1. leht 1-st

mure sharan 1,9 66 kw

Postitatud: 17.11.2009 22:14
Postitas aix
mure siis selline. külmast peast oleks nagu turbo taga, auto liigub siis päris nobedasti. nii kui soojemaks läheb on turbo just kui kadunud. vilinat on kuulda aga minek puudulik. samas see varras mis turbo küljes on peab vist vabalt liikuma. seisva mootoriga ma seda käega igastahes liigutada ei jõudnud. jõuõlga ka erilist polnud, kuna turbo auto peal.

Postitatud: 18.11.2009 23:28
Postitas marr234
seda hooba ei liigutagi kergelt kuna actuaatori vedru on päris tugev. testriga tuleks jälgida rõhu näitu koormusel samuti õhukulumöötja parameetreid. siis saab mingi pildi toimuvast. Turbo lõdvikud hoolega üle vaadata samuti radikas. põhimõteliselt on palju tegureid mis jõu kadu põhjustavad.

kui hakkama ei saa ja tln. satud võta ühendust.

Postitatud: 19.12.2009 11:46
Postitas RICE BURNER
Diisli aktuaator on väga pehme vedruga, sest see imetakse kinni, mitte ei suruta suurel rõhuga lahti, nagu bensiini turbo autol!
Kui paned vooliku otsa, siis peab suutma selle suuga kinni imeda!
Võib juhtuda, et kuuma turboga kiilub see klapp lahtises asendis kinni. On juhtunud varemgi.

Postitatud: 19.12.2009 18:54
Postitas ahto42
Minu diislil töötab accuraator küll survega, mitte vaakumiga. Teema algatajast ei saanud, kas tegu on VNT turboga või mitte. kui N75 olemas on siis vaakumiga.