Mitsubishi 4G63 6-bolt variatsioonid
Postitatud: 25.01.2010 22:41
Tegin siin foorumis põgusa otsingu aga ei leidnud eriti palju juttu Mitsu kaheliitrise mootori kohta. Tekkisid mõned küsimused, võibolla siin leidub rahvast kes on neid mootoreid veidi seestpoolt näppinud ja oskavad vastata.
Kui mul oleks tarvis ühte tugevat põhja, siis:
*kas õlipihustid on kõigil DOHC kaanega mootoritel?
*raamlaagri pukid DOHCidel kõigil seotud või ainult turbomootoritel?
*kas Evo3 ja VR4 mootoritel on veel mõni eelis tavalise Turbo Eclipse ees a la sepistatud sisu, kõvemad/suuremate portidega kaaned vms mida oleks hea teada?
*N/A ning turboka sidur ja hooratas samasugused või pigem mitte?
*peaksin otsima endale hoopis 4G64 short-blocki?
Mingi hetk sai endale otsitud üks Dynamic-4 Galant, olemas on mingid stock Turbo-Eclipse'i kepsud-kolvid, miskine N/A kahenukane kaas, 450cm3 pihustid ja veel nipet-näpet. Tahaks suveks sellest moosist mingi sõitva isendi koostada aga "kodutöö" lõpuni tegemata.
Tänud.
Kui mul oleks tarvis ühte tugevat põhja, siis:
*kas õlipihustid on kõigil DOHC kaanega mootoritel?
*raamlaagri pukid DOHCidel kõigil seotud või ainult turbomootoritel?
*kas Evo3 ja VR4 mootoritel on veel mõni eelis tavalise Turbo Eclipse ees a la sepistatud sisu, kõvemad/suuremate portidega kaaned vms mida oleks hea teada?
*N/A ning turboka sidur ja hooratas samasugused või pigem mitte?
*peaksin otsima endale hoopis 4G64 short-blocki?
Mingi hetk sai endale otsitud üks Dynamic-4 Galant, olemas on mingid stock Turbo-Eclipse'i kepsud-kolvid, miskine N/A kahenukane kaas, 450cm3 pihustid ja veel nipet-näpet. Tahaks suveks sellest moosist mingi sõitva isendi koostada aga "kodutöö" lõpuni tegemata.
Tänud.