1. leht 3-st
salongi soojendus jamab
Postitatud: 03.12.2009 17:59
Postitas Riisirakett
Sai siis ka omale soetatud S13 91.a toodang.Nagu ikka vanade masinatega esineb ka sellel isendil vigu ning anomaaliaid.Teha oleks palju aga alustada tuleb siiski esmatähtsatest asjadest.Probleem selles,et kohapeal seistes ei puhu salongi sooja õhku ainult siis tuleb sooja,kui pöördeid on üle 2000.Ehk oskab keegi teadjam öelda milles seisneb uba?
Re: salongi soojendus jamab
Postitatud: 03.12.2009 19:20
Postitas Astrona
Riisirakett kirjutas:Sai siis ka omale soetatud S13 91.a toodang.Nagu ikka vanade masinatega esineb ka sellel isendil vigu ning anomaaliaid.Teha oleks palju aga alustada tuleb siiski esmatähtsatest asjadest.Probleem selles,et kohapeal seistes ei puhu salongi sooja õhku ainult siis tuleb sooja,kui pöördeid on üle 2000.Ehk oskab keegi teadjam öelda milles seisneb uba?
Nagu ka mitte riisikatega võib asi olla selles, et jahutusvedeliku tase on madal.
Postitatud: 03.12.2009 20:57
Postitas Aigo
kas nissanil jahutus süsteem iseõhutav? äkki õhk sees?
Postitatud: 04.12.2009 0:45
Postitas uzzac
kõlab vähesest vedelikust tekkinud õhumulli moodi see rida sul. lihtsam õhku siis välja ajada kui saad auto ninapidi kusagile kõrgema serva peale ajada. edu
Postitatud: 04.12.2009 10:41
Postitas Riisirakett
Olen proovinud õhutada.Aga kui palju peaks see esiots kõrgemal olema,et see mull süsteemist välja koliks?Peab nina kuhugile künka otsa kohe ajama w

?
Postitatud: 04.12.2009 13:14
Postitas Maik
Seda loed auto manuaalist või internetist kuidas see täpselt käib.
nats jura on teistel inimestel neid spetsiaalseid nippe ja ventiile otsida võõrale autole...
endal on sama teema olnud ja viga oli ühel korral väheses vedelikus ja teisel õhutamises,sest sai kogu vedelik välja vahetatud...
Postitatud: 04.12.2009 13:23
Postitas kilplane
sugulasel oli sarnane probleem. a tal oli termostaat mis avanes väga vara ja talvel jahutas radikas liiga hästi. seega sooja sai siis kui rallisisid. 2000 ei andnud kah veel sooja. auto ei saanud töösooja kätte.
Postitatud: 04.12.2009 17:12
Postitas uzzac
Riisirakett kirjutas:Olen proovinud õhutada.Aga kui palju peaks see esiots kõrgemal olema,et see mull süsteemist välja koliks?Peab nina kuhugile künka otsa kohe ajama w

?
enda vana S13-ga jamasin ka jupp aega ennem kui korralikult õhu välja sai. mingit õhutus ventiili minu masinal küll ei paistnud. ise tõstsin töökojas tõstukiga esiosa üles aga piisab ka a'la kõrgemast äärekivist. samas ära nüüd seda 100% tõena ka võta mis kirjutan, lihtsalt minu masinal sai nii jonksu.
edu
Postitatud: 04.12.2009 18:28
Postitas Riisirakett
Eks proovin veel jamada ehk saab mullist lahti ja sooja ka tuppa

Postitatud: 05.12.2009 13:59
Postitas Riisirakett
Tundub,et sain vist mullist lahti

.Ära ei külmu enam autos.Võib lugeda lõpetatuks selle teema.

Postitatud: 16.12.2009 22:56
Postitas Riisirakett
Sai liiga vara hõisatud

.sooja tuleb aga vähe.ja praeguste ilmade juures on autos külmumise oht.mõtlesid ära vahetada termostaadi.pakutakse kahte tüüpi.üks mis avaneb 92 kraadi juures ja teine 88 kraadiga.milline oleks see parem ja õigem panna?
Postitatud: 16.12.2009 23:37
Postitas ejay
siis kui see auto minu oma veel kunagi oli, juba siis ei tulnud normaalselt sooja, aga talvel mai sõitnud õnneks sellega.
Postitatud: 17.12.2009 0:00
Postitas Riisirakett
siis sul vedas

praegu on ikka suht külm autos.sõidad 25 km ära ja ikka on külm olla

Postitatud: 17.12.2009 1:03
Postitas ejay
ma vist ise ka vahetasin algul termostaadi, aga see ei aidanud midagi, mootori temp läks suht kiirelt normi peale aga korralikku sooja eitulnud. Soojendusradikas umbes vms arvatavasti.
Postitatud: 17.12.2009 1:25
Postitas Riisirakett
sama värk ongi praegu.annad rohkem pöördeid siis surub rohkem vedelikku labi radika ja tuleb rohkem sooja aga millest ta umbes olla saab?