1. leht 2-st

K:nissan 200sx s13

Postitatud: 18.01.2010 22:38
Postitas kristian001
Millele peaks s13 ostmisel tähelepanu pöörama?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?

Postitatud: 18.01.2010 23:18
Postitas Aigo
mõtetu küsimus, kuid vastus lihtne

kui tahad korralikult teha siis umbes 100k kapitaal kui originaali kapitaal siis kuskil 10k-25k ringis

tähelepanu pöörata esiteks turbole, et lõtke poleks, sisselaske vollad õli täis poleks, taga koopaäärte rooste, tagatiiva alune rooste, muidugi suitsemine. mootor õline poleks, nagu enamus autodelgi. muidu tüüpvigadeks on bypass puudumine, turbo õlituse ummistumine, ehk turbo saab kiirelt otsa, olen tundnud omal nahal 3 korda enne kui lõpuks Astrona aitas hädast välja ja juhendas mis teha.

varuosad on kallimad kui bemmidel ja opelitel, kuid odavam kui Fiat Coupe olen ma aru saanud:D seega odav ta pole, kuid saada on kõike ja ei pea isegi tikutulega taga otsima.

Postitatud: 19.01.2010 3:08
Postitas elusive
Kindlasti on üheks pea probleemiks CA18DET-il ka saaled, niiet kui võimalik kontrolli õlirõhku külmalt/soojalt.

Postitatud: 19.01.2010 11:35
Postitas Aigo
ma saalesid ei nimetaks küll Ca18Det'i nõrgaks kohaks, ise omanud kahet 200sx'i ja kummalgi pole saanud saaledest jagu, ühel läks turbosid, kuna turbo õlitus oli umbes ja teisel detoneeris kolb ära, vedeleb asi senimaani nurgas, saaled on vist isegi tehasest sees. sest vänt on STD mõõdus ja saaledel pole ka kriimegi.

Re: K:nissan 200sx s13

Postitatud: 19.01.2010 13:04
Postitas Astrona
kristian001 kirjutas:Millele peaks s13 ostmisel tähelepanu pöörama?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?
S13 on kas SR või CA mootoriga. Mõlemil on omad vead.

Varuosad on u. sama kallid kui samaväärsel BMW'l. Kasutatud osasid Nissanil vähem saada, kuna neid lihtsalt vähem.
Hindasid vaata sealt... http://www.autoladu.ee/

Saaled on küll probleem, aga enamasti mitme lolluse kokkulangemise tulemus, kui näiteks: tekib mingi väike õlileke, 2 nädalat varrast ega ka õlirõhku ei jälgi, ja peenestad edasi.
Või näiteks lähed Saugale, extra-õlitagasivoolusid ei paigalda, paned korralikud rinkarehvid, ja lased mingis pikemas kurvis 7000RPM 10ringi järjest - ja õlirõhku ei jälgi.

Eestist ei soovita osta. Ja kui väljast ostad, siis vaata kasvõi õlikorgi alla, kas kõik läigib - japsi insenerid arvasid, et inimesed hooldavad autosid.
Kui autos on juba boosti- ja õlirõhu-kell siis võid aimata selle ajalugu :)

Kui sul pole 20+30K vaba raha ja iga kuu mitu kilo vedelema ei jää, siis ära osta 30K'ga sellist autot. Võib juhtuda et esimene aasta on vaja osta paar turbot :) Kui aga 50k olemas ja voolab veel peale, siis saad aastaga masina korralikuks.

Väldi automaatkastiga isendeid - need on uimasemad.

Loe foorumit.

Postitatud: 19.01.2010 17:47
Postitas Aigo
ei isegi kasutatud osasid saab, kuid mitte eestist. natukene interneti ja võõrkeelte abi ja on kõik osad koju kätte.

samas niimoodi saalesid ära lasta on ju iga autoga võimalik, seega seda siiski ei saa lugeda tüüpveaks. Enamus autodel on ju õli liikumine plokis sarnane ja võib samuti igas kurvis peenestades saale kuivale lasta. Astrona, sa võtsid punasel mootori ka lahti? oli ju STD mõõdus vänt sees, aga tollel sai vist saalesid vahetatud, kui hästi mäletan, kuid seda vaid remondihoos, või kiskusin hallil karteri alt, kui aus olla ei mäleta.

Samas võib seda öelda, et kuna s13 on laialdaselt levinud kui drifti auto siis ei imesta, kui eestis korralikuma leiaks kui näiteks leedust.

Postitatud: 19.01.2010 18:25
Postitas Astrona
Aigo kirjutas:samas niimoodi saalesid ära lasta on ju iga autoga võimalik, seega seda siiski ei saa lugeda tüüpveaks.
Ütleme nii, et CA'ga on see lihtsam, kuna japsid panid liiga pika õlivarda, et hoolduskulusid kokkuhoida, arvestamata et väikeste lekete puhul võib vähene õli osutuda saaledele ohtlikuks
CA õlivardaga peaks olema kaasas manual:
* MIN - MINeOstaUuedSaaled
* alla MINi - MINeLaseVäntRemontMõõtu
* NORM - MIN
* MAX - NORM
* üle MAXI - MAX, hästi elame.
Kui õigesti mäletan siis nõutud õlivahetusvälp oli 5000km, aga kui autost hoolime või võimsust on tõstetud ja tihti peenestame, siis 3000km ei tee paha. Ja üle MAXi (>4L) korralikku õli (1000eek/4L) sisse valada läheb ju mingi 300eek/1000km, mis ei tapa.
Paraku parim mis turult leida võib on masin, kus on vahetatatud 4x harvem ja 2.5x odavamat õli.
Isiklikult sellest Aigo automaat S13 klapikambrist tõmbasin reka-rehvi välja.
Ses mõttes, et kui ei osta platilt ja oled väga huvitatud auto ajaloost, ning omanik on nõus klapikambri eemaldama, siis võtke see maha ning keerake kaane-tuulutuse plaat korra eest ära... siis on näha, mis õli see mootor näinud on.

