1. leht 1-st

Vajan abi turbo ostmisel

Postitatud: 02.11.2005 23:10
Postitas martin471
Kuidas saab kasutatud turbo ostmisel kontrollida, et turbo on ikka töökorras. Selge on see, et ei tohi olla loksu, aga olen kuulnud, et loksu annab silikooniga ära kaotada. Kui sellise turbo autole peale paned, siis hakkab ju mõne aja pärast loksuma. Oskate äkki nõu anda, kuidas saab kindlalt järeldada, et tegu on töökorras turboga.

Postitatud: 03.11.2005 4:05
Postitas Ragnar
ma arvan, et silikooniga võid sa oma naisele uued rinnad teha mitte turbot remontida mille võll käib ca 150000rpm ringi :)
ok nali naljaks, aga seda ma kuulen küll esimest korda, et silikooniga turbosid remontida saab, kui see nii lihtne oleks siis vast oleks kõigil töökorras turbod ja remont imeodav :)

Postitatud: 03.11.2005 11:45
Postitas Kuuno
ragz kirjutas:ma arvan, et silikooniga võid sa oma naisele uued rinnad teha mitte turbot remontida mille võll käib ca 150000rpm ringi :)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ex se kasutatud turo ost risk ole, aga kõige rohkem vaata vbl et labad oleks terved ja pikilõtku poleks...
yles-alla lõtk seal alla 1mm

Postitatud: 03.11.2005 22:20
Postitas martin471
Seda pole ma mõelnudki, et silikooniga saab turbot parandada. Selge see, et ei saa. Aga kui turbo on maha võetud, siis saab küll mingit kraami sinna vahele lasta, et sõrmega loksu ei tunneks. Seda juttu olen ma ainult kuskilt kuulnud ja ma ei kinnitagi, et see peaks tõele vastama. Mida halba teeb muidu pikilõtk? Kas teistpidi loks mitte hullem pole, siis hakkab ju vastu käima. Aga ega ma ei oska täpselt arvata ka. Selleks ma ju küsisin, et äkki keegi targem teab :-D

Postitatud: 03.11.2005 22:53
Postitas crisp
kui mootori tööle paned siis see lõtk kaob ära kuna sinna vahele läheb õli ja "tihendab" ära selle asja

sama point nagu kepsu/raam saalel

Postitatud: 04.11.2005 0:01
Postitas martin471
Väike loks kaob jah ära. Seda ma tean ka, et kuivalt ta ikka mingil määral võib loksuda. Aga kuidas aru saab kui turbo on omadega läbi. Üks võimalus on muidugi see, et loks on aru saadavalt liiga suur. Kas muidu turbod lõpevadki ainult sellega ära, et kuluvad ära ja hakkavad loksuma või on ka mingi muu võimalus kuidas turbo võib lakata töötamast?

Postitatud: 04.11.2005 9:26
Postitas Kuuno
martin471 kirjutas:Väike loks kaob jah ära. Seda ma tean ka, et kuivalt ta ikka mingil määral võib loksuda. Aga kuidas aru saab kui turbo on omadega läbi. Üks võimalus on muidugi see, et loks on aru saadavalt liiga suur. Kas muidu turbod lõpevadki ainult sellega ära, et kuluvad ära ja hakkavad loksuma või on ka mingi muu võimalus kuidas turbo võib lakata töötamast?
ntx võll läheb pooleks ja kuum pool lendab katalysaatorisse :evil:

se silikooni teema tundub rohkem nagu turbo ettevalmistamine müügiks...

Postitatud: 04.11.2005 15:44
Postitas martin471
See silikooni teema on jah nagu turbo ettevalmistamine müügiks. See tähendab siis seda, et keegi võib tahta kulunud turbot maha müüa. Nagu ma juba mainisin, siis ma ei saa kinnitada, et see asi kuidagi tõele peaks vastama, lihtsalt jutt ju.