1. leht 2-st

CA18DET õlihais mootori töötamisel?

Postitatud: 21.12.2009 22:29
Postitas Riisirakett
Kas siis sellist asja võib põhjustada klapisääre tihendid w on veel midagi?Õli ennast ei tilgu nagu sumpsi peale kusagilt.Seega peab see õli lebrakas tulema väljalaskest,ehk siis mootorist seest. :?

Postitatud: 21.12.2009 22:32
Postitas Aigo
klapisääre tihendid, kolvirõngad kinni põletatud, turbo lõtk piisav, et juba õli läbi lasta neid asju võib aplju olla

Postitatud: 21.12.2009 22:44
Postitas Riisirakett
Siis ma kaldun arvama,et asi võib turbos olla sest külma poolepeal on ka natuke õli :x

Postitatud: 21.12.2009 23:05
Postitas stif
Klapikambri tuulutusest võib ka õli turbosse imeda.

Postitatud: 21.12.2009 23:35
Postitas Riisirakett
Usun,et võib aga antud hetkel ei ole see kuidagi võimalik sest ei ole originaal see turbo asi seal.on pandud S2 turbo ja wg ning see klapik.tuulutustoru ripup niisama :)

Postitatud: 22.12.2009 1:31
Postitas arne13
Riisirakett kirjutas:Usun,et võib aga antud hetkel ei ole see kuidagi võimalik sest ei ole originaal see turbo asi seal.on pandud S2 turbo ja wg ning see klapik.tuulutustoru ripup niisama :)
Millal see probleem tekkis?? Kohe peale turbo vahetust??

Postitatud: 22.12.2009 21:50
Postitas Riisirakett
Ei olnud minu arust ennem kui ma selle masina 3 kuud tagasi soetasin.vähemalt mitte nii tugav nagu praegu.ei teinud ise seda vahetust vaid oli tehtud üleeelmise omaniku poolt.aga eelmine omanik on masinat vist tublisti peenestanud ja nüüd hakkavad asjad minema :(

Re: CA18DET õlihais mootori töötamisel?

Postitatud: 23.12.2009 14:55
Postitas Carshop.ee
Riisirakett kirjutas:Kas siis sellist asja võib põhjustada klapisääre tihendid w on veel midagi?Õli ennast ei tilgu nagu sumpsi peale kusagilt.Seega peab see õli lebrakas tulema väljalaskest,ehk siis mootorist seest. :?
Lihtsalt võib ka kaas või plokk olla kergelt õline ja kuuma saades hakkab haisema. Tuttava autol oli sama häda ja haisu tuli tunda tänu sellele, et eelmine omanik oli lihtsalt salongifiltri eemaldanud. Tegu polnud küll Nissangi kuid siiski. Alati ei pruugi midagi hullu olla, võib lihtsalt mingi lihtne asi põhjuseks olla.

Postitatud: 23.12.2009 16:34
Postitas ahto10
Sellel autol turbo äravoolu juurest õli lekkis, eelmine omanik üritas seda parandada.Ei tea kas see tall õnnestus.

Postitatud: 23.12.2009 17:10
Postitas Riisirakett
Ega seal vist muud ei aita,kui tuleb moto maha võtta ja vaadata.moto on ka mujalt õline,seega veel mõni tihend kusagilt järele andnud.rist ja viletsus hetkel selle masinaga.jõulukink lausa :x

Postitatud: 18.02.2010 22:47
Postitas Riisirakett
Aga küsimus selline,et külma mootoriga ja ka siis külma õliga hoiab ilusti õlisurvet.aga kui õli juba soojemaks läheb langeb surve.tühikäigul näitab surveks 0.natuke varbaga gaasi anda siis kohe seier liigub ülespoole.et siis millest tingitud selline asi?

Postitatud: 18.02.2010 22:55
Postitas Jarmo
saaled kulunud/ vana õli/ õlipump

Postitatud: 18.02.2010 23:32
Postitas murjam
Mul täpselt sama kala õlisurvega. Külmaga hakkas pihta. Lasin kohe kontrollida ning sai selgeks, et andur paneb blufaati. See muidugi ei tähenda kindlalt, et Sul ka kell lihtsalt valetab.

Postitatud: 18.02.2010 23:55
Postitas Riisirakett
Eks ma vahetan varsti õli ära ja eks siis näeb mis numbreid näidik mulle kirjutab 8).aga saalede korrasolekus ma ka 100% kindel ei ole.mingi klõbin nagu vahepeal käib.ei ole ennem selliseid hääli kuulnud oma varasematel masinatel ja seega ei tea täpselt mis seda häält tekitab :(

Postitatud: 19.02.2010 0:59
Postitas taxu
Aga selle õlihaisu kohta- kui räägid et karterituulutuse ots ripub lahtiselt, siis võib sealt lihtsalt salongi lebratada. Sõitsin kunagi ise natuke maad ilma õlikorgita ja jube õlihais oli kohe toas.