.11.2005 21:47
Postitas Siim
http://www.powerset.fi/audio/kg/pictures/hr1-626.jpg

See on siis Mazda 626 turbo mis liigub Soomes ringi.
Soome keelt ei tunne seega ei saa tõlkida aga mootoriga on tehtud sellised asjad nagu:
* Hestec elektronien moottorinohjausjärjestelmä
* Suorasytytys
* Wiesco - männät
* Suomessa koneistetut kiertokanget, nokka akselit ym.
* Bosch 570ml rusikutussuuttimet
* 380x820 alumiininen sisärivoituksella oleva välijäähdytin
* Ahdin Timo Laehtimäki special
* 3` putkisto

Teho yli 450hv vääntö 500nm, nuiput n. 300km/t
Turbon sisuskalut ovat Timo Lehtimäen käsialaa, ahtopaineena normaalisti n. 2,1 bar ja maksimipaineet 2,3 bar.

Muidu soomes olemas selline koht kus saab ka kohe Mazda 626-le turbo mootori http://www.japan.fi/?view=moottorit&id=25
Ning lisakas vaata ka sellisesse foorumisse nagu http://www.gti.fi/keskustelut/viewforum.php?f=24

Postitatud: 10.11.2005 7:09
Postitas olx1985
ok tänud, hakkan soome keelt õppima siis ;)

Postitatud: 10.11.2005 23:17
Postitas MazdaGTI
Paistab et hiljaks jäid oma soovidega :) mazdaklubis müüdi ühte f2t motot täiskompl. vist oli isegi kastiga ja pritse ning juhtmetega 8) Ja hind oli 10k ;)

Postitatud: 10.11.2005 23:48
Postitas olx1985
selles asi ongi, et originaali ma eriti ei tahaks, kuna see turbo seal ja see aju mulle eriti ei meeldi. oleks ju ka kohe võinud turbo probet vaadata :)

Postitatud: 11.11.2005 0:47
Postitas MazdaGTI
need saad ju välja vahetada 8) tüüd vähem ;)

Postitatud: 11.11.2005 1:02
Postitas olx1985
täpselt, need saab välja vahetada ga siis polegi ju mõtet seda turbo probet osta :)

Edit: Eks ta võibolla lihtsam oleks olnud aga nüüd on igaljuhul ammu hilja juba :-D

Postitatud: 11.11.2005 15:10
Postitas hents99
Miks arvad sa, et turbomootoril turbot vahetada on mõttetum kui NA mootorile turbo panek?? mõtle ennem, üks on turboga koostööks, teine aga iseseisvalt oma hingamist tahab lahendada.

Postitatud: 12.11.2005 15:59
Postitas olx1985
hents99 kirjutas:Miks arvad sa, et turbomootoril turbot vahetada on mõttetum kui NA mootorile turbo panek?? mõtle ennem, üks on turboga koostööks, teine aga iseseisvalt oma hingamist tahab lahendada.
ma arvan, et sellepärast, et antud mootoril on vahe kolbides, sisselaske kollel pole vaakumeid nii palju ja loomulikult turbo vl kolle. teiseks vaevalt leiaks nii korras 2.2 turbo mootoriga probe, mis ei oleks automaat ja ei vajaks remonti... turbo probel aga on ajus piirja 12psi peal, NA probel aga ainult kiiruse piiraja @113mph mille maha võtmiseks piisab ühe juhtme läbilõikmisest etc etc

Postitatud: 14.11.2005 3:00
Postitas olx1985
kas Garrett GT22 kõlbab sellele mootorile? mingi diisel audi IC sain ka sebitud omale, esialgu vast piisav? kes nüüd ütleks selle turboõlituse pealevoolutoru kohta? sela mingi ava muutus vist vajalik, mis selleks vaja on? originaal õlitorust piisab? originaal siis sellesmõttes, et toru selle mootori pealt kuskohast trubo tuli? help :oops:

Postitatud: 14.11.2005 12:55
Postitas zoom1
Kõlbab küll to õli toru, kui ta on turbomootori oma. Ei sa öelda et see ava suurus nüüd nii tähtis oleks - on piisavalt näiteid. võid ju teha mingi 3-4mm selle pealevoolu flansi.
Igasugune ic on sinu projekti puhul teretulnud
Turbo kohta ei oska midagi öelda. Vaata suuruse järgi, kui ikka väga pirakas ei ole siis sobib :-D
(Uhti müüb head turbot, saad keerata täpselt vastavalt sinu mootorile - muutuva geomeetriaga)

Postitatud: 14.11.2005 20:27
Postitas olx1985
tean, et Uhti müüb, kahjuks tänase seisuga turbo olemas, Garrett GT20 siis pidi kuni 260hp puhuma, kui ma oma autost 140hp kätte saan olen rahul, edasipidist näitab elu ja rahakott :-D