1. leht 5-st

Mercedes-benz,190e,1988 carl

Postitatud: 07.11.2009 14:38
Postitas carl93
Andmed:
Mark:MB 190E
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit:318000
Mootor:2,0 ,automaat,r4
Muud tehn. andmed:keskmine kütusekulu-11l100km
Värvus:hele pruun
Lisavarustus:käetugi ees, ozi valuveljed,kesklukk, signa.,tagaklaasi soendus,roolivõimendi,peatoed esiistmetel,kohtvalgustid,esiklaasisirm.
Muud:helisüsteem pioneeri cd makk,alpine 210*2 ovaalkõlarid+originaal kõllid ees.Kunagi plaanis panna ka subwoofer.
Vead:alles murdus poolass ära see nüüd korras
Plaanid:tuuning auto,natuke keretöid, stereovahetus,spoilerid jne.
veel:Autol siis ühtegi kolinat veermikus pole.
Alustatud turbo peale panemisega. Turboks siis garrett k-14,rõhku plaanis arendada 0,5-0,75 bari

Pilt
Home made kollektori flantsid:
Pilt
torukollega alustatud:
Pilt
Nüüd juba ühendatud esimese ja neljanda silindri torud.

Postitatud: 07.11.2009 14:50
Postitas telerex
nagu näen on se mootor karpaga. kas tuleb blow throught või draw through carb.mis karpat kasutama hakkad?

Postitatud: 07.11.2009 14:53
Postitas carl93
monopritsung jah. blow through tuleb ma usun,karpa jääb sama. üritan ka mingi parema aju sebida või saab neid ümber ka teha?Ja kui saab palju hind oleks?

Postitatud: 07.11.2009 15:05
Postitas hents99
Üle 85a 190`d on juba 190E`d ehk sissepritsega, mitte karpaga.

Tegemist on viimase otsa KE-jetronic`uga. Monopritset pole kunagi MB kasutanud (vähemalt 60 ja üles aastad).

No eks näis, mismoodi pilli tööle saad, loodame parimat.
Mootor on vähemalt niipalju pommikindel, et lubab igasugu möödalaskmisi. Teadmiseks, et üle 450hp tuleks M102 mootoril mõelda tugevama kepsu peale (Volvo oma sobib).

Käigukasti pole ilmselt tugevdama vaja esialgu hakata.

Kui läbisõit reaalne, siis pole ka mootor veel hõre.

Postitatud: 07.11.2009 15:18
Postitas cthen
k14 väikseks ei jää?

Postitatud: 07.11.2009 15:24
Postitas carl93
Ma ei usu ,et väikseks jääb.Õlirõhk suht jama hetkel ja paisupaagis must vesi,mitu korda juba vahetanud.Ja kui mootor töötab veits ja paisuka kork maha keerata siis seal rõhk sees arvatavasti plokikaanetihend läbi.Sellest ka madal õlirõhk.Millalgi poodi uue tihendi järgi ja siis saab ka kõik turbole vaja minevad asjad ostetud.

Postitatud: 07.11.2009 16:39
Postitas Rizto05
Veepump toodabki väikse rõhu jahutussüsteemi, sest rõhu all on jahutusvedelikul kõrgem keemistemperatuur. :)

Postitatud: 07.11.2009 16:44
Postitas Mardo
ma alustaks mootori kap. remondist, ükski mootor ei ole eluaegne :-D

Postitatud: 07.11.2009 17:41
Postitas cthen
Rizto05 kirjutas:Veepump toodabki väikse rõhu jahutussüsteemi, sest rõhu all on jahutusvedelikul kõrgem keemistemperatuur. :)
Pigem jahutusvedelik temperatuuri suurenedes paisub.

Postitatud: 07.11.2009 18:02
Postitas Fronius
Mardo kirjutas:ma alustaks mootori kap. remondist, ükski mootor ei ole eluaegne :-D
eks iga üks ise tea,mis teeb kuid hiljem võivad oma vitsad valusalt peksma hakkata :)

Postitatud: 07.11.2009 18:49
Postitas Mardo
võibolla tõesti õppematerialiks võib remontimata mootorit ka piinata ;)

Postitatud: 07.11.2009 21:00
Postitas carl93
kui lendab laiali siis ehitame uue;)

Postitatud: 07.11.2009 21:35
Postitas Moss
carl93 kirjutas:kui lendab laiali siis ehitame uue;)
Enne Mersu ehitamist oleksid võinud Lada lõpuni valmis teha või mis?

Postitatud: 08.11.2009 2:00
Postitas tarts
Jõudsid ka selle sündimata,surnud projekti siia foorumisse lohistada,lootuses ,et pannakse pill läbi foorumi laulma,ise ei tee karpa ja meh.pritse vahet ,jõudu soovima ei hakka ,mõistust.

Postitatud: 08.11.2009 16:30
Postitas carl93
Kolle peaaegu valmis vaja turbo flants keevitada siis sumps