1. leht 1-st

pihustid väike kysimus

Postitatud: 30.12.2009 14:08
Postitas stockrider
tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ... et kas orginaal aju saab hakkama nende pihustitega
nt sard 850 cc


ette tänades snve

Postitatud: 30.12.2009 14:12
Postitas Mihkel
Originaal kütusemap ujutab kindlasti silindrid üle, eriti veel nii suurte pihustitega.
Kui sul on ka vastav "chip" nende pihustite jaoks, siis on vaid pihuistite takistus aju jaoks oluline.

Postitatud: 30.12.2009 14:28
Postitas stockrider
selge seda kartsingi et midagi sellist juhtub ....... kuna orginaal on 370 cc.
ja 555 cc on siis ilmselt sama keiss

Postitatud: 30.12.2009 14:29
Postitas Mihkel
555cc on veel kuidagi lootust andev aga 370cc vs 850cc on hea kui auto üldse läbi häda käima saad peale pihustite vahetust.
Pihustid käivad ikka käsikäes seadega.

Re: pihustid väike kysimus

Postitatud: 30.12.2009 17:12
Postitas taxu
stockrider kirjutas:tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ...
Millised olud seda siis sunnivad?

Re: pihustid väike kysimus

Postitatud: 30.12.2009 17:31
Postitas stockrider
taxu kirjutas:
stockrider kirjutas:tere....
olude sunnil plaan suuremad pihustid soetada ...
Millised olud seda siis sunnivad?

vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
kuigi samas jätkub orginaalidest ka suht kauaks sest ilmseslt ei lähe yle 300 hp asja ehitamiseks nagu nii ( never say never ....) ei lähe :-D

Re: pihustid väike kysimus

Postitatud: 30.12.2009 20:44
Postitas Astrona
stockrider kirjutas:vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
Miks sa üldse arvad, et vanad on läbi? Enamasti viitab pihustite kahtlustamine võhiklusele ;)

Olen sõitnud häda pärast ühe otsa 444'dele mõeldud ajuga kasutades 534cc pihusteid. Boosti all läks segu alla 10.5:1, ja kõrgemal pöördel juba hakkas vahele jätma ja oli midagi 9:1 nagu oli arvata. Teine masin tõrkus mul juba 11:1 segu süütamisel. 370 asemele 555 panna, arvan, et masin isegi ei käi. Sul on vaja ajus vähemalt 1 konstant ümber kirjutada - paraku lihtsalt seda ei saa.

Re: pihustid väike kysimus

Postitatud: 30.12.2009 21:53
Postitas stockrider
Astrona kirjutas:
stockrider kirjutas:vanad on läbi ( tunduvad olema läbi ) kuigi kindel ei saa olla! pole maha vötnud veel ,et asjad läbi testida !!!! ja kuna nagu nii plaan autot edasi ehitada siis pole ju pointi orginaale osta ....
Miks sa üldse arvad, et vanad on läbi? Enamasti viitab pihustite kahtlustamine võhiklusele ;)

Olen sõitnud häda pärast ühe otsa 444'dele mõeldud ajuga kasutades 534cc pihusteid. Boosti all läks segu alla 10.5:1, ja kõrgemal pöördel juba hakkas vahele jätma ja oli midagi 9:1 nagu oli arvata. Teine masin tõrkus mul juba 11:1 segu süütamisel. 370 asemele 555 panna, arvan, et masin isegi ei käi. Sul on vaja ajus vähemalt 1 konstant ümber kirjutada - paraku lihtsalt seda ei saa.
heh vöhikuga on tegud kyll sellel alal ei hakka seda eitama :)
aga kusagilt otsast peab hakkama asjaga pihta miks segu vale on ja hetkel on boosti all 15-16 vahel ..... aem wide-iga möödetud ...
aga kui on muid pakkumisi mis olla vöib siis aga palun andke tuld ...!!!(ennem pumba vahetust oli 17 )

Postitatud: 30.12.2009 22:10
Postitas Marko
Enne kui pihusteid hakkad testima kontrolli pump ära. Leia mingi moodus kella salongi viimiseks ja mine tee 1 ring. et siis kas pump või regulaator (kui originaal siis seda eriti ei usu) jamab. Kui panid kasutatud pumba võib ikkagi viga selles olla, vahel juhtunud et ka uus asi jamab.

Postitatud: 31.12.2009 2:27
Postitas stockrider
Marko kirjutas:Enne kui pihusteid hakkad testima kontrolli pump ära. Leia mingi moodus kella salongi viimiseks ja mine tee 1 ring. et siis kas pump või regulaator (kui originaal siis seda eriti ei usu) jamab. Kui panid kasutatud pumba võib ikkagi viga selles olla, vahel juhtunud et ka uus asi jamab.
pump sai walbro orginaal ................

Postitatud: 31.12.2009 3:13
Postitas Marko
Mõõda siiski kütuse rõhk ära, pärast on toru või mida iganes umbes ja lihtsalt ei jookse piisavalt peale. Suvalise manomeetri paigaldamine on üks odavamaid asju millega peaksid saama ise hakkama. Kui kütuserõhk on tõhikäigul ja rõhu all normis siis pihustite kallale. Boosti tõustes peab sul ka kütuserõhk samapalju tõusma!

Postitatud: 31.12.2009 10:04
Postitas Astrona
stockrider kirjutas: pump sai walbro orginaal ................
Ka mitte nii võhikuid on hiljem avastanud, et polnudki originaal nagu müüja ütles :)
Sõitsid boosti all 17:1 seguga? Suitsemist vms ei ole juba täheldanud :lol:?
Boosti all võib ta sul vahele kah jätta, ja siis näitab kah lahjemat segu.
Kontrolli jah 1. asjana kütusesurve üle ja enne seda juba vaata surveregulaatori ühendus üle.