1. leht 2-st

vw passat 1,9 tdi 96kw jõu probleem

Postitatud: 20.11.2009 23:55
Postitas stk
Tere

mure siis järgmine:
Enne turbot iumane, gaas reageerib aeglaselt, 5,6 käik jõudu väga väga kiirendab nagu 55kw golf.

Paaril tuttaval sama mootoriga vw olemas ja need liiguvad korralikult.



Tehtud siis:
eelmine sügis vahetatud plokikaan, kuna vanas lendas hüdrokas puruks ja klapipesa sodiks.
Ostsin uue kaane koos nukaga. Sisse said kõik uued asjad, peale nuka ja pihustite.

Hetkel teinud:
uus õhukulu mõõtja
pihustite regullitud
Diagnost tehtud( turbo rõhk korras, pihustid korras, diagnostis erroreid pole)


Äkki kellelgi ideid milles võib viga olla?


Ise olen mõelnud, et äkki gaasipedaali andur peksab segast ja arvab, et gaasi pedaal pole põhjas ja sellevõrra venitab kiirendust ja reageerimist.



Lahendust ootama jäädes,


Siim

Postitatud: 21.11.2009 1:16
Postitas murjam
Kas juba eelmisest sügisest alates liigub uimaselt või on see viga nüüd tekkinud? Viga võib peituda paljudes asjades. Pakun näiteks seda, et mootoririhm on hamba võrra nihkes.

Postitatud: 21.11.2009 1:23
Postitas ejay
murjam kirjutas:Kas juba eelmisest sügisest alates liigub uimaselt või on see viga nüüd tekkinud? Viga võib peituda paljudes asjades. Pakun näiteks seda, et mootoririhm on hamba võrra nihkes.
siis oleks diag näidanud viga.

Postitatud: 21.11.2009 1:48
Postitas stk
jah ta on olnud uimane remondist saati.

rihmad ja kõik kontrollitud üle mitu korda, need korras ja õieti.

2,3 nagu jõudu on turbo alas, aga jah uimani on.

Postitatud: 21.11.2009 10:14
Postitas ahto42
Turbol labad kinni äkki.

Re: vw passat 1,9 tdi 96kw jõu probleem

Postitatud: 21.11.2009 11:12
Postitas murjam
stk kirjutas:Ise olen mõelnud, et äkki gaasipedaali andur peksab segast...
Selle peaks samuti diagnostika tuvastama üldjuhul.
Elementaarsed asjad nagu kütuse- ja õhufilter on vahetatud ikka?

Postitatud: 21.11.2009 14:59
Postitas snakey
Paagis etteandepump korras? Tandempumba surve kontrollitud?
Kui kõrgele jookseb õhukoguse lugeja näit ja turborõhk? ja millistel pööretel saavutatakse max näidud.
Actuaator klapi hoovastik liigub algusest lõuni, või on kinni kiilunud? Vaakum süsteemis on piisav vaakum? -0,8bar?

Postitatud: 21.11.2009 19:49
Postitas stk
snakey kirjutas:Paagis etteandepump korras? Tandempumba surve kontrollitud?
Kui kõrgele jookseb õhukoguse lugeja näit ja turborõhk? ja millistel pööretel saavutatakse max näidud.
Actuaator klapi hoovastik liigub algusest lõuni, või on kinni kiilunud? Vaakum süsteemis on piisav vaakum? -0,8bar?

elementaarsed hooldused tehtud. filtrid vahetatud nagu peab.

kütusepumba surveid pole mõõtnud.
vaakumi proovin esmaspäeval ära mõõta.
actuaatori hoovastikku pole ka puutunud veel.

täna puhastasin EGR klapi ära vaatasin vaakumi torud üle ja lõdvukud ka.
need korras. Hetkel muutusi pole.

Turbo labasid peab ka uurima.


Siim

Postitatud: 22.11.2009 1:17
Postitas Jarmo
Meil oli vw boraga taoline jama... See hoob mis neid labasid liigutab, see oli kinni. Kui selle liikuma saime, siis liikus/toimis jälle ilusti.

Postitatud: 22.11.2009 13:13
Postitas ahto42
Kontrolli N75 ja turbo vahelisi ühendusi.

Postitatud: 22.11.2009 17:45
Postitas stk
ahto42 kirjutas:Kontrolli N75 ja turbo vahelisi ühendusi.
kontrollisin need kõik joonise järgi üle ja need ka korras ja õieti ühendatud.

Postitatud: 13.12.2009 2:04
Postitas stk
ikka pole veel lahendust leidnud.


äkki kellelgi veel mõtteid?

Postitatud: 13.12.2009 10:26
Postitas snakey
mind huvitaks palju sul see actuaatori klapi hoob seal liigub üles alla(turbo küljes) , tee nii- pane mootor käima ja siis tõmba vaakum toru klapi pealt maha ja uuesti külge, samal ajal jälgides hooba, palju see liigub, peab vähemalt ühe sentimeetri ulatuses liikuma, kui ei, siis turbo geomeetria osa kinni kiilunud.

Postitatud: 13.12.2009 12:37
Postitas stk
snakey kirjutas:mind huvitaks palju sul see actuaatori klapi hoob seal liigub üles alla(turbo küljes) , tee nii- pane mootor käima ja siis tõmba vaakum toru klapi pealt maha ja uuesti külge, samal ajal jälgides hooba, palju see liigub, peab vähemalt ühe sentimeetri ulatuses liikuma, kui ei, siis turbo geomeetria osa kinni kiilunud.
saan seda actuaatori klappi ju ise ka liigutada.
liigub ta ilusti kuskil 1cm kindlasti, aga kriiksub nagu oleks kuival.
äkki miski määret lasta vahele?

Postitatud: 13.12.2009 15:43
Postitas RKsilver
sellest pole eriti kasu põleb ära suhtliselt kohe.

lasta asi targal lahti võtta, et too ära puhastaks.