1. leht 1-st

K: Punto GT tühikäiguga jama.

Postitatud: 30.10.2009 11:37
Postitas gena
Nii, Puntoga siis probleem, mida tartus ükski diagnostik lahendada ei suuda, kõik väidavad, et kõik on korras, aga ei ole ju:D

Ühesõnaga, milles on probleem... Külmalt käivitada auto siis natuke aega hoiab ilusti 1500 Rpm ja siis sureb välja kui gaasiga ei mängi, kui gaasiga mängida siis töötab. Soojalt käivitades puterdab ka minuti ja kohalt ära sõita pole võimalik gaasiga jebimata, peale seda jääb normaalselt tööle. Kui soojalt tööle ära jääb on tühikäik olemas ja auto töötab ilusti. Samas külma mootoriga liigub igal pöördel edukalt, sooja mootoriga alla 2000 Rpm suht uimane minek. Algul arvasin, et miski termoandur, aga kuna soojalt ka sama trikki teeb, siis selle välistaks, vist? Teine variant äkki drosseli andur? V tühikäigu mootor?

Kuna keegi diagnostik aidata ei oska ja enamus programme sellist autot üldse ei tunnista siis targematel, kes elektroonikaga tihedamalt kokku puutuvad, paluks oma arvamust avaldada, kuna ei taha pea laiali otsas kohe midagi ostma tormata, kuna Punto GT mootori jupid pole kõige soodsamad. (Kuna müün ise varuosi siis olen hindadega tuttav juba) Pole ka teist puntot kõrvale võtta et juppe omavahel proovida...

Külmaks läheb, tahaks auto korralikult tööle saada :(

Postitatud: 30.10.2009 12:15
Postitas Mihkel
Kas tal OBD2 pistik on?

Iseeneset mul on üks diagnostikakaabel ja soft, millega võib proovida aju parameetreid vaadata, et kas tunnistab seda autot või mitte.

Postitatud: 30.10.2009 15:02
Postitas gena
rääkides pistiku tüüpidest... olen ma loll, diagnosti pistik on, kolme klemmiga... aga ilmselt mitte OBD2. Dias toppisid nad juhtmed eraldi sinna pistiku sisse... Vb eksin aga tegu peaks OBD-ga olema... nagu öeldud, elektroonika on ala mida ei salli... selle pärast käin hetkel ka standalonidest kaarega mööda:P
Mihkel kirjutas:Kas tal OBD2 pistik on?

Iseeneset mul on üks diagnostikakaabel ja soft, millega võib proovida aju parameetreid vaadata, et kas tunnistab seda autot või mitte.

Postitatud: 30.10.2009 18:21
Postitas Miq
Pilt
OBD2, emane pool

Postitatud: 30.10.2009 18:41
Postitas Aigo
helista mulle 53957484 mul kaabel olemas, soft aga pole kindel, sest on coupe'le mõeldud.

äkki saab targemaks.

Postitatud: 30.10.2009 20:09
Postitas gena
Selge, OBD2 kindlasti ei ole, coupel iseenesest vist ka vähe teine pistik... Kuna minu auto mootorit juhib mingi iidne 80ndate aju Motronic v2 kui õigesti mäletan... Kolme juhtmega ovaalne diagnosti pistik...

Ja Aigo... Sa mulle kusagile pistikust pildi saad panna? Kontrolliks ühilduvust...

Postitatud: 02.11.2009 10:18
Postitas Rain573
Kus pistik asub? Kas kapotiall või siis salongis sees? Kui kapotiall siis peaks see vanem varjant olema. Kusjuures mul toimib see asi, nii et kui paned külmalt auto käima, siis pöörded tõusevad 1500 rpm. Käib natuke nii siis mängib pööretega 1-2 minutit ja siis vajuvad pöörded alla 800-1000 rpmi ja käib normaalselt. Käisin ka diagnostikute juures aga sealt midagi tarka ei tulnud. Osad soovitasid jagajat puhastada :x :badgrin:
Külmalt alla 2000 rpmi on suht võimatu sõita jah. Enne peab laskma ikka soojaks ja siis saab sõita korralikult.

Postitatud: 02.11.2009 14:54
Postitas gena
Jah mul teeb seda nalja soojalt mida sina kirjeldasid, külmalt sureb välja kogu aeg, enne kui soojaks läheb, kui gaasiga ei mängi. Pistik jah kapoti all, vanem tüüp, kolme klemmiga... Jagajat võivad nad endal kodus pimedas teki all puhastada, spetsialistid:D Müstika, nagu öeldakse...
Rain573 kirjutas:Kus pistik asub? Kas kapotiall või siis salongis sees? Kui kapotiall siis peaks see vanem varjant olema. Kusjuures mul toimib see asi, nii et kui paned külmalt auto käima, siis pöörded tõusevad 1500 rpm. Käib natuke nii siis mängib pööretega 1-2 minutit ja siis vajuvad pöörded alla 800-1000 rpmi ja käib normaalselt. Käisin ka diagnostikute juures aga sealt midagi tarka ei tulnud. Osad soovitasid jagajat puhastada :x :badgrin:
Külmalt alla 2000 rpmi on suht võimatu sõita jah. Enne peab laskma ikka soojaks ja siis saab sõita korralikult.

Postitatud: 02.11.2009 18:17
Postitas Aigo
ma asun suht tartu ligidal ju.

aga muidu on fiati originaal 3 pin pistikuga.

Pilt selline siis

Postitatud: 02.11.2009 19:10
Postitas gena
Just just Aigo, selline... Sul mingi soft ka sinna juurde?
Aigo kirjutas:ma asun suht tartu ligidal ju.

aga muidu on fiati originaal 3 pin pistikuga.

Pilt selline siis

Postitatud: 02.11.2009 19:18
Postitas Aigo
soft küll coupe jaoks aga äkk loeb välja? mul muidu läpakas igasugu diagnosti softi, kuid pole mille peal proovida, võibolla mõni neist toimib su auto peal

Postitatud: 27.11.2009 11:37
Postitas gena
Eile sai siis vahetatud baro andur... muutust ei toimunud:( Kui siis nii palju et veakood kadus ära...
Näppisin igasugu võimalikke asju eile, ISC toimib, TPS ja MAF samamoodi... st. nende eemaldamine ajab auto täitsa lolliks.

Mida ma avastasin on see, et kui käsitsi BOVi natuke lahti hoida, st lisaõhku anda autole, siis hakkab kõik normaalselt toimima... Kas mikromootor tõesti ei suuda sis läbi turbo endale piisavalt õhku ahmida? Mis see lahendus siis olema peaks, ilma MAF-i lolliks ajamata? Ei saa ju heast peast lisaõhku ka anda. Variant on leiutada mingi klapp mis N/A tööpiirkonnas laseks õhku läbi aga ülelaadimisel kinni oleks... Ei tea mis need tagajärjed olla võivad peale seda... Suhteliselt masendav on see seis... ei oska midagi ette võtta.

Postitatud: 27.11.2009 12:02
Postitas murjam
Lahtise BOV-iga käib normaalselt :shock: ?
Kõlab kangesti, nagu oleks sisselase umbes. Selleks saavad olla variandid: õhufilter umbes; turbo ei pöörle vabalt; intercooler umbes (õli täis, näiteks).

Temperatuuri-andurit ma ka ei välistaks. Kas pool-soojana toimib hästi? Ja kui temp andur tuksis, võib ta vabalt ajule näidata misiganes temp-i.

Postitatud: 28.11.2009 3:02
Postitas gena
Sisselaske süsteem kogu ulatuses 3 kuud vana... sealt viga ei leia hetkel... turbo koha pealt... oli maas ja paistis igast otsast ok olevat... LAsin kütterõhku alla 4 barini, nüüd ei tööta üldse enam ei soojalt ega külmalt... ei jõua minna lihtsalt... üle 5 bari pump ei suuda, siis töötab auto veel läbi häda... Iga päevaga muutub hullemaks... samas ei suitse ja muid anomaaliaid ka pole, esmaspäevast läheb siis mehe kätte kes lubas enne mitte alla anda kui auto töötab, mingi või nädal... Elektriku-diagnostik hüüdnimega Hiromant... Ühe võimatu asja autoga on ta võimalikuks mul muutnud. Loodame parimat siis...

Postitatud: 30.11.2009 10:33
Postitas gena
Maailm täis üllatusi... haige auto, miks tal ei võiks olla normaalsed vead, nagu igal teisel saksa või jaapani autol:D Ilmselt tegu siis piduri vaakumvõimuga mis auto tööd tugevalt häirib, kuna ka pidurid pole pärisneed ja pedaal käitub imelikult. Kellegil mõnda vaakumvõimu ei vedele fiati oma? Ragnar?:D