1. leht 1-st
K: orig. osad vs B osad
Postitatud: 25.10.2005 10:44
Postitas Kuuno
Mis te arvate kas ntx orig saalede ja B varuosadena müüdavate saaledel on suurvahe vastupidamises? Saaledele ei tohiks mõjuda vist väga suurt jõudu kui just pööret ei suurenda?
valik on et kas mootor kokku panna orig juppidega v b osadega mille hinna vahe oleks kuskil 50% kandi...
Postitatud: 25.10.2005 12:08
Postitas Marko
paljude toodetega on nii, et tehas kes toodab juppe teeb nii originaalid kui ka B osad

originaalidele tähistatakse logod jne koodid peale.
kvaliteedi kontrolli läbivad mõlemad tooted, kui partiis esimeb probleeme siis need tooted müügile ei jõuagi. seega otsustama pead ikka ise... mina valiksin võimalusel B osa, raha sääst võib ulatuda isegi 1000%-ni. ma vist sulle näitasin venna hyundai B ja originaal osade hinnavõrdlust.
näide sellest: originaal mootori rihm hyundai sonatale maksab 1290.- B-osana maksab sama rihm aga 270.- Esinduse müügimees ütles kohe ära et vahet nendel kahel ei ole

Postitatud: 25.10.2005 12:39
Postitas jk
Saalede puhul kindlasti originaal. Vähemalt Nissani puhul ei paneks B juppe oma auto mootorisse, sest kvaliteedis on kindlasti vahe.
Postitatud: 25.10.2005 12:41
Postitas Kuuno
saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Postitatud: 25.10.2005 14:13
Postitas Siim
panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Jälle näide Nissanilt, originaal tihend pidas 1,2 bari vastu probleemiteta, B-osa andis järele esimese suurema vajutamisega.
Postitatud: 25.10.2005 19:10
Postitas CPX
panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Päris kindel pole, aga b-osa ülemises tihendisarjas pole vist päris kõiki vajalikke juppe komplektis.
Kaane pingutusmomendid ütlen sulle homme, sest täna läks lihtsalt meelest ära

Postitatud: 25.10.2005 21:00
Postitas Kuuno
CPX kirjutas:panter kirjutas:saaled mõtlesin ise kah originaal aga ntx ülemine tihendisari, kus on pea tihend. Originaal tihend on juba metallist aga kas B või orig ?
Päris kindel pole, aga b-osa ülemises tihendisarjas pole vist päris kõiki vajalikke juppe komplektis.
Kaane pingutusmomendid ütlen sulle homme, sest täna läks lihtsalt meelest ära

aga sa oskad vbl kvaliteedi poole pealt kah öelda..et kuidas tundub vahe? 1.6 motol tellisin algul saaled b osad ja ei tulnud õigeid...lõpuks hyundaist ikka originaalid ja nad tundusid nagu sellised konkreetsemad... :P
Postitatud: 25.10.2005 23:45
Postitas CPX
Soovitan siiski originaalid võtta. Probleeme pole nendega olnud ja pealegi püüad sa ju sellest mootorist tiba rohkem kätte saada kui stokis.
Postitatud: 30.10.2005 12:42
Postitas Priit
ma kaldun ka ikka soovitama originaal varuosa. siin räägiti et b peaaegu sama jne jne vahepeal, aga miks b varuosa siis niipalju odavam on? keredetailide puhul nt olen ise oma silmaga näinud ja tean et nad on originaalist erinevad tihti, nt b varuosa tuli ei istu originaal tiivaga jne.
Postitatud: 30.10.2005 16:25
Postitas Marko
esinduses müüdav originaal osa ongi kallis kuna esindus peab ju ka elama

osta sama firma toodand mitte esindusest ja ilma logota ning mis on kohe tembeldatud B-osaks saad hinnast olulise osa alla! kui tootja firma teatud juppidel on sama siis mis vahet seal on? võib-olla saad öösel rahulikumalt magada kui tead et originaal osa embleem seal peal on.
selge on see, et kõiki B-osasi ei tasu osta... palju on neid tooteid mida aga võiks

Postitatud: 30.10.2005 16:45
Postitas Kuuno
endajaoks selge siis see et geneka rihma ostaks b osa aga saaled jne osad ostanoriginaalid sest minu autol need 100% erinevate tootjate omad...
Postitatud: 30.10.2005 17:15
Postitas Raceboy
Paljuski oleneb asi ka sellest, millist B-osa kasutada. Nt. Kolbenschmidt toodab ülimalt kvaliteetseid osi, mis ei jää mitte milleski alla originaalosale. Minu teada toodab ta mootoriosi ka mitte-Euroopa autodele.