1. leht 1-st

M: Turbo

Postitatud: 16.01.2010 14:17
Postitas gena
KYPC N2
Tegu siis 2008 a. Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi turboga.
Sisene regullitav wg..
Töökorras, lõtkud normipiires, välja näeb uus.

Külma osa peal numbrid:
TF035HL-10GK23-VG
P/N: 28231-27800
S/N: F126028
M/N: 49135-07100

Kuuma osa peal:
49135-128_0

Hind: 2500.- eek

55 969 555
Martin
Tartu

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 29.01.2010 12:37
Postitas gena
1500.- eek

Postitatud: 05.02.2010 1:42
Postitas gena
1000.- Viige ära juba, asi praktiliselt uus, nagu ka välimusest näha... Mõnele säästuprojektile paras...

Postitatud: 05.02.2010 11:01
Postitas tehnic
minuarust seal küll wastegate puudub....tegu peaks olema labade juhtimisega ..ehk siis sellele eraldi WG vaja või juhtarvutit mis labade keeramisega rõhku reguleerib ning et seda tavalise turbo moodi üldse puhuma saada, tuleb seal teha ümberehitusi nt. see membraanikobakas minema visata, sest see töötab vaakumiga ja külge leiutada WG oma ja teha vahele veel õlg mis muudab varda liikumissuunda...siis saab sellise variandi, et viskab ruttu rõhu üles ja siis kui rõhk üleval keerab automaatselt labade nurga nii et maksimum heitgaasid turbiinile pääseks..eh kokkuvõttes on sellise turboga päris palju jamamist+veel WG vaja

Postitatud: 05.02.2010 12:08
Postitas altz
OT: Müügile küll kaasa ei aita, kuid eelnevale postitajale teadmiseks, et antud turbot on oluliselt lihtsam juhtida kui esialgu arvata võiks, kuid seda eeskätt diisel mootori peal. Bensuka peal pead kasutama rõhuga liikuvat membraani vaakum oma asemel ning ilmselt paigaldama ta lihtsalt teisessuunas ehk lükkama, mitte tõmbama. Lisa Wg vaja ei ole. Juhtsüsteemi ehitamine juba lihtsam, kui kellelgi huvi siis ostke turbo ära ja võtke ühendust minuga.

Postitatud: 07.02.2010 23:55
Postitas gena
Müüdud ja lukku!