1. leht 1-st

Calibra remondi vastu:D

Postitatud: 31.01.2010 14:36
Postitas Aigo
Tekkis loll idee, et äkki soovib keegi targem mu fiat coupe'd korda teha ja omale opel calibrat saada? Asi on selles, et tegelikult seisab fiat hoovipeal suhteliselt jalus aga omale piisavalt meeldib, et võiks korda saada selle lõpuks, siis pakukski välja sellise asja. Kuna kõik siin kiruvad, et üle peese tehtud ja muid nutuseid asju, siis annaks võimaluse nendele asi korda teha kui tahavad omale mu hetke igapäeva autot.

diil toimuks siis nii, et kui fiat sõidukorras siis annan opeli üle ja võin isegi ise opeli ümber registreerimise maksta, samas oleks hea kui tegija oleks tartu kandist, et ma saaks ise kõrvalt õppida, et mis vigasid järgmine kord teha ei tasu. :oops: muidugi jah remondiks vajaliku peab remondimees oma taskust leidma. Ehk kui tahab isik kes tegelema hakkab panna peale progetavat aju, palun väga aga soovitavalt üle 13k ei tasu minna, sest opel pole just rohkem väärt :lol:

Postitatud: 31.01.2010 14:40
Postitas Astrona
Võibolla mõni mehhaanik on nõus calibra eest laskma sul kõrval seista, kui ta parasjagu mu autoga tegeleb :)

Postitatud: 31.01.2010 18:12
Postitas cartman
muidu jh ma ei tea pole küll mingit joonistust vaja, et sellel autol rihma paika panna, kui on nukalukud, aga no mis teha, plokiaane tihend oli tehasepraak, vähemalt vahetati poes välja, süütenurka EI OLE VÕIMALIK MUUTA, inimestele kes ei tea veel misasi on itaalia auto. rihma võid valesti peale panna kuni 2 hammast ja ikka käib asi samamoodi, sest ikkagi loetakse nuka ja väntvõlli anduritest andmeid ja selle järgi seab aju süüte. kui ikka veel lugeda ei oska või ei viitsi, taha, siis ajus on immovaba kiip(+20Kw, ei mäleta enam peast andmeid) ja ei tööta sellepärast, et las ostja liigutab oma varbaid 10 minutit ja sebib starteri ja küünlajuhtmed.


Tundub et suht soodsatl pakud opelit

Postitatud: 31.01.2010 18:41
Postitas Aigo
suht jah, mul peaasi, et saaks fiatiga liikuma ära, ma ei ole lihtsalt eriline opeli inimene.

Postitatud: 31.01.2010 18:54
Postitas wilson
ma annan sulle päevaks supraga sõita ja võid fiati mulle anda. saaks foorum lõpuks sellest jamast kord lahti

Postitatud: 01.02.2010 1:22
Postitas arne13
cartman kirjutas:muidu jh ma ei tea pole küll mingit joonistust vaja, et sellel autol rihma paika panna, kui on nukalukud, aga no mis teha, plokiaane tihend oli tehasepraak, vähemalt vahetati poes välja, süütenurka EI OLE VÕIMALIK MUUTA, inimestele kes ei tea veel misasi on itaalia auto. rihma võid valesti peale panna kuni 2 hammast ja ikka käib asi samamoodi, sest ikkagi loetakse nuka ja väntvõlli anduritest andmeid ja selle järgi seab aju süüte. kui ikka veel lugeda ei oska või ei viitsi, taha, siis ajus on immovaba kiip(+20Kw, ei mäleta enam peast andmeid) ja ei tööta sellepärast, et las ostja liigutab oma varbaid 10 minutit ja sebib starteri ja küünlajuhtmed.


Tundub et suht soodsatl pakud opelit

See immovaba kiip ei toimi ka starteri ja küünlajuhtmetega.
Kogu selle auto viga on hetkel aju taga!
Pideva tühja käivitamisega lendas ka starter. Küünlajuhtmetest hetkel ei tea midagi :lol:

Postitatud: 01.02.2010 7:59
Postitas Aigo
küünlajuhtme tõmbasin ise kogematta külmaga katski, ei tahtnud august välja tulla ja näpud libisesid kummi osa pealt juhtmele ja katski ta läkski. starter jebis varem ka, nüüd aga jebib rohkem, seegi võib külmast olla, sest eile 0 kraadiga tõstsin aku peale ja starter käis ringi, kuna auto seisab jälle väljas ei tahtnud lume sisse pikali ronida, et hakata starterit maha kruvima.

Postitatud: 01.02.2010 11:13
Postitas Ragnar
Tegelikult kui nüüd mõtlema hakata. Siis ma võiks ju nädalavahetusel starteri ja küünlajuhtmed näppu võtta ja siis Calibraga minema sõita kui sa väidad, et ajus probleemi ei ole ? :-D

Postitatud: 01.02.2010 15:47
Postitas Aigo
selles asi ongi, et k6ik r22givad, et yle perse tehtud, ma ju annan praegu meestele v6imaluse oma juttu ka t6estada ju, ega seal v6ib muid vigu ka v2lja tulla, kui nii yle perse tehtud ju.

Postitatud: 01.02.2010 17:53
Postitas Mihkel
Töötasu on ilmselt suht kesine arvestades, et oma rahast peab ka uusi juppe ostma.

Mõistlikus seisukorras sõitva Calibra sai tuttav 3k eek eest.
Opel-ite reaalne väärtus Eestis suht null hetkel, omal nahal kogetud.

Postitatud: 01.02.2010 18:17
Postitas Aigo
jah ja ega fiatidega on ju sama lugu. seega lahti neist ei saa aga korda ka mitte :lol:

Postitatud: 01.02.2010 22:04
Postitas perfectenemy
Mihkel kirjutas: Mõistlikus seisukorras sõitva Calibra sai tuttav 3k eek eest.
tõenäoliselt must, spoilerdatud ja võõrandamis keeluga?

kui jah, siis selle kohta võiks ju öelda, et ega teda ilma asjata nõnda odavalt müüdud...

Postitatud: 01.02.2010 22:06
Postitas Mihkel
Ei mingi punane oli ja ostis selle eelmise aasta lõpu poole kui mälu ei peta.

Postitatud: 01.02.2010 23:54
Postitas Astrona
Kui juba OT'ks läks....
Calibra on suht selles seisus, mis Ascona oli 10a tagasi. Wiki andmetel
Calibra Production 1989-1997
239,118 built [1]
4x4: 3,385
V6: 12,015
mis polegi eriti palju. Ja 4x4 mudel võib 10 aasta pärast olla juba suht kohta kollektsionääride kaup.
Kõigivihatud vana Ascona C, mis mulle pisiku andis, toote numbrid olid ligi 2M, kui sellele lisada veel vauhallid jms mis sama kerega olid, siis veelgi rohkem. Ja olen tänavapildis jälginud. 10a tagasi nägi neid igapäev 5a tagasi korra kuus ja nüüd korra kvartalis, ja 5a pärast võibolla kuskil näitusel. Tootmisest on mööda 22a ja asi on suht respekt-uunikum. Kuna calibrasid toodeti ca 10x vähem, siis juba 5a pärast korraliku Calibraga sõita on juba au-asi...

Postitatud: 02.02.2010 11:21
Postitas Jaan
No mis siin imestada? Vaata palju sa tänasel päeval pesukotte 206 linnapildis näed? Mingi hetk olid need iga 3. auto liikluses. Või siis liiguvad sellised autod Tallinnast välja peale esimese liisinguperioodi lõpemist :roll: