1. leht 1-st
opel astra 93a. 110kw modifikatsioonid?
Postitatud: 31.10.2005 3:47
Postitas Marko
oskab keegi öelda või mingitest süsteemidest vaadata millise tootlikusega on küsitaval autol bensupump? milline turbo calibral?
kes on proovinud või teavad palju muudab pumbale uute kaablite vedamine?
kes müüb eestis walbro pumpasi, milliseid bensupumpasi soovitate ning kas kasutatud pumba ostmist soovitate?
ei hakka uut teemat tegema siis küsiks... kuidas oleks turbo masinale õige nn sissesõit teha, et kolvirõngastele liiga ei teeks? olen kuulnud et tuleks kulgeda sedaviisi et turbo aeg-ajalt rõhku puhuks
Postitatud: 31.10.2005 9:31
Postitas Deathlaguna
Kui tahad turbo autoga sissesõitu tega siis mina soovitaks turbo vahelt ültse ära võtta ja see sisseõit "vabalthingavana/ilma turbota" ära teha ja pärast turbo jälle külge kruttida

Postitatud: 31.10.2005 9:33
Postitas Raceboy
Sissesõidu koha pealt võib kuulda sadu eri arvamusi. Ise olen seni käitunud sedasi: esimene käivitus pärast kapitaalremonti läheb puhta (mineraal)õli ja filtriga. Lased tal minutit 20-30 käia kohapeal (selle ajaga eraldub suurim osa metallipurust ja muust saastast ning koguneb filtrisse), kuid mitte tühikäigul kogu aeg, vaid ainult esimesed paar minutit! Hiljem pöördeid nii 2000-3000, kuni mootor on täiesti soe. Siis lased selle õli välja ning paned sisse uue mineraalõli(!) ja filtri. Sellle õliga sõidad u. 500-600km. Miks mnineraalõli? Aga seepärast, et sünteetilisega ei tööta kolvirõngad korralikult sisse ning võivadki jääda ebapiisavalt tihendama.
Sõita tuleb enamus ajast rahulikult, vaid vahel lasta nö punaseni. See vahel on vast 5-6 korda 500km kohta, mitte rohkem.
Kui on tegemist turbomootoriga, siis esimese käivituse puhul turbo külmale osale mingi puupulk vahele lükata, et ringi ei käiks ja õlitorule "pime" ette panna. Seda seepärast, et turbo on väga tundlik igasugu õlisetete suhtes. Kes on näinud, mida nt üks liivatera turbo puksidele ja pikilõtkuseibile teeb, teab seda isegi.
Postitatud: 31.10.2005 9:38
Postitas Kuuno
marko sinu sissesõit on siis juba möödas :P
Postitatud: 31.10.2005 10:26
Postitas Samvel
Üldiselt väga spetsiifiline jutt, ei viitsigi kirjutada. Kui tahad mu arvamust võid helistada. Muidu märksõnadeks on tõesti "tavapärasem" õli ning vahelduv koormus (sellel aga oma spetsiifika).
Pumpasid ja wide-bande võid vaadata meie kauplusest
2 Walbrot on ka kohe laos ning nädala lõpus jõuavad kohale Bosch 195l/h pumbad
Calibra-T pump on alla 100l/h
Postitatud: 31.10.2005 10:38
Postitas Kuuno
sam meie yhine tuttav sergei ytles et orig pump peaks 2x orig jõust rohkem ära suutma toita..ning soovitas vaadata lihtsalt kas bensu rõhk kukub v mitte.
Meil oli pihustite töö kuskil 5000-6000rpm juures 80%, rohkem ei tahtnud panna ja lihtsalt bensu rohkem ei tulnud...
Postitatud: 31.10.2005 11:01
Postitas Samvel
väiksemate pihustite puhul surutakse lisakütus rõhuga läbi, suurematega (nagu teil) on tootlikus palju olulisem. Oluline on märkida ka seda, et kõigil pumpadel rõhuga tootlikus langeb (kuskilt jäi silma teie 5Bari)
Postitatud: 31.10.2005 11:08
Postitas Kuuno
555vrx kirjutas:väiksemate pihustite puhul surutakse lisakütus rõhuga läbi, suurematega (nagu teil) on tootlikus palju olulisem. Oluline on märkida ka seda, et kõigil pumpadel rõhuga tootlikus langeb (kuskilt jäi silma teie 5Bari)
jah seda et tootlikus langeb tean! ma arvan et lahendus praegu ongi uus pump...
ega ei tea mis pumbale mart kunagi suurema juhtme vedas? orig või mõnele uuele..?
Postitatud: 31.10.2005 11:21
Postitas Imre
Uuele originaalile minu teada...
Postitatud: 31.10.2005 11:21
Postitas Samvel
algul originaaliga ning eeldan, et ka uue pumba puhul jäi korralik juhe
Postitatud: 31.10.2005 11:22
Postitas Samvel
Imre kirjutas:Uuele originaalile minu teada...
uus ei ole sugugi originaal

Postitatud: 31.10.2005 13:47
Postitas Kuuno