1. leht 1-st
K: turboõlitussüsteem
Postitatud: 06.12.2009 21:16
Postitas quintus
Tere!
Turboks siis uus selline:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T4-Turbo ... ccessories
nimelt kas pean õli pealevoolule restriktori sisse keerama, ilma selleta on auk 10mm,
kas on normaalne, et võib sealt õli sumpasse kui moto töötab, voolata, sest ava liialt suur?
kes omab kogemust?
Postitatud: 06.12.2009 21:38
Postitas KaroK
Ja mille järgi saab teada õige piiraja läbimõõdu ?
Turbod ja õlirõhud on ju erinevad.
Postitatud: 07.12.2009 0:03
Postitas topgear
mk3 suprale vist pole m6ttet restriktori panna
6li voolavus ja r6hk nii madal
mine hydroskandi ja tee seal sobiv voolik,
see polt mis kinnitab plokist valjuneva voolikut teeb sama mis restriktor.
Postitatud: 07.12.2009 14:28
Postitas quintus
Tore Sag, sa vist ainuke igal pool, kes viitsib vastata ja nõu jagada, Tänx
ma kujutan ette palju siin foorumis selle asjaga on kokku puutunuid, kuid millegipärast on nad oma keele ära söönud

Postitatud: 07.12.2009 14:55
Postitas taxu
Sellel turbol ei paista olema vesijahutust. Kui veel õlivoolu ka piirama hakata, võib temperatuuriga probleeme tulla.
Postitatud: 07.12.2009 17:41
Postitas quintus
täpselt nii, vesijahutus puudub, mujalt foorumitest lugesin, et pannakse piirajaid vahele erinevates mõõtudes 1-2mm jne. kuna muidu ajab õli sumpasse, ma ei tea kuidas ta sealt laagri vahelt läbi laseb

Postitatud: 07.12.2009 18:01
Postitas hents99
Kuullaagerturbole restrictor, see hiina kärakas ei oma vast mingit erilist laagerdust.
Postitatud: 07.12.2009 23:36
Postitas quintus
ja siit tuleb veel üks tark, kes odavat asja kohe hiinlaseks tembeldab.
Isegi kui ta oleks hiinalne (mida ta pole), siis mis see asjasse puutub?
ma küsisin hoopis teist asja
Postitatud: 07.12.2009 23:49
Postitas hents99
Kui küsida tohib, siis kus see tehtud on? Taiwan?
Enne kui sa kedagi ümbernurga lolliks tembeldad mõtle ise ka väheke. ca 1500EEK`i tutika "garantiiga" turbo eest, milles sisaldub ka ärikasum, transport jne.
Whatever, pole minu asi.
Juhtisin tähelepanu, et restrictor pannakse eelkõige kuullaagerturbole, mida see selgelt pole, või väidad vastupidist?
Puutub niipalju, et alla 5k hinnaklassi turbotel pole reeglina kuullaagerdust.
Lahe kohe, ise nii tark teisi lolliks sõimama, aga ei tea, kuidas õlitust teha.
Edu!
Postitatud: 08.12.2009 0:16
Postitas KaroK
Postitatud: 08.12.2009 0:47
Postitas quintus
hents99 kirjutas:Kui küsida tohib, siis kus see tehtud on? Taiwan?
Enne kui sa kedagi ümbernurga lolliks tembeldad mõtle ise ka väheke. ca 1500EEK`i tutika "garantiiga" turbo eest, milles sisaldub ka ärikasum, transport jne.
Whatever, pole minu asi.
Juhtisin tähelepanu, et restrictor pannakse eelkõige kuullaagerturbole, mida see selgelt pole, või väidad vastupidist?
Puutub niipalju, et alla 5k hinnaklassi turbotel pole reeglina kuullaagerdust.
Lahe kohe, ise nii tark teisi lolliks sõimama, aga ei tea, kuidas õlitust teha.
Edu!
kõigepealt võiksid targutamise asemel hoopis nõu anda aga mitte mingit hiina jama ajama hakata! minu pealkiri ja küsimus oli selge!
teiseks:
loe väheke ja tee järeldused siis
http://www.emotorusa.com/index.asp
Postitatud: 08.12.2009 1:25
Postitas Fog
Kui küsimus esitatakse tuleb olla ka valmis ebameeldivaks vastuseks.
Õlituse kohapealt lase tõesti Hydroscandis voolik teha. Nendel HS otsadel on nagunii vaid 2mm auk.
Kui pärast suitsema kipub, siis paned ühenduse vahele veel pisema auguga seibi.
Nende hiina imede(jah, see on hiina ime) tootmistolerantse ei tea mitte keegi, seega tuleb teha katseeksitus meetodil ning suurema flow pealt väiksemaks kuni ei suitse.
Minul on sarnane hiina ime kasutusel, ning HS voolikuga pole mingit restrictorit vaja ja ei suitse.
Postitatud: 08.12.2009 9:44
Postitas taxu
Seal esimeses Autospeed-i artiklis on näiteks toodud ühe väikse turbo õlivajadus:
# Fed to the turbo through a minimum internal diameter line of 3.2mm
# At a minimum pressure of 2 Bar (ie 29 psi) at peak engine torque
# Not less than 0.7 Bar (10 psi) at idle
Ehk et lihtsalt tunde järgi läbimõõtusid valides võid selle turboga ruttu lõpetada. Suitsemine on sealjuures palju väiksem probleem, kui ebapiisav jahutus. Püüa kuskilt leida enda omaga sarnase turbo õlivajaduse kohta mingeid andmeid, enne kui voolikuid vead.
Postitatud: 08.12.2009 13:48
Postitas quintus
ok, tänud!
hakkan asja katsetama