ehk on abi kui selle ära tõlgin.
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/
SL kolle tagumine külg
1.1: SL poolesse klapikambri kaande.
1.2: piduri vaakum.
1.3: kütuserõhuregulaatorisse, mingisse lower manifold butterfly assembly värki ja sealt saab ka rõhunäidikusse näidu
1.4: turbo vesijahutuse pealevool
1.5: mis toidab eelmist.
1.6: sellele niplile panna kas pime või võtta BOW-i vaakum sealt.
õhusiiber
2.1: Vee äravool -> 5.3
2.2: pime ette.
2.3: vee pealevool kaanest <- 4.3
lebotamise kontroll
3.1: s.o. F.I.C.D. valve mis keerab idle pöördeid juurde kui AC on sisse lülitatud. kui konti pole, siis ei pea sinna pistikut järgi panema. (teisel pool on idle pöörete timmimis kruvi. soe mootor peaks 850 rpm juures olema.)
3.2: 3.2 ja 3.3 on idle õhu kontrolli vidinad. see on siis õhu pealevool.
3.3: ehk siis asi, mida kontrollib aju ja annab lisa õku kui vaja.
3.4: õhuregulaatorisse 3.5 täpsemalt 4.1
3.5: asjanduse idee on anda külmkäivitusel rohkem õhku peale
õhuregulaator 3.5
4.1: ühendub 3.4
4.2: ühendub 3.2
4.3: ühendub 2.3 (kaanest tulev vesi.)
4.4: ühendub 5.4
Veevärk:
5.1: salongiragiradika pealevool. kui radikat pole siis -> 6.5
5.2: turbo vesijahutuse pealevool (ühendub -> 1.5)
5.3: ühendub 2.1
5.4: ühendub 4.4
5.5: ühendub T-ga alumise radikavooliku külge.
vesi ja õli.
6.1: õli ühendub 6.2
6.2: õli ühendub 6.1
6.3: õli ühendub 6.4
6.4: õli ühendub 6.3
6.5: vee tagasivool salongiradikast. kui salongiradikat pole, siis ühendub <- 5.1
turbo poole õli ja vesi
7.1: turbo õli pealevool
7.2: turvo õli äravool
7.3: turvo vesijahutuse vee äravool
7.4: ühendub SL kollesse stock masinatel. soovitatav on tuulutada see õliämbrisse ja SK kolle auk kinni toppida.
edu.