Re: K:nissan 200sx s13

Postitatud: 19.01.2010 20:16
Postitas Motary1
Astrona kirjutas:
kristian001 kirjutas:Millele peaks s13 ostmisel tähelepanu pöörama?
Kui palju läheks umbes kap remont maksma?
Varuosade saadavus ja nende maksumus?
S13 on kas SR või CA mootoriga. Mõlemil on omad vead.
Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.

Re: K:nissan 200sx s13

Postitatud: 20.01.2010 0:49
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.
Ei soovitanudki eestist osta :)
Ja kui peakski, siis soovitaks Laisu RB'ga S13.

Postitatud: 20.01.2010 20:50
Postitas kristian001
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html mida sellisest asjast arvata, hind on kahtlaselt odav aga samas piltidelt tundub välimus korralik.Kui palju uus mootor vms muidu maksma võib minna?

Re: K:nissan 200sx s13

Postitatud: 20.01.2010 20:55
Postitas Aigo
Astrona kirjutas:
Motary1 kirjutas:Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.
Ei soovitanudki eestist osta :)
Ja kui peakski, siis soovitaks Laisu RB'ga S13.
sellel on ka vastavalt modidele ka hind, aga kas too on enam street legal?

Re: K:nissan 200sx s13

Postitatud: 21.01.2010 2:13
Postitas Astrona
Aigo kirjutas:
Astrona kirjutas:
Motary1 kirjutas:Meie banaanivabariigis räägime siiski CA mootorist, SR ja muud asjad on ise sinna swapitud.
Ei soovitanudki eestist osta :)
Ja kui peakski, siis soovitaks Laisu RB'ga S13.
sellel on ka vastavalt modidele ka hind, aga kas too on enam street legal?
Täpselt sama streetlegal kui teised sama kiired pillid :) Lihtsalt süüde tuleb välja keerata kui 50m raadiuses mõni kontrolör on.
Aigo kirjutas:kui tahad korralikult teha siis umbes 100k kapitaal
Isegi saad aru, et pole sel hinnal viga midagi. Taod 100k, et CA'ga S13 korda saada, ja tulemuseks pole ikka RB'ga S13.
Ma küll Laisut isiklikult ei tunne, ja tema masinat ei plaani reklaamida, aga kas sa tead mõnda kiiremat ja samas korralikumat masinat müügis, mis oleks ka odavam? Esimesena meenub üks 600ne MB, mis on odavam, aga tal ju 100-200kw vähem ja kaalub kah ligi tonn rohkem.

Postitatud: 21.01.2010 2:21
Postitas Astrona
kristian001 kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/308/auto_php-id=682308-www_auto24_ee.html mida sellisest asjast arvata, hind on kahtlaselt odav aga samas piltidelt tundub välimus korralik.Kui palju uus mootor vms muidu maksma võib minna?
Konkreetse isendi kohta ei tea, aga lisa-kellad on sees, seega kunagi ei tea, kas peab hakkama kolbe vahetama, pealegi esistange nagu ripub väheke.
Paistab olevad NB segukell, mis viitab sellele, et eelmine omanik ei julgenud ilma sellleta rõhku tõsta. Paras toorik alustamiseks ;)
ok osta ära. masu aeg. Aasta tagasi küsiti selliste eest 45k.

Postitatud: 21.01.2010 3:02
Postitas Jürgen
Astrona kirjutas:
kristian001 kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/308/auto_php-id=682308-www_auto24_ee.html mida sellisest asjast arvata, hind on kahtlaselt odav aga samas piltidelt tundub välimus korralik.Kui palju uus mootor vms muidu maksma võib minna?
Konkreetse isendi kohta ei tea, aga lisa-kellad on sees, seega kunagi ei tea, kas peab hakkama kolbe vahetama, pealegi esistange nagu ripub väheke.
Paistab olevad NB segukell, mis viitab sellele, et eelmine omanik ei julgenud ilma sellleta rõhku tõsta. Paras toorik alustamiseks ;)
ok osta ära. masu aeg. Aasta tagasi küsiti selliste eest 45k.
Paistab stock auto, lisakellad on vist eelmisel omanikul "tuuningu" pärast lisatud. Pettuma autos vast ei pea, kere on sile, mootor käib, pidurid pidurdavad ja sidur lahutab.
E: Kui teema algataja kannatab, siis võin vihjeks öelda, et peagi-peagi peaks üks korralik sinine sx müüki jõudma, tollel konkreetsel autol on 90k sõitnud mootor. Aastaks oli vist 09.93..

Postitatud: 27.01.2010 15:18
Postitas Jürgen
Näed ei läinudki palju aega: http://www.auto24.ee/used/685376 Helista ja uuri, auto oli eile tollis...
E: näe, sveitsi kuulutus ka: http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge ... 592738914/ Kollektor vast vahetatakse ära või keevitatakse, üks velg on ka teistest erinev..