1. leht 1-st

kollektori tihend

Postitatud: 30.10.2009 13:01
Postitas kolleeg
Ehitan oma autole torukollektorit ning varasemalt kasutasin tihendi materjaliks vana vene asbest materjali. Hetkel aga sooviksin kasutada kaasaegsemaid materjale ehk siis kysimus k6ikidele meistrimeestele- millest olete teinud plokikaane ja kollektori vahelist tihendit???

Postitatud: 30.10.2009 15:36
Postitas Veuks
Uus originaal tihend,kui see kättesaadav.Mõni väga eriline auto pole

Postitatud: 30.10.2009 17:19
Postitas kolleeg
Veuks kirjutas:Uus originaal tihend,kui see kättesaadav.Mõni väga eriline auto pole
originaal tihend on jama, seet6ttu on soov uus ehitada.

Postitatud: 30.10.2009 17:31
Postitas Mihkel
Mis autost on jutt üldse, et originaal tihend jama on?

Postitatud: 30.10.2009 17:43
Postitas Astrona
Mis autost jutt käib?

Ehk ostad mõne väiksema normaalse auto VL-tihendid, ja lõikad parajaks.
1 tihendi ülesanne on kollektorit ja kaant isoleerida.

Jama 10-35eek/tk
Pilt

Hea 50-200eek/tk
Pilt
see on siuke mõnus plastne, hästi töödeldav jne ka peale kasutamist.
Mis material see on?

MLS: Kallis 100-300EEK/tk
Pilt

Postitatud: 30.10.2009 21:33
Postitas kolleeg
Mihkel kirjutas:Mis autost on jutt üldse, et originaal tihend jama on?
autoks saab 9-3. Asja iva selles, et originaal tihend on kohati pea 3 mm m88da.
Aga nood yksikute silindrite kaupa olevad tihendid on t2itsa m6eldavad.
Plokikaane ava m88dud on 28x42 mm (ovaalne), seega vahest isegi leiab miskit, aga t2nud, sain v2heke m6tlemist.