Kuidas ühendada 2 kütuselatti ?
Postitatud: 16.01.2010 18:49
Oskab keegi nõu anda millised oleks toimivad, millised head ja millised halvad variandid.
Kummalgi mootoripoolel saab olema 2 pihustit ja kütuselattide vahe enam kui pool meetrit...pigem 70-80cm
variant "1" oleks see, kui pumbast viia voolikuga ühte latti, sellest läbi, siis ligi meeter voolikut ja teise latti ja siis rõhuregulaator ja paaki tagasi. Ise arvasin et äkki võib 2 silindrti nii vaesemaks jääda kui teised 2.
variant "2" oleks "Y" toruga viia kumbagi latti bensiin ja kummagi lati otsa regulaator aga siis võib erinevus tekkida regulaatoritest tingituna...right?
variant "3" oleks "Y" toruga kummalegi latile küte viia ja teiseltpoolt latte "Y" toruga taas kokku, regulaatorisse ja sealt paaki... Oleks se kõige normaalsem lahendus?
Variant "4" oleks teha miski tank kuhu tuleb küttesurve sisse, mille küljes on ka rhuregulaator ja millel on 2 väljundit lattidesse... mis sellest arvata?
Ei ehita miskit super performance mootorit aga vaja talutava erinevusega bensin pihustiteni toimetada.
Kummalgi mootoripoolel saab olema 2 pihustit ja kütuselattide vahe enam kui pool meetrit...pigem 70-80cm
variant "1" oleks see, kui pumbast viia voolikuga ühte latti, sellest läbi, siis ligi meeter voolikut ja teise latti ja siis rõhuregulaator ja paaki tagasi. Ise arvasin et äkki võib 2 silindrti nii vaesemaks jääda kui teised 2.
variant "2" oleks "Y" toruga viia kumbagi latti bensiin ja kummagi lati otsa regulaator aga siis võib erinevus tekkida regulaatoritest tingituna...right?
variant "3" oleks "Y" toruga kummalegi latile küte viia ja teiseltpoolt latte "Y" toruga taas kokku, regulaatorisse ja sealt paaki... Oleks se kõige normaalsem lahendus?
Variant "4" oleks teha miski tank kuhu tuleb küttesurve sisse, mille küljes on ka rhuregulaator ja millel on 2 väljundit lattidesse... mis sellest arvata?
Ei ehita miskit super performance mootorit aga vaja talutava erinevusega bensin pihustiteni toimetada.