1. leht 1-st

mk1 diisel mondeo

Postitatud: 20.01.2010 2:48
Postitas tann15
Keegi oskab öelda miks diislil tuleb turbo alles järgi 3000rpm´i pealt?
mondeo 1.8td originaalis peaks kuskil 2200 juba asi liikuma :(
Rõhk oli eelnevalt mul 1 bari peal,ja nüüd see kõigub ikka jubedalt,diagnostik autoga ühendust ei saand,ise kaldun arvama et aju või siis õhukogulugeja,kuigi viimast olen proovind juba vahetada.
Tühikäik kah vahest päris õige ei ole :(

Postitatud: 27.01.2010 18:45
Postitas tehnic
ma arvan et sul lihtsalt pump ei anna vahepeal kütet peale ja sellest ka boost kõigub

Postitatud: 27.01.2010 23:31
Postitas tann15
Ära kujuta ette,pump on korras ja kontrollitud.

Postitatud: 27.01.2010 23:43
Postitas Kaarel
tann15 kirjutas:Ära kujuta ette
on sul vaja sr.org-i käitumist siia tuua?
mine oma mondeoga kuhugi teenindusse ja saad ilmselt kiirelt vastuse kätte.

Postitatud: 28.01.2010 1:33
Postitas elusive
tann15 kirjutas:Ära kujuta ette,pump on korras ja kontrollitud.
Kuule Tann, kui inimene pakub sulle välja potensiaalse vea, pole nagu mõtet sedasi vastata, vähemalt nii arvan mina. Kust peab võõras inimene teada, et sul pump kontrollitud on? On sul kütterõhu kell küljes, et sa näed ega rõhk boosti tõustes ära ei kuku kuskil? Kui sa arvad, et siinsed inimesed kujutavad omale asju ette, ega tea turbo autodest ja nende probleemidest midagi, siis koli tõesti SR-i foorumisse tagasi.
Vabandan OT pärast.

Postitatud: 28.01.2010 1:39
Postitas tann15
elusive kirjutas:
tann15 kirjutas:Ära kujuta ette,pump on korras ja kontrollitud.
Kuule Tann, kui inimene pakub sulle välja potensiaalse vea, pole nagu mõtet sedasi vastata, vähemalt nii arvan mina. Kust peab võõras inimene teada, et sul pump kontrollitud on? On sul kütterõhu kell küljes, et sa näed ega rõhk boosti tõustes ära ei kuku kuskil? Kui sa arvad, et siinsed inimesed kujutavad omale asju ette, ega tea turbo autodest ja nende probleemidest midagi, siis koli tõesti SR-i foorumisse tagasi.
Vabandan OT pärast.
Kuna "tehnic" on aktiivne fordiklubi kasutaja siis ta vägahästi kursis sellega et pump alles vahetatud ja kütuse probleem ei saa olla,kui teil tuju paremaks läheb siis v6in kütuserõhu ära mõõta.

Postitatud: 28.01.2010 1:41
Postitas elusive
Kui pumpa vahetati läks sinna A või B osa pump? Pahatihti sünnivad paljud B osad juba surnult.

Postitatud: 28.01.2010 1:56
Postitas tann15
Originaal A osa oli,toimiva auto pealt oli v6etud ja hiljuti remonditud tean seda sellepärast et paberid kõik olemas(ise keerasin maha)igaksjuhuks lasin üle kontrollida ,ja istutasin selle enda autole peale uuesti.

Postitatud: 28.01.2010 11:19
Postitas stk
tann15 kirjutas:
elusive kirjutas:
tann15 kirjutas:Ära kujuta ette,pump on korras ja kontrollitud.
Kuule Tann, kui inimene pakub sulle välja potensiaalse vea, pole nagu mõtet sedasi vastata, vähemalt nii arvan mina. Kust peab võõras inimene teada, et sul pump kontrollitud on? On sul kütterõhu kell küljes, et sa näed ega rõhk boosti tõustes ära ei kuku kuskil? Kui sa arvad, et siinsed inimesed kujutavad omale asju ette, ega tea turbo autodest ja nende probleemidest midagi, siis koli tõesti SR-i foorumisse tagasi.
Vabandan OT pärast.
Kuna "tehnic" on aktiivne fordiklubi kasutaja siis ta vägahästi kursis sellega et pump alles vahetatud ja kütuse probleem ei saa olla,kui teil tuju paremaks läheb siis v6in kütuserõhu ära mõõta.

"KUI TEIL TUJU PAREMAKS LÄHEB" - WTF

sina lammas oled hädas, kui inimesed pakuvad sulle abi ja suvatsevad sulle vastata siis ära tule oma kuradi streetrace foorumi maneeriga siia paukuma!
Mõttetu tühikargaja selline.

Postitatud: 28.01.2010 11:35
Postitas Maik
sa tann15 endale MITTETURBOGA autot osta või eemale neist hoida ei tahaks vahelduseks? Sitaks topicuid jääks tegema, kuidas see turbo auto ei tööta õigesti. Päris mitmeid juba lugenud. Julm nuss ja jebi ju nendega.

Postitatud: 28.01.2010 11:53
Postitas Toivoku
Huvitav kui võssa ma panen, aga ,et sellel autol pole õhulugejat. Pakun veel varjandi, pump on lihtsalt paigast ära, mitte katki.

Postitatud: 28.01.2010 13:20
Postitas ahto42
On ikka.