1. leht 1-st

Kuidas ühendada 2 kütuselatti ?

Postitatud: 16.01.2010 18:49
Postitas jeff01
Oskab keegi nõu anda millised oleks toimivad, millised head ja millised halvad variandid.

Kummalgi mootoripoolel saab olema 2 pihustit ja kütuselattide vahe enam kui pool meetrit...pigem 70-80cm

variant "1" oleks see, kui pumbast viia voolikuga ühte latti, sellest läbi, siis ligi meeter voolikut ja teise latti ja siis rõhuregulaator ja paaki tagasi. Ise arvasin et äkki võib 2 silindrti nii vaesemaks jääda kui teised 2.

variant "2" oleks "Y" toruga viia kumbagi latti bensiin ja kummagi lati otsa regulaator aga siis võib erinevus tekkida regulaatoritest tingituna...right?

variant "3" oleks "Y" toruga kummalegi latile küte viia ja teiseltpoolt latte "Y" toruga taas kokku, regulaatorisse ja sealt paaki... Oleks se kõige normaalsem lahendus?

Variant "4" oleks teha miski tank kuhu tuleb küttesurve sisse, mille küljes on ka rhuregulaator ja millel on 2 väljundit lattidesse... mis sellest arvata?

Ei ehita miskit super performance mootorit aga vaja talutava erinevusega bensin pihustiteni toimetada.

Postitatud: 16.01.2010 18:55
Postitas RKsilver
Selle küsimusega võid vast Mihklit kiusata, tal oli minuarust Y laadne süsteem kasutusel.

Postitatud: 16.01.2010 19:04
Postitas Mihkel
Jadamisi süsteemi nö. tootlikus oleneb sellest kui jämedad on voolikud/latid.
8mm sisemõõduga voolikutega alla 350hp ei tohiks mingeid probleeme olla.

Kõige kindlam on teha siiski nö Y süsteem, et enne latte lahku ja enne regulaatorit jälle kokku.

Postitatud: 16.01.2010 21:54
Postitas Ahti
mida rohkem on suure vooluga ühist anumat seda parem, - meaning et kui tuleb üks suur volla, sis oleks see hea aegsasti laiali jagada, lasta rõhulangetajast või düüsidest läbi, siis uuesti ühtlustada vool ja panna kokku tagasi üheks suureks vollaks ja siis reguleerida temas töötavat rõhku - aga, kas v8 motodel milledel paljudel on just lati otsas regulka on mõlemale poolele siis eraldi liin täiesti või on see lihtsalt mugavuse pärast seal lati otsas kohe???

Postitatud: 17.01.2010 15:41
Postitas Marko
Mallory regulaatoriga saad mõlemale latile regulaatorist oma vooliku viia. Voolikutele Y otsa ja saad kõik 4 lati otsa kütusega survestada.

Postitatud: 17.01.2010 17:15
Postitas KungLao
selliselt võib ehitada:

Pilt
Pilt

Postitatud: 18.01.2010 19:27
Postitas Ahti
aga on's ameeriklastel tõesti mõlema poole jaoks eraldi pump ja süsteem?

Postitatud: 18.01.2010 20:15
Postitas Aigo
t-birdil küll on