1. leht 1-st
K:GARRET T04 ??????
Postitatud: 04.11.2005 15:45
Postitas super G2
sooviks siis infi selle turbo kohta palju max hp ja mille oma ja millele sobiks kas 1.8 liitrise nissan 200sx-ile oleks hea ja plju hp-sid oleks võimalik välja pigistada ja mis võiks selle turbo hind olla nii kasutatult kui uuelt????
Postitatud: 04.11.2005 18:11
Postitas Siim
Puhuma peaks Garrett T04 kuni 350hp, ja maksab kuskil 400$ ringis uus turbo. Liikus endalgi peas vahepeal plaan panna Sx-le T4, kuid siiski vist otsustan K26 kasuks.
http://www.turbocalculator.com/map-t04b ... /V2%20Trim
Postitatud: 04.11.2005 19:56
Postitas super G2
aga paljusee k26 välja puhub ja mis ta hind võib kasutatult ja tutikalt olla!!!
Postitatud: 04.11.2005 21:02
Postitas Siim
K26 350+ hp. Kasutatult saab umbes 2000kr k26-e. Ehitadada on vaja umbes sama palju kui Garrett T4 panekul, wastegate tuleb juurde hankida, kollektorit ringi teha ja downpipe uus teha, samuti sumbuti ringi teha/uus teha.
K26 on eelnevalt peale pandud SX-le ja tulemused on olnud head, mis on ka põhjuseks miks eelistan K26-te.
Postitatud: 04.11.2005 21:39
Postitas T6nis
ega sul mingeid näiteid heade tulemuste kohta pole ?

Postitatud: 04.11.2005 22:17
Postitas super G2
aga milline turbo oleks ideaalne nissan 200sx s13-nele et saada kaätte vähemalt 350hp-450hp muidugi loevad ka muud vidinad aga saate aru küll mis mõtlen???!!!
Postitatud: 04.11.2005 22:24
Postitas zoom1
Garret GT25/40R või GT30R. Viimane pole päris ideaalne oma suuruse poolest, aga kui üle 400hp lähed siis vähemaga ei mängi välja.
Postitatud: 07.11.2005 19:28
Postitas Siim
EI tea kui tõele see vastab aga
see leht lubab, et Garrett T04B v-trim on võimeline kuni 450hp puhuma.
Imelik on see, et hind seal juures jääb samaks S-trimil ja V-trimil.
Postitatud: 09.11.2005 0:58
Postitas jk
T04 võib tähendada mida iganes. ~400hp annab Garreti GT2871R, aga turbo hind oleks sellise projekti puhul suhteliselt väike osa kogu projekti maksumusest.