1. leht 3-st
Ford Probe GT Probe2.2gt
Postitatud: 29.11.2009 20:02
Postitas Probe2.2GT
Ühesõnaga nüüdsest siis ka turbomasina omanik. Autoks Probe, 2.2 turbo 108 kilovatti. Hetkel vaja ära vahetada õõtshoova puksid, turboga võtta ette midagi, et tagasõitja midagi näeks kaa mitte ainult sinist tossupilve, tagumisest amordist kostab aeg ajalt mingisugune hääl ja elektriku kätte peaks masina andma, et kojamehed nii tööle saaks nagu peab. Poleerimise ja välimuse ilusaks tegemine jääb selleks ajaks kui mehhaanilise poole pealt enam midagi tegema ei pea.
Postitatud: 29.11.2009 20:47
Postitas ott5
oi, nii tihe teema, juttu ka üleliia palju.
Kui võtad kätte ja teed teema siis tee korralikult.
Postitatud: 01.12.2009 0:26
Postitas Mr.Drift
Kui sul punane see probe siis täna pirital nuusutasin su taga õlikärsakat...turbs tahab kiiret väljavahetamist suurema vastu...
Postitatud: 01.12.2009 11:43
Postitas Probe2.2GT
Jupp, minu punane Probe, HR Kuuli juurde ehk saab vast lähitulevikus ja see turbo läheb ümbertegemisele. Ehk kunagi kauges tulevikus kui kõik asjad masina küljes töötavad nii nagu peab ja välimus on kaa nii nagu masin tehasest välja tuli. Kusjuures, kas keegi oskab öelda, mis turbo IHI asemele istuks nii, et väga palju ümber tegema ei peaks. Kõige parem variant oleks kui ta otse istuks aga see vist liiga sinisilmne unistus.
Postitatud: 01.12.2009 20:44
Postitas parm
Tere,
Sinu autol on IHI RHB5-VJ11 turbolaadur, millele on remontkomplekt saada. Rem. komplektide hinnad jäävad u 1000-1500eek vahele ja neid saab näiteks minukäest
Palju hr. Kuul või Bane Roco remondi ning hilisema tasakaalustamise eest küsib, on juba sinu välja uurida.
Üks teema mis võib sulle veel huvi pakkuda:
http://www.mx6.com/forums/1g-faq-forced ... d-how.html
turboflants on sul selline:
Olavi
tel 5282031
Postitatud: 01.12.2009 22:15
Postitas ahto42
Teadaolevalt eestis ei ole tasakaalustuspinki, vähemalt pole keegi seda oma silmaga näinud. Ise remontisin oma turbo Olavi käest saadud komplektiga ja esimesed 1000 km on vastu pidanud, ainult olikärsakat vahepeal viskab, kuna sumpasse läks ligi 2L õli ja see tahab põletamist.
Postitatud: 01.12.2009 23:24
Postitas RICE BURNER
Teadaolevalt eestis ei ole tasakaalustuspinki, vähemalt pole keegi seda oma silmaga näinud
Kes seda väitis?
Kui turbo remondi järel võlli ei tasakaalustata, siis võid varsti selle turbo minema visata.
Postitatud: 02.12.2009 11:28
Postitas jans
Võlli saab tasakaalustada, kuid võlli kui see on turbos, tasakaalustada ei saa. Eestis vähemalt mitte.
Nii väitis mullegi üks väga kogenud turbode parandaja.
Postitatud: 02.12.2009 11:40
Postitas RICE BURNER
Sinu jutust jääb mulje, et terbo võlli tasakaalustatakse siis, kui turbo on komplekteeritud!?
See kahjuks nii ei käi.
Vaata siin on hea video.
http://www.turboneticstv.com/featured_l ... reset=true
Postitatud: 02.12.2009 12:53
Postitas jans
Nii väideti mulle
Postitatud: 02.12.2009 15:47
Postitas mulk
Tasakaalustuspingi olemasolul tasakaalustatakse ikka komplekteerituna.
Postitatud: 02.12.2009 15:59
Postitas rst
Postitatud: 02.12.2009 17:33
Postitas Probe2.2GT
Täna masin siis Hr Kuuli juurde, peaatselt pääsen vähemalt õlikärsakast

Postitatud: 02.12.2009 17:41
Postitas Jaan
No paariks tuhandeks km ilmselt küll

nii umbes 3-4k eegi eest.
Postitatud: 02.12.2009 18:30
Postitas ahto42
Aga kui ma tiiviku, võlli ma mutri täpselt tagasi panin, siis ei tohiks ju tasakaalust välja minna. Usun, et teised remontijad teevad samamoodi, sest tasakaalustuspinki kellelgi ju pole.