1. leht 1-st

K: orig. osad vs B osad

Postitatud: 25.10.2005 10:44
Postitas Kuuno
Mis te arvate kas ntx orig saalede ja B varuosadena müüdavate saaledel on suurvahe vastupidamises? Saaledele ei tohiks mõjuda vist väga suurt jõudu kui just pööret ei suurenda?
valik on et kas mootor kokku panna orig juppidega v b osadega mille hinna vahe oleks kuskil 50% kandi...

Postitatud: 25.10.2005 12:08
Postitas Marko
paljude toodetega on nii, et tehas kes toodab juppe teeb nii originaalid kui ka B osad ;) originaalidele tähistatakse logod jne koodid peale.

kvaliteedi kontrolli läbivad mõlemad tooted, kui partiis esimeb probleeme siis need tooted müügile ei jõuagi. seega otsustama pead ikka ise... mina valiksin võimalusel B osa, raha sääst võib ulatuda isegi 1000%-ni. ma vist sulle näitasin venna hyundai B ja originaal osade hinnavõrdlust.

näide sellest: originaal mootori rihm hyundai sonatale maksab 1290.- B-osana maksab sama rihm aga 270.- Esinduse müügimees ütles kohe ära et vahet nendel kahel ei ole :)

Postitatud: 25.10.2005 12:39
Postitas jk
Saalede puhul kindlasti originaal. Vähemalt Nissani puhul ei paneks B juppe oma auto mootorisse, sest kvaliteedis on kindlasti vahe.

Postitatud: 25.10.2005 12:41
Postitas Kuuno
saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?

Postitatud: 25.10.2005 14:13
Postitas Siim
panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Jälle näide Nissanilt, originaal tihend pidas 1,2 bari vastu probleemiteta, B-osa andis järele esimese suurema vajutamisega.

Postitatud: 25.10.2005 19:10
Postitas CPX
panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Päris kindel pole, aga b-osa ülemises tihendisarjas pole vist päris kõiki vajalikke juppe komplektis.
Kaane pingutusmomendid ütlen sulle homme, sest täna läks lihtsalt meelest ära :oops:

Postitatud: 25.10.2005 21:00
Postitas Kuuno
CPX kirjutas:
panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Päris kindel pole, aga b-osa ülemises tihendisarjas pole vist päris kõiki vajalikke juppe komplektis.
Kaane pingutusmomendid ütlen sulle homme, sest täna läks lihtsalt meelest ära :oops:
aga sa oskad vbl kvaliteedi poole pealt kah öelda..et kuidas tundub vahe? 1.6 motol tellisin algul saaled b osad ja ei tulnud õigeid...lõpuks hyundaist ikka originaalid ja nad tundusid nagu sellised konkreetsemad... :P

Postitatud: 25.10.2005 23:45
Postitas CPX
Soovitan siiski originaalid võtta. Probleeme pole nendega olnud ja pealegi püüad sa ju sellest mootorist tiba rohkem kätte saada kui stokis.

Postitatud: 30.10.2005 12:42
Postitas Priit
ma kaldun ka ikka soovitama originaal varuosa. siin räägiti et b peaaegu sama jne jne vahepeal, aga miks b varuosa siis niipalju odavam on? keredetailide puhul nt olen ise oma silmaga näinud ja tean et nad on originaalist erinevad tihti, nt b varuosa tuli ei istu originaal tiivaga jne.

Postitatud: 30.10.2005 16:25
Postitas Marko
esinduses müüdav originaal osa ongi kallis kuna esindus peab ju ka elama :) osta sama firma toodand mitte esindusest ja ilma logota ning mis on kohe tembeldatud B-osaks saad hinnast olulise osa alla! kui tootja firma teatud juppidel on sama siis mis vahet seal on? võib-olla saad öösel rahulikumalt magada kui tead et originaal osa embleem seal peal on.
selge on see, et kõiki B-osasi ei tasu osta... palju on neid tooteid mida aga võiks ;)

Postitatud: 30.10.2005 16:45
Postitas Kuuno
endajaoks selge siis see et geneka rihma ostaks b osa aga saaled jne osad ostanoriginaalid sest minu autol need 100% erinevate tootjate omad...

Postitatud: 30.10.2005 17:15
Postitas Raceboy
Paljuski oleneb asi ka sellest, millist B-osa kasutada. Nt. Kolbenschmidt toodab ülimalt kvaliteetseid osi, mis ei jää mitte milleski alla originaalosale. Minu teada toodab ta mootoriosi ka mitte-Euroopa autodele